Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisissa tilanteissa mielistelet?

Vierailija
17.03.2006 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, opiskellessa ja parisuhteessa (mukaanlukien muukin sosiaalinen elämä). Joskus saatan olla kiva alemmillekin mutta lähinnä olen sitä vain niille jotka on mua ylempänä ja siten hyödyttävissä.

Vierailija
2/15 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:37"]

Töissä, opiskellessa ja parisuhteessa (mukaanlukien muukin sosiaalinen elämä). Joskus saatan olla kiva alemmillekin mutta lähinnä olen sitä vain niille jotka on mua ylempänä ja siten hyödyttävissä.

[/quote] Ruma, inhottava ihminen olet.

Vierailija
4/15 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti mielistele. Mutta olen sellaisessa työssä, jossa vaihdan työpistettä usein ja työoloni ja -tehtäväni ovat aina täysin riippuvaisia kyseisessä työpisteessä pomonani olevan tyypin päätöksistä. Yritän siis välttää aina senhetkiselle pomolle ilkeilyä, jotten joutuisi tekemään huonoimpia töitä ja jäämään ylitöihin kun en ehdi tehdä töitä loppuun työajalla. Joskus tämä vähän ottaa päähän, mutta mieluummin pääsen töissä helpolla ja kotiin ajoissa, jos se sitten vaatiikin sen, että vähän mielistelen.

Vierailija
5/15 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä koeajalla mikäli työ on tärkeä. En muuten.

Vierailija
6/15 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:40"]

[/quote]

Ja sinäkö olet tarpeeksi viaton heittääksesi ensimmäisen kiven?

Vierailija
7/15 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita on mielistely? Onko se vaan normaalia kohteliaisuutta ja ystavallisyytta ihmisten valisessa kanssakaymisessa? Siina tapauksessa tuo yksi joka ei viitsi olla 'alemmilleen' kohtelias ja ystavallinen on inhottava ihminen.

Vierailija
8/15 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti en ikinä, mutta hullun eksän kanssa ollessa reissussa kaukana kotoa, poispääsymahdollisuutena ainoastaan eksän auto, oli minun pakko vetää roolia, jotta pääsisin ehjin nahoin kotiin sieltä.

Vierailija
9/15 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenellekään, en voi sietää mielistelyä. Mielistelevät ihmiset antavat itsestään tyhmän kuvan.

Vierailija
10/15 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:42"]En varsinaisesti mielistele. Mutta olen sellaisessa työssä, jossa vaihdan työpistettä usein ja työoloni ja -tehtäväni ovat aina täysin riippuvaisia kyseisessä työpisteessä pomonani olevan tyypin päätöksistä. Yritän siis välttää aina senhetkiselle pomolle ilkeilyä, jotten joutuisi tekemään huonoimpia töitä ja jäämään ylitöihin kun en ehdi tehdä töitä loppuun työajalla. Joskus tämä vähän ottaa päähän, mutta mieluummin pääsen töissä helpolla ja kotiin ajoissa, jos se sitten vaatiikin sen, että vähän mielistelen.
[/quote]
Eihän ilkeilyn välttäminen sentään perseennuolemista vaadi :o Miten ois välimuoto?

Vierailija
11/15 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:40"]

[/quote]

Ja sinäkö olet tarpeeksi viaton heittääksesi ensimmäisen kiven?
[/quote]
Opitko uuden lauseen?

Vierailija
12/15 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasiliassa kerran lauma aseistettuja mitälie-vartijoita oli volyymin ja eleiden perusteella lähellä käydä päälle niin en viitsinyt olla oma itseni.

Vierailija
13/15 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:42"]En varsinaisesti mielistele. Mutta olen sellaisessa työssä, jossa vaihdan työpistettä usein ja työoloni ja -tehtäväni ovat aina täysin riippuvaisia kyseisessä työpisteessä pomonani olevan tyypin päätöksistä. Yritän siis välttää aina senhetkiselle pomolle ilkeilyä, jotten joutuisi tekemään huonoimpia töitä ja jäämään ylitöihin kun en ehdi tehdä töitä loppuun työajalla. Joskus tämä vähän ottaa päähän, mutta mieluummin pääsen töissä helpolla ja kotiin ajoissa, jos se sitten vaatiikin sen, että vähän mielistelen. [/quote] Eihän ilkeilyn välttäminen sentään perseennuolemista vaadi :o Miten ois välimuoto?

[/quote]

No en tarkoittanut ihan tuollaista sentään. Ei mitään "kyllä heti huomasin,  miten hyvin istuva puku herralla on ja saisinkos hakea hänelle vähän kahvia" -tyyliä :) Mutta sellaista,  että tunnen että pitää vähän varoa sanojaan ja olla mukavampi kuin oikeastaan olen. Esim. jos pomolla on kärkkäitä, typeriä poliittisia tms mielipiteitä, voisin tasavertaisessa asemassa tuoda omia, hänen omistaan poikkeavia mielipiteitäni enemmän esiin, mutta nyt en uskalla.

Vierailija
14/15 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:42"]En varsinaisesti mielistele. Mutta olen sellaisessa työssä, jossa vaihdan työpistettä usein ja työoloni ja -tehtäväni ovat aina täysin riippuvaisia kyseisessä työpisteessä pomonani olevan tyypin päätöksistä. Yritän siis välttää aina senhetkiselle pomolle ilkeilyä, jotten joutuisi tekemään huonoimpia töitä ja jäämään ylitöihin kun en ehdi tehdä töitä loppuun työajalla. Joskus tämä vähän ottaa päähän, mutta mieluummin pääsen töissä helpolla ja kotiin ajoissa, jos se sitten vaatiikin sen, että vähän mielistelen. [/quote] Eihän ilkeilyn välttäminen sentään perseennuolemista vaadi :o Miten ois välimuoto?

[/quote]

No en tarkoittanut ihan tuollaista sentään. Ei mitään "kyllä heti huomasin,  miten hyvin istuva puku herralla on ja saisinkos hakea hänelle vähän kahvia" -tyyliä :) Mutta sellaista,  että tunnen että pitää vähän varoa sanojaan ja olla mukavampi kuin oikeastaan olen. Esim. jos pomolla on kärkkäitä, typeriä poliittisia tms mielipiteitä, voisin tasavertaisessa asemassa tuoda omia, hänen omistaan poikkeavia mielipiteitäni enemmän esiin, mutta nyt en uskalla.
[/quote]
Aika veemäisiä pomoja sulla jos ei omia mielipiteitä olla. Me ainakin pomon kanssa välillä väitelläänkin asioista eikä mun paskahommia tartte alkaa tekemään :)

Vierailija
15/15 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän tyhmän rehellinen, enkä pidä mielistelystä. Tietysti on tilanteita, joissa olen hiljaa, mutta varsinaista mielistelyä en muista pahemmin tehneeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän