Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassut/erikoiset asiat, joista saatte iloa ja energiaa

Vierailija
10.02.2017 |

Itse saan siivoukseen energiaa katsomalla asuntojen myynti-ilmoituksia, joissa kodit kiiltävät puhtauttaan. Koen siivouksen aloittamisen hankalaksi ja turhauttavaksi, mutta katsomalla kuvia puhtaista kodeista saan intoa siivota omankin kotini samaan kuntoon. Ehkä vähän pöhköä, mutta auttaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan iloa naturismista, joka on elämäntapani. Liikun paljon ulkona, syön terveellisesti, vältän myrkkyjä, yritän ajatella aina myönteisesti, viihdyn alasti jos lämpötila ja ympäristö sallii.

Vierailija
2/4 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa pakkaspäivänä johonkin huoneen nurkkaan ja huomaan vaikka yhteen sointuvat värit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hetki päivässä on, kun on saanut itsensä tällättyä töihin lähtöä varten ja on vielä yli tunti aikaa kun pitää lähteä! Sitten syön aamupalan nojatuolissa kaikessa rauhassa ja katson jonkun ohjelman.

Samaa tunnetta ei tule vapaapäivinä. Minusta tämä on vähintäänkin outoa 😃. (herään 4.45 arkisin)

Toinen on maanantaipulla. Maanantai on perinteistä poiketen mun herkkupäivä. Maanantaisin olen normaalia väsyneempi työpäivän jälkeen ja palkitsen itseni töiden jälkeen jollakin leivoksella. Sen ajatteleminenkin saa maanantain tuntumaan siedettävältä. Useimmiten teen myös sunnuntaina jo valmiiksi ma ruoan.

Vierailija
4/4 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityölehtien selailu ja kankaiden hypistely kangaskaupoissa. Tykkään ommella itselleni vaatteita. Kahden pikkulapsen takia on vaikea löytää aikaa tälle harrastukselle,koska vaatteen teko on pirun hidas projekti.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme