Uusi mies sanoo ettei halua seksiä ennen kuin tunnetaan hyvin
On jo kaksi kertaa maininnut selkeästi asiasta. Miksi? Onko hänellä mikropenis vai HIV? Onko hän suhteessa pihtaava?
Olen deittaillut elämässäni äärimmäisen vähän mutten ole koskaan törmännyt mieheen joka ei haluaisi panna. Tilanne on absurdi.
Kommentit (31)
Varmaan seksuaalisesti kokematon mies, jätä se kokematon sika!
Yksinäinen tyhmä naikkonen pahoittaa mielensä kun onneton iskuyritys menee pieleen ja pahasti. En naikkosreppanaa edes jättäisi koska edes seuraksi ei haluta. Oletko kenties sorttia miesten perässä seurailija?
Vierailija kirjoitti:
Hyi vittu, tuo ei edes tullut mieleen.
Ap
Et vain ole kyllin haluttava ja kiihottava - hyväksy se!
Saisi olla aika helkkarin hyvä mies, että kiinnostus ei lopahtaisi. On ihan turhaa deittailla pitkään ihmistä, jonka kanssa ei välttis synkkaakaan ja pahassa tapauksessa vielä saada sydänsuruja kun homma menee puihin. Itse deittailin suht. tehokkaasti ja pyrin tapaamaan nopeasti ja jos vaikutti oikeasti potentiaaliselta, niin seksi kuvioihin, eli muutaman tapaamisen jälkeen (johon meni n. viikko) ja sitten uutta matoa koukkuun vain jos ei ole kemiaa tai jokin muu tökkii joko miehessä ylipäätään tai seksissä. Mutta olenkin ihminen joka ei pidä seksiä pyhänä ja rakkauteen liittyvänä asiana, vaikka kyllä äärimmäisen tärkeänä asiana sitä pidän muuten kyllä. Tulee olo, että tuollainen mies olisi estynyt ja haluton tai ei ainakaan pidä seksiä itsestäänselvänä ja kivana asiana, vaan suurentelee ja tekee asiasta turhan monimutkaisen ja vakavan jos sen kanssa pitää jo tapaillessa kikkailla noin paljon.
Mulla oli tuollainen treffikumppani. Jutteli kyllä mielellään seksistä, eikä vaikuttanut estyneeltä. Mutta sanoi juuri noin, että ei halua harrastaa seksiä ennen kuin tunnetaan hyvin. Hölmöyttäni luulin että kerrankin mies, joka on fiksu ja tosissaan. Mutta mitä vielä! Kun 6 vk tapaamisen jälkeen mentiin sänkyyn, niin paljastui, että on erektiohäiriö ollut jo vuosia (kertoi) ja pili oli muutenkin tosi pieni. Seksistä ei tullut hänen kanssaan yhtään kertaa mitään, vaikka monta uutta yritystä kokeilin enkä todellakaan sanonut pahasti mistään noista jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen tyhmä naikkonen pahoittaa mielensä kun onneton iskuyritys menee pieleen ja pahasti. En naikkosreppanaa edes jättäisi koska edes seuraksi ei haluta. Oletko kenties sorttia miesten perässä seurailija?
En tiedä mitä tarkoitat perässä seurailijalla. Mies on itse todella aloitteellinen, joka kerta on keksinyt jotain tekemistä treffeillä ja laittaa paljon viestiä. En ole koettanut tehdä aloitetta seksiin, koska mies mainitsi asiasta jo ensitapaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuollainen treffikumppani. Jutteli kyllä mielellään seksistä, eikä vaikuttanut estyneeltä. Mutta sanoi juuri noin, että ei halua harrastaa seksiä ennen kuin tunnetaan hyvin. Hölmöyttäni luulin että kerrankin mies, joka on fiksu ja tosissaan. Mutta mitä vielä! Kun 6 vk tapaamisen jälkeen mentiin sänkyyn, niin paljastui, että on erektiohäiriö ollut jo vuosia (kertoi) ja pili oli muutenkin tosi pieni. Seksistä ei tullut hänen kanssaan yhtään kertaa mitään, vaikka monta uutta yritystä kokeilin enkä todellakaan sanonut pahasti mistään noista jutuista.
...heti ja iso ok. Entäs ihminen itse?
Hyvä mies. Kannattaa jatkaa. Vai haluatko jonkun vonkaavan luuserirunkkaajan?
Etsi jännämies...joku varattu. Niin ei tarvitse sitoutua edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi vittu, tuo ei edes tullut mieleen.
Ap
sulla varmaan AP sitä kokemusta riittääkin vaikka muille jakaa?
Vierailija kirjoitti:
Voi hitsi. Mulle seksi on sen verran iso ja tärkeä osa suhdetta ettei tuollaisesta jutusta varmaan tulisi mitään vaikka mies olisi muuten mukava. Todella mälsää sitten tuossa vaiheessa yrittää ystävällisesti "erota", ei olisi miehestäkään varmasti mukavaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...heti ja iso ok. Entäs ihminen itse?
Isolla varustettua miestä en ole koskaan kokeillut, ihan keskimääräisen kokoiset sopii minulle hyvin. Tuolla miehellä oli niin pieni ja kapea, että kortsu ei olisi pysynyt päällä millään. Siksi asia oli minulle ongelma. Se millainen ihminen on itse, on tietysti tärkein asia. Mutta sekin menettää merkityksensä, jos ei seiso vaikka mitä tekisi eikä ole seissyt vuosiin. Olen kuitenkin ihan vetävä nainen, ja saan miehen joka on sekä kiva upea persoona, että kykenee seksiin ja kykenee kortsuun. t. se jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
On jo kaksi kertaa maininnut selkeästi asiasta. Miksi? Onko hänellä mikropenis vai HIV? Onko hän suhteessa pihtaava?
Olen deittaillut elämässäni äärimmäisen vähän mutten ole koskaan törmännyt mieheen joka ei haluaisi panna. Tilanne on absurdi.
onks sulla hyvä pillu?
Voisiko enää selkeämmät merkit olla siitä, että miehellä on hyvin heikko itsetunto ja pieni penis.
Hyvin varusteltu tosimies panee aina ja heti kun mahdollisuus tulee!
T: Hyvin varusteltu tosimies
Vaikka olisi mikä ehkäisy, jokaisessa yhdynnässä on raskauden riski. Ihan järkevää mieheltä ensin tutustua suhun ennenkuin ottaa riskin, että sinusta tulisikin vahingossa hänen lapsensa äiti.
No tutustu. Kai sitä nyt miehilläkin saa olla vaatimuksia.
Ihan terve asenne miehellä. Pitäs kaikilla olla. Useita tapaamisia ja tutustumisia ennen kuin sänkyyn. Parempi niin.