Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa 15v tyttöä!

Vierailija
09.02.2017 |

Olen 15v ja seurustelen vakituisesti. Emme ole koskaan ollut yhdynnässä mutta sellaista käsin koskettelua ja suulla hieman koskemista on ollut. Olen käyttänyt e-pillereitä rajuja kuukautiskipuja helpottaakseni. Mitään ongelmaa niiden kanssa ei ole ollut koskaan mutta tammikuun alussa ihan yhtäkkiä alkoi kesken pillerilevyn verinenvuoto mutta kuukautiskipuja ei ollut kun todella lieviä. Sitä kesti melkein viikon ja sitten taukosi pariksi päiväksi ja jatkui taas. Kävin koululääkärillä ja hän epäili vain hormonaalista muutosta ja vaihdoimme pillerit toiseen merkkiin. Olen aloittanut urheilun käytännössä ihan yhtäkkiä joten se saattaisi olla osa syy vuotoon ja olen aina muistanut pillerin ja säännölliseen aikaan. Olen kuitenkin stressannut että voinko olla raskaana. Poikaystäväni kanssa ollaan aina tosi varovaisia ja edellisteni normaali kuukautisten jälkeen olemme harrastaneet tälläistä käsi suu seksiä kahdesti (yhden kerran ennen vuotoa ja toisen kerran vuodon taukoamisen välissä) ja aina jos vaikka poikaystäväni on koskenut samaan paikkaan kun minä mahdollisesti spermaisilla käsillä (poikaystäväni ei ole koskaan tullut mutta touhutippoja on) olemme odottaneet noin minuutin ennenkun jatkamme. Koululääkäri ei siksi epäillyt raskautta koska olen aijemmin sanonut että mitään seksuaalista en ole tehnyt (valehtelin siis). Onkohan huoleni aivan turha. Pelkään niin kovin. Vastatkaa jooko kunnolla!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole raskaana. Raskauteen ei kuulu verenvuoto,vaan juuri päinvastoin kuukautisten poisjääminen. Lisäksi olet pillereillä mikä on 99%varma ehkäisykeino. Eli verenvuoto johtuu ihan muusta.

Vierailija
2/3 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin mars

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin juuri minäkin tulin teininä raskaaksi. Joten on erittäin todennäköistä että myös sinä olet raskaana. Vaikka aluksi se onkin nuorella iällä pelottavaa niin hyvin kaikki sujuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi