Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos ei vaan pysty näkemään kauheasti hyvää miehen eksässä ja heidän lapsissaan?

Vierailija
09.02.2017 |

Inhottaa olla näin negatiivinen, mutta tilanne on tämä: minulla ei ole lapsia sairauteni vuoksi, miehellä on kaksi teiniä eksän kanssa. Ollaan miehen kanssa noin 40-vuotiaita, ja vuosi oltu yhdessä ilman että asutaan yhdessä. Meillä ei ole erityistä halua muutta yhteen, vaan ollaan ihan tyytyväisiä tilanteeseen. Käydään yhdessä ulkona, harrastetaan ja matkustetaan.

No ärsytyksen aihe on se, että nää teinit ja miehen eksä vie niin paljon hänen energiaansa typerällä käytöksellään. Aluksi tietysti suhtauduin tosi suopeasti siihen että hänellä on kivoja lapsia ja herttainen eksä. Mitä enemmän aikaa kuluu, sitä enemmän alkaa ärsyttää että tää eksä onkin armottoman dominoiva ja nämä teinit suorastaan v****** minulle aina kun nähdään, puhuvat äidistään ylistävään sävyyn jne. Olen ensimmäinen eron jälkeinen naisystävä heidän isälleen. En ole aiemmin seurustellut kenenkään kanssa, jolla olisi lapsia ja sen vuoksi läheiset suhteet eksään, vaan eksät on voinut molemmin puolin unohtaa täysin.

Jotenkin tuntuu että saan alapeukkua tästä suvaitsemattomuudesta, mutta kiva olis kuulla jos joillain samanlaisia kokemuksia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuu että tilanne vaan pahenee koko ajan, vaikka aluksi yritettiin kaikki ymmärtää toisiamme...

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi