Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mies joka haluaa perheen?

Vierailija
09.02.2017 |

Olen nyt 25-vuotias nainen. Mulla on elämä ihan mallillaan, valmistuin vähän aikaa sitten ja löysin onnekseni heti töitä. Tällä hetkellä olen sinkku, erosin vuosi sitten. Joitakin miehiä olen tapaillut, jouduin menemään nettiin etsimään miehiä kun baareista ei ainakaan löydy ketään. Tapailemani miehet ovat olleet kaikki mukavia ja myös kiinnostuneita minusta, mutta ovat kuitenkin antaneet ymmärtää että tykkäisivät seurustella rennoissa merkeissä. Olen siis tapaillut lähinnä oman ikäisiäni miehiä, myös vähän vanhempia eli päälle kolmekymppisiä. Kaikkia on yhdistänyt siis tuo, että oma vapaus viehättää. Seurustella voisivat, mutta muu ei kiinnosta.

En omasta mielestäni tuo liian vahvasti esille sitä että haluaisin jo lapsia, toki haluaisin ensin ihan rauhassa tutustua ja seurustella. En kuitenkaan viitsisi loputtomasti tuhlata aikaa sellaseen mieheen, jonka elämän keskiössä ovat vielä omat harrastukset ja bilettäminen, ja lapset ovat joku "ehkä sit kymmenen vuoden päästä, emmä tiiä"-asia. Mulla on kaveripiirissä jo muutama kaveri joilla on lapsia tai ovat menneet naimisiin ja yritys päällä.

Tiedän kyllä että olen nuori ja aikaa on, mutta tuntuisi turhalta odottaa kun haluaisin saada lapset nuorena, tai nyt kun olen jo valmis. Olisin oikeastaan ollut valmis henkisellä tasolla jo 22-vuotiaana. Pitääköhän vaan unohtaa koko asia hetkeksi? Vähän pelkään sitä että aikaa ajaa ohi...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 % suomalaisista miehistä haluaa ainakin yhden lapsen, joten ei tuon nyt kovin vaikeaa pitäisi olla.

Vierailija
2/10 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla se on kotonaan räpeltämässä kitaraansa. Lapsia haluaa, mutta toki toivoo, että naisen kanssa olisi muutakin yhteistä. Joten kerro lisää haaveistasi, arvoistasi, kiinnostuksen kohteistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mun exän.

Se alkoi kuukauden seurustelun jälkeen vaatia, että hankin hänelle lapsia VUODEN SISÄLLÄ! Muu ei kelvannut; hän halusi perheen, ja heti. Rahaton oli, ja yritti pummata minulta rahaa päästäkseen pokeripöytään. Milläs hän olisi ruokkinut muksut?

Moiseen fanaattisuuteen vastasin kysymyksellä: olisitko kanssani, jos jostain syystä en voisi saada lapsia? Mies meni vaikeaksi. Jätin hänet, eikä tämä omituinen lapsifanaattisuus ollut pienin syy.

Vierailija
4/10 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako 38-vuotias ei-niin-komea mies. Pituus 172 cm. Mutta erittäin mukava.

Vierailija
5/10 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa onnistuisi kaikki muu paitsi lapsi on jo tehty ja olisin sulle varmaan liian vanhakin.

Vierailija
6/10 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat mun exän.

Se alkoi kuukauden seurustelun jälkeen vaatia, että hankin hänelle lapsia VUODEN SISÄLLÄ! Muu ei kelvannut; hän halusi perheen, ja heti. Rahaton oli, ja yritti pummata minulta rahaa päästäkseen pokeripöytään. Milläs hän olisi ruokkinut muksut?

Moiseen fanaattisuuteen vastasin kysymyksellä: olisitko kanssani, jos jostain syystä en voisi saada lapsia? Mies meni vaikeaksi. Jätin hänet, eikä tämä omituinen lapsifanaattisuus ollut pienin syy.

Melkein kaikki lapsia haluavat naiset ottaisivat miehestä eron, jos tämä paljastuu steriiliksi.

Vierailija
7/10 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat mun exän.

Melkein kaikki lapsia haluavat naiset ottaisivat miehestä eron, jos tämä paljastuu steriiliksi.

Voi olla, mutta moniko nainen vaatii uudelta kumppanilta lapsia vuoden sisällä vain kuukauden tuntemisen jälkeen?

Vierailija
8/10 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kun itsekin tietäisi niin kertoisin sinulle. Minulla oli samassa iässä ihan sama ongelma. Olisin ollut valmis perustamaan perheen heti. Samanikäisillä miehillä oli kiire bilettää. Otin vähän vanhemman jolla oli jo lapsia. Kävi ilmi että hänkin oikeastaan haluaisi jo taas bilettää. Kun hän oli tarpeekseen bilettänyt, sain esikoisen 35- vuotiaana. Enempään hän ei enää suostunut.

Että valittakaa vaan miksei synny lapsia, mutta kohdistakaa valitus haluttomille miehille.

Vierailija
9/10 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihan rauhassa vaan, "You can't hurry love" laulussa sanotaan.

Vierailija
10/10 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailet vääränlaisia miehiä. Ihastut miehiin, jotka eivät ole perhekeskeisiä. Etsi sellainen vähän vahempi, ei niin komea introvertti. Ai mutta sitten ei ole kipinää ja kemiaa. No voi voi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän