Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos myytte netissä tuotteen ja henkilö sanoo maksaneensa sen ja näyttää kuittikopion, mutta tilillä ei vielä näy mitään

Vierailija
10.02.2017 |

Niin luottaisitteko kuittikopioon vai haluatteko nähdä maksun tililllänne ennen kuin lähetätte tuotteen postiin?

Kommentit (14)

1/14 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä tositteessa pitää ainakin arkistointitunnus näkyä, että on luotettava.

Vierailija
2/14 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Kyllä siinä tositteessa pitää ainakin arkistointitunnus näkyä, että on luotettava.

Mikä tuo arkistointitunnus on, mistä sen näkee?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat AINA tilille ennen toimitusta. Noita kuitteja pystyy väärentämään liian helposti.

Vierailija
4/14 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat tilille, ennenkuin postitan mitään.

Vierailija
5/14 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoataan näin että et pysty mitenkään todistamaan/varmistamaan että onko kyseessä aito kuitti tai väärennös.

Vierailija
6/14 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arkistointitunnus näkyy kopiossa, olen lähettänyt. Käsittääkseni tällaista maksua ei pysty enää perumaan. Jos on kuva jostain vahvistusvaiheesta tmv, odotan, kunnes maksu näkyy tilillä.

Vierailija
7/14 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, niin minäkin ajattelen, ettei nuo kuittikopiot ole täysin luotettavia.

Ap

Vierailija
8/14 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kyllä arkistointitunnuksen tuosta kuvasta ,mutta en siltikään  luota siihen. Paketti lähtee matkaan vasta kun tilillä näkyy maksu.

Ap

Vierailija
9/14 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin kyllä arkistointitunnuksen tuosta kuvasta ,mutta en siltikään  luota siihen. Paketti lähtee matkaan vasta kun tilillä näkyy maksu.

Ap

Ihan samoin tekisin. Kuitiin on voi vaihtaa helposti tilinumeron leikkaa-liimaa menetelmällä. Voi siis maksaa omalle tililleen niin saa arkistotunnuksen.

Vierailija
10/14 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luottanu arkistointitunnukseen ja lähettäny ennenku rahat tilillä.

Tähän mennessä ei ole huijattu.

Olen myyny noin 500 tavaraa / vaatetta kymmenen vuoden aikana huutonetissä.

Vierailija
11/14 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Mitä luotettavuuslisäarvoa yksi merkkijono lisää tuo?

Nopeasti etsimällä löysin näppäimistöstäni jokaisen merkin, jota arkistointitunnuksessa voi olla. Ei ole siis kovin vaikeaa kirjoittaa sellaista itse.

Vierailija
12/14 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä ei oleta saavansa tavaroita, ennen kuin myyjä on saanut rahat. Eli annahan ostajien lätistä. Et vastaa ollenkaan moisiin tyhmyyksiin.

Vierailija
13/14 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuun asennosta.

Halpa  tuote, postiin muutakin asiaa, loppuviikoksi muuta ohjelmaa tms. niin saatan postittaa ennen kuin raha tilillä.

Yleensä pakkaan postitusvalmiiksi siinä kohtaa kun ostaja ilmoittaa maksaneensa (ei tarvi kopioita kuitista) ja heitän autoon odottamaan. Aamuisin töissä käyn nettipankissa ja kotimatkalla jätän postiin maksetut.

Vierailija
14/14 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että rahat näkyy tilillä. Jos ostajalla on niin kiire saada tavara niin hakekoot kaupasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan