Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan ärsyttäviä nykypäivän ilmiöitä!

Vierailija
09.02.2017 |

Tubettajat, jotka clickbaittaavat seksiin liittyvillä otsikoilla/thumbnaileilla

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöt, jotka kirjoittavat mukasyvällisiä lyriikoita selfieidensä kuvateksteiksi. "Ulospäin sä näät vaan mun tekohymyn kameraan."

Vierailija
2/15 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somekiusaaminen

Vierailija
4/15 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että loukkaannutaan milloin minkäkin vähemmistöryhmän puolesta ja sitten moralisoidaan niitä, jotka eivät loukkaannu yhtä herkästi vähemmistöjen puolesta.

Vierailija
5/15 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko 50 vuotta sitten yhtä turhia julkkiksia kuin nykyään? Ei kai?

Nykyjulkkikset eivät yleensä ole erityisen hyviä missään ja ovat keskivertoa tyhmempiä. Miksi heitä nostetaan jalustalle?

Vierailija
6/15 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne, kun joku esim kommentoi naisen siilitukkaa rumaksi vastaus on yleensä "mua ei kiinnosta sun mielipide, painu helvettiin" jaa, eikö kiinnosta? Miksi sitten reagoit niin vahvasti

Vierailija
7/15 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chättääminen vieressä istuvalle kaverille puhelimen välityksellä.

Vierailija
8/15 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asenne, kun joku esim kommentoi naisen siilitukkaa rumaksi vastaus on yleensä "mua ei kiinnosta sun mielipide, painu helvettiin" jaa, eikö kiinnosta? Miksi sitten reagoit niin vahvasti

Se että kommentoidaan toisten ulkonäköä ilman että toinen kysyy mielipidettä

Vierailija
9/15 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pällit, jotka ei tajua väistää kadulla, ä kun toinen kävellessään naputtaa viestiä faceen tms. Eikö muka nää, että toinen on keskittyneessä tilassa eikä jouda vilkuileen joka puolelle?!? Ei mitään tapoja nykyään, prkl...

Vierailija
10/15 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella ihmisellä on oikeus mielipiteeseen ja sen ilmaisemiseen Suomessa.

Vierailija
11/15 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella ihmisellä on oikeus mielipiteeseen ja sen ilmaisemiseen Suomessa.

Tämän argumentin esittäminen silloin kun kukaan ei ole kiistänyt oikeuttasi mielipiteesi ilmaisemiseen vaan ainoastaan huomauttanut, että se ei kiinnosta.

Vierailija
12/15 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni vituttaa nykymuoti. Kaupat täynnä rumia vaatteita ja noin 90% teineistä ja nuorista aikuisista näyttää aivan samalta conrourineen, tekoripsineen sekä ylirajattuine huulineen.

Vierailija
13/15 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälaatuisten ja hyvännäköisten vaatteiden ja kenkien löytäminen on pirun vaikeaa, etenkin naiselle. Olen huomannut mieheni kanssa shoppaillessa, että miehille löytyy huomattavasti kattavampi valikoima hyvintehtyjä tuotteita kunnon materiaaleista, vaikka ei sekään valikoima järin laaja ole.

Vierailija
14/15 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävintä on tämä älylaiteriippuvuus, joka alkaa jo taaperoiässä. Kaikilla on naama nauliintunut ruutuun. Jopa mä roikun luvattoman paljon puhelimellani. Erittäin ikävä trendi.

Vierailija
15/15 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tubettajat, jotka clickbaittaavat seksiin liittyvillä otsikoilla/thumbnaileilla

englannista suomeen väännellyt epäsanat ärsyttää: tubettaja, clickbaittaaminen, thumbnailit. Keksikää suomenkieliset vastineet kun kerran noista ilmiöistä pitää saada puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän