muuten ihana mies, mutta tuo kaakaon ja limsan lipitys..
aamulla kaakaota, ruuan kanssa limsaa, sitten muuten vain kaakaota ja iltapalalla kaakaota! minulla ei ole mitään kys. juomia vastaan, mutta tuo alkaa jo vähän häiritä.. 6kk ollaan tapailtu .
Kommentit (11)
A) Lopetat tapailun jos häiritsee liikaa
B) yrität elää asian kanssa jos haluat jatkaa tapailua
Jos tuommoiset asiat vaivaa, niin voin luvata, että muutakin sanomista löytyy, joten mieti tarkkaan, että kauanko jatkatte! Tuo on aivan epärelevanttia elämässä!
Ei kai vaan katso telkkaria kylpytakki päällä?
No ei sentään lipitä viinaa. Sellaisten miesten kanssa voi joutua maanpäälliseen helvettiin...
Sinulla on ongelma: haluat muuttaa muut ihmiset oman tahtosi ja oman muottisi mukaiseksi. Mikäli noin yksikertaiset tavat toisessa ihmisessä (tavat, joita et itse tee ja sen takia sinua häiritsevät) haittaavat, niin sinua tulee haittaamaan moni muukin asia
Mä ymmärrän. Mies ketä minä tapailen syö sokeria ihan liikaa. Kaksi,kolme palaa kahvimukiin,sama teehen.
Pullaa mättäää joka päivä... Nyt jo mahaa,mitä sitten muutaman vuoden päästä.
minusta tuntuu oudolta ja vähän hölmöltä juoda ruuan kanssa vettä, kun toinen kiskoo limsaa vastapäätä.. en muutenkaan ymmärrä, miten joku voi juoda tyyliin tomaattikeiton päälle jaffaa :O kaakao vielä menisi, mutta jos saisi miehen vioroitettua tuosta limsasta.. hampaatkin kärsii!
ap
Vierailija kirjoitti:
minusta tuntuu oudolta ja vähän hölmöltä juoda ruuan kanssa vettä, kun toinen kiskoo limsaa vastapäätä.. en muutenkaan ymmärrä, miten joku voi juoda tyyliin tomaattikeiton päälle jaffaa :O kaakao vielä menisi, mutta jos saisi miehen vioroitettua tuosta limsasta.. hampaatkin kärsii!
ap
Siis mikä sulla on se ongelma? Että sun on vaikea juoda ruuan kanssa vettä, jos toinen juo jotain muuta? Eli ongelma on se, että sekoitat oman itsesi ja miehesi samaksi henkilöksi, jonkinlainen persoonahäiriö? Tuohon ei varmasti muu auta kuin intensiivinen terapia, että pystyt erottamaan oman minuutesi toisista ihmisistä. Suosittelen että lopetat kaikenlaisen tapailun kokonaan siihen asti, kunnes olet saanut pääsi kuntoon. Ja päästä hyvä ihminen se kunnollinen mies takaisin vapaille markkinoille, saa hänkin mahdollisuuden löytää jonkun normaalin kumppanikseen.
Esim. Espanjassa limsan juonti ruuan kanssa on hyvin yleistä ja tavallista. Coca colaa yleisesti.Tuntuuhan se suomalaisesta kummalliselta ,mutta siellä yhtä yleistä kuin esim.se kun lapset haetaan koulusta niin eväänä käteen donitsi yms. kotimatkalle.Makeaahan elimistö oppii kaipaamaan.Vaatii itsekuria "vieroittua" eroon päivittäisetä makeasta.
Mua inhottaa kun nainen stalkkaa juomistani ja syömistäni.
No sitten sun on erottava. Et sä voi alkaa toista määräilemään