Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten pukeutuminen pakkasella

Vierailija
09.02.2017 |

Mulla on teoria: Paljas pää tarkenee, kun hengittää paksuun villahuiviin ja siitä sitten hengitysilma nousee ylöspäin. Myös pitkät, paksut hiukset lämmittää. Kädet tarkenee, kun ne on taskuissa. Paljaat nilkat ja revityistä farkuista vilkkuvat polvet ei tarkene, mutta aina kun nilkat ja polvet on kylmästä tunnottomat, voi lämmitellä ajatuksella, miten kaunis ja muodikas sitä oikein on :D

T. Toppahousutäti

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tarkene :D Esittävät, koska eivät uskalla olla erilaisia. Alkuviikon pakkasilla vastaan käveli tyttö, ei pipoa, ei hanskoja, ei kaulahuivia. Takki oli, mutta ei kiinni. Nilkat paljaana. Huomasi jo kaukaa, miten tyttö tärisi kylmissään.

Vierailija
2/14 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyylä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 15 tyttö pukeudun sinisiin ohkasiin sukkahousuihin ja farkkushortsit siihen päälle. Ei näy siis paleltuneet siniset jalkani alta, (hyvä kikka). 

Vierailija
4/14 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen lyhyen matkan bussipysäkille kestää toisinku vanhemmat ihmiset yleensä luulee :D

Vierailija
5/14 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 15 tyttö pukeudun sinisiin ohkasiin sukkahousuihin ja farkkushortsit siihen päälle. Ei näy siis paleltuneet siniset jalkani alta, (hyvä kikka). 

Tekeekö koskaan mieli kyrpää kuumaa? Se lämmittäisi.

Pedofiili.

Vierailija
6/14 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä läskejä vaan ottaa päästä ku joudutte peittää ihranne ympäri vuoden.

Vierailija
7/14 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö koskaan mieli kyrpää kuumaa? Se lämmittäisi.

Pedofiili.

Millähän perusteella? Olen 16-vuotias.

Vierailija
8/14 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella aikuisetkaan eivät käytä pipoa, koska he luulevat näyttävänsä cooleilta huulet sinisinä. Ja varsin jos aurinko paistaa (vaikka olisi kova pakkanen) ei pipoa käytetä. Tämän voi jokainen todeta kaupungilla kulkiessaan.

Vierailija
9/14 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä läskejä vaan ottaa päästä ku joudutte peittää ihranne ympäri vuoden.

Joudutte? kenen on pakko? ei mun ainakaan. 

Vierailija
10/14 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella aikuisetkaan eivät käytä pipoa, koska he luulevat näyttävänsä cooleilta huulet sinisinä. Ja varsin jos aurinko paistaa (vaikka olisi kova pakkanen) ei pipoa käytetä. Tämän voi jokainen todeta kaupungilla kulkiessaan.

Oon kans laittanut tämän merkille Tampereella.  Aikuiset ihmisetkin menevät paljain päin, vaikka pakkasta -20! Se on se tyyli ennen kaikkea.

Tänään taas kun näin nuoria paljailla nilkoilla, niin ai että kun kylmäs. Ohuet olohousut oli yhdelläkin päällä, nilkoista hieman rullattuna. Adidaksen mustavalkoiset Superstars raitatennarit. Tietenkin... Ei pipoa. Ei hansikkaita. Tietenkään. Voi että kun tärisivät pienet pallerot kylmissänsä.

Vierailija
11/14 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella teinitytöt kulkee toppatakki, lenkkarit ja tiukat juoksutrikoot jalassa jotka 5-10cm liian lyhyet et nilkat paljaina ja Stringit trikoiden alla että alapää oikein kylmänä...näin ne tulehdukset tulee nuorille teinitytöille. T: Teinitytön Yh Iskä

Vierailija
12/14 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa nuorista tytöistä pukeutuu samalla tavalla, säästä riippumatta.

Tiukat legginsit ( jotka lähinnä kalsarit, eikä päällysvaatteet ), lahkeet 10 cm liian lyhyet,

lyhyt pysakka, sekin usein auki, kangaskengät, paljaat nilkat.

Mutta mikä onkaan "suojattu" överisti niin kaula, kaulahuivilla riittää kokoa ja pituutta.

No, ompahan reumaosatolla potilaita kun nilkat ja jalat ovat joskus kylmän vääntämiä.

Tuo kalsari trikoomuoti on jatkunut jo kohta 10 vuotta, milloinkahan alkaa näkyä nuoria

joilla on oikeesti pitkät housut jalassaan.....

Ja kangastossumuoti sopii Etelä-Eurooppaan, tuonne Milanon ja korkeintaan Pariisin kaduille, 

ei Pohjolaan.

Vierailija
13/14 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kylmänä talvipäivänä seistessäni liikennevaloissa, kiinnitin huomiota trendikkään niukasti pukeutuneeseen teinilikkaan joka aivan hytisi siellä vihreää valoa odotellessaan. Ei ollut pipoa ja melkein paljas lantiokin paistoi. Onko se nyt jumalauta sen arvoista palelluttaa itsensä, että näyttää trendikkäältä/seksikkäältä/watevö, minusta tuollainen näyttää aivan naurettavalta ettei osata pukeutua sään mukaan ja koitetaan kituuttaa niillä hyvännäköisillä kesätamineilla vuoden ympäri. Sitten varmaan oppii viimein, kun joudutaan amputoimaan jotain kuoliossa olevaa pois kropasta.

Vierailija
14/14 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, huppari, parkatakki, Timberland tyyppiset talvikengät, sukkina ne matalavartiset tai tarvittaessa villasukat päälle, lapaset.

Lumen tultua pukeutuminen muuttui tuohon, onneksi 🙄