Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko lihava teidän mielestänne? Mitä mieltä painosta yms?

Vierailija
10.02.2017 |

Painoa löytyy n. 67kg ja pituutta 172cm. Rintani ovat kokoa 75E-F.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältähän tuo kuulostaa, turhia murehdit..

Vierailija
2/9 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa on ainakin 15kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et lihava, mutta aika tanakka. Maatalon emäntä -tyyppiä.

Vierailija
4/9 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkistä mitoista vaikea sanoa tarkkaan, mutta ihan normaalipainoinen. 👌

Vierailija
5/9 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alastonkuva jakoon,"pikkuveljessä" tuntui selviä väristyksiä.

Vierailija
6/9 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole kyllä mitenkään ylipainoinen. :)

Vierailija
7/9 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanpituinen, mutta n. 15 kg kevyempi. Olen tosi hoikka (jopa laihaksi haukutaan)  eli missään nimessä en katsoisi, että olet lihava. 

Rotevampaa tekoa vain. Minulla on ystävä, joka painaa yli 70 kg samassa pituudessa. Ei ole lihava ollenkaan. On vain sellaista leveämpää mallia ja hyvin urheillullinen, harrastaa voimalajeja. 

Kyllähän sinä peilistä näet totuuden. 

Vierailija
8/9 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaalipainoinen, mutta voithan olla noilla mitoilla "laiha läski", jos ei ole lihaskuntoa ollenkaan.

Vierailija
9/9 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnet olosi hyväksi, terveeksi, mukavaksi, yms. niin ei mitään huolta. Sanoisin, että lakkaa tuijottamasta painoasi - koska olen varma että olet kaunis ja ihana tyyppi.

Itse nuorena olin tavallisen näköinen tyttö, normaalinkokoinen. En laiha, mutta en missään nimessä lihava. Silti se vähäinenkin pyöreys aiheutti minulle VUOSIKAUSIA jotain ihme häpeää. Peitin kehoani löysiin, huonosti istuviin ylisuuriin vaatteisiin. Etenkin takaliston piti olla piilossa. Voi minua. Kunpa joku olisi sanonut, miten upea nuori nainen olin, ihana ja kaunis. Just sopiva!

Valitettavasti tähän kuvaan kuului (ääliö)poikaystävä, joka ihmetteli, huomautteli, katsoi, etc. normaalipainoani. Sen vuoksi, että hän oli aikaisemmin seurustellut langanlaihan tytön kanssa. Hän kettuili painostani....Minä tyhmä uskoin olevani lihava! Vaikka joka ikinen valokuva tuolta ajalta todistaa toista.

Sanon vielä kerran: olet just ihana ja hyvä sellaisena kuin olet. Painon ja pituuksien suhteiden miettimisen sijasta keskity vaikka kuntoiluun, ehkä pukeutumiseen - nimittäin oikeilla, kivoilla vaatteilla saa paitsi hyvän fiiliksen, myös korostettua kaikkea hyvää, mitä sinussa on.

Sittemmin ääliöpoikaystävä jäi taakse. Löysin miehen, joka ensi kertaa kertoi minun olevan kaunis ja ihana! Niinkuin olenkin. Harmi ainoastaan, että tarvitsin miehen sanomaan minulle sen, minkä esim. vanhemmat, kaverit, ystävät tai minä itse olisin voinut itselleni todeta: olen ihan hyvänäköinen, normaalikokoinen, terve nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä