Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FIORELLA SHOP

Surkeeta
09.02.2017 |

Onko kelläkään kokemusta kyseisestä puljusta? Itse olen tilannut sieltä 3 viikkoa sitten tavaraa joka ei tähän mennessä ole vieläkään tullut. Fiorellahan mainostaa että toimitus on 2-3 päivää... olen laittanut sinne ainakin 5 sähköposti viestiä eikä kukaan ole vastannut 3 viikon aikana, minun mielestä todella outoa :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mö tilasin ja tuli kyl paris päiväs

Vierailija
2/8 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 12.1 illalla ja tuli perille 16pvä, eli 4 päivää mut tilasin sen kyl Torstai illalla niin ehk vklpun takii kesti mut silti tuli vast Maanantaina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, käyttääkö joku vielä armon vuonna 2017 niitä järkyttäviä Fiorellan pissis-vaatteita? Mitä tilaistte sieltä? Ehkä nostalgiste crazy age-farkut? 

Vierailija
4/8 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiorella on nykysin joku fiorella shop....on näköjään päivittäny tarjontaa nyky nuorison makua vastaavaksi, mutta hmm mietinpä...yrityksellä ei vaikuta julkisten talous tietojen perusteella menevän ainakaan loistavasti.

Sisko oli niillä joskus 12 vuotta sitte työharjottelijana. Kerto sit juttuja kys firmasta...mä kans nuorempana ja hoikempana ostin fiorellasta kaikkee ja oli crazy age farkut mullakin....mut ajat muuttuu....

Vierailija
5/8 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonolaatuisia tuotteita, ei kannata tilata. Hupparin huput lähtevät purkautumaan vain muutamien käyttökertojen jälkeen ja housut repeävät haaroista. Yleinen vaatekoko on todella pieni.

Vierailija
6/8 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin hupparin ja siinä oli jotain läiskiä kasvustoa niinku ois ollu hometta. Yksi ompeleen lanka roikkui sisällä eli huonosti viimeistelty mut halpa oli joo. Palautin ja sain lopulta rahat takas. Sit tilasin uudestaan toisrn hupparin ja sain ok kappaleen.

Vierailija
7/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorillehan ne on tarkoitettu entiiä sitten sun ikäluokkaa👵🧓

Vierailija
8/8 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuli itsekkin tilattua jokin t paita ja siellähän on "pikku printillä" vaikka mitä paskaa että palautus ei olekaan ilmaista. Laatu oli siinä ainakin ihan ok...