Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiikohan äitiysfarkut ei-raskaana olevalle vähän mahakkaalle?

Vierailija
09.02.2017 |

Vatsa on siis ongelmakohtani numero 1. Pitäisin mielelläni pillifarkkuja ja pidänkin, mutta ne puristavat vatsan kohdalta ihan kauheasti. Vahingossa klikkasin Zalandon sivulla äitiysfarkkuja ja rupesin miettimään, että voisivatkohan ne toimia. Olisivat mukavan kapeat ja istuvat mutta eivät tekisi järkkyä makkaraa vyötärölle. Vai onkohan se vyötärökaistale niin lörppö, ettei valuu alas, jos ei ole sitä raskausmahaa? Niin iso ei sentään mahani ole. :D Oletteko käyttäneet äitiysfarkkuja vaikkette ole olleet raskaana?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kestäis käyttää raskausvaatteita ei raskaana. Tuntuis liian alas vajoamiselta.

Vierailija
2/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sovittamassa. Ei sun tarvi kertoa, ettet ole raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite oon käyttäny joka kesä raskausaikana ostettuja äitiyscaprihousuja. Olen myös normisti mahakas, mutta muuten kapeapeffainen ja näissä housuissa on kiva malli. Kahdet housut ostin silloin kesäksi ja ovat materiaaliltaan ohutta joustamatonta kangasta. Käännän vain sen resorin kaksinkerroin, tosin aina taitaa olla pusero siinä päällä! Kokeile! Muutenkin olen ostanut esim. farkkuja miesten osastolta, kun naisten malleissa tahtoo olla löysyyttä lantion kohdalla.

Vierailija
4/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei. Itselläkin ongelma kohta on maha ja olen joskus ostanut H&M:n tunikoita tai paitoja äitiysvaate- osastolta. Mukavan mallisia (mahan kohdalta sopivan väljiä mutta eivät silti mitään muodottomia telttoja), kivan värisiä/kuosisia plus suht edullisia. Monesti isompien tyttöjen (42-46) mallistojen vaatteet maksavat paljon enemmän kuin normaalit mitoitukset, jotka monesti edustavat aika tiukkaa mallia jolloin makkarat vaan korustuvat. Kokeile ihmeessä. Itselleni tärkeintä on, että vaatteet ovat "oman näköisiä", istuvat hyvin ja niissä mukava olla eikä se ole mitään alasvajoamista, kuten joku ylempänä kommentoi.

Vierailija
5/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilalla on erinomaisia strech farkkuja, joissa on hieman joustava vyötärö. Istuu ainakin minulla hyvin, ja minulla on kapeat pitkät jalat, kiinteä peppu mutta valitettavasti pömppö maha.

Vierailija
6/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilalla on erinomaisia strech farkkuja, joissa on hieman joustava vyötärö. Istuu ainakin minulla hyvin, ja minulla on kapeat pitkät jalat, kiinteä peppu mutta valitettavasti pömppö maha.

Itse asiassa kehu meni nyt väärään suuntaan, Voglia piti kirjoittaa.

Vierailija
7/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täällä toinen Voglian superstretchien tyytyväinen käyttäjä. Lahkeita saa ainakin kolmessa eri pituudessa.

Vierailija
8/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhdet siistit H&M:n äitiyshousut joita voin yhä pitää. Toki ovat kapeaa mallia eikä edes menneet kiinni loppuraskaudessa. Jos on pusero päällä niin kukaan ei huomaa että ovat mallia Mama :)

Vierailija
9/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko, että koon 40 äitiyshousut ovat niin isot mahan kohdalta, että ne valuvat alas ikävästi. Taas jos olet reidekkäämpi tapaus, niin housut eivät ehkä mahdu ylös asti, vaikka mahan kohta olisi sopiva.

Vierailija
10/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä mahakkailla normaalit veriarvot?

Vierailija
11/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veriarvoja harvoin kysellään housuja ostaessa.

Vierailija
12/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä, munuaisarvoissa on vähän vikaa (sukuvika). Kerrotko nyt tuolle mahalle, että voisi lähteä, kun sillä ei ole mitään syytä olla tuossa.

Vierailija
13/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veriarvoja harvoin kysellään housuja ostaessa.

Kannattais. Löysempi vyötäröhän ei ratkaise todellista ongelmaa.

Vierailija
14/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tällä viikolla turposi maha noin 10 cm eräästä ruoka-aineesta. Menikö veriarvot nyt sitten pialle, kun suoli täyttyi kaasulla ja vedellä?

Vierailija
15/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metabolinen oireyhtymä

Vierailija
16/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä nyt en ole mitenkään hirveän mahakaskaan, mutta pidin äitiyshousuja ja erästä hametta pitkään, varmaan pari kolme vuotta, synnytyksen jälkeen. Ne oli vaan niin kivat päällä. Samoin mulla on eräs kesämekko, joka on H&M:n mama-mallistoa, mutta ei sitä kyllä mistään päällepäin huomaa. Ja on mulla muuten eräs nerokkaasti leikattu imetyspaitakin edelleen käytössä, vaikken ole imettänyt kohta viiteen vuoteen.

Vierailija
17/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille vastanneille! Päätin nyt kokeilla, tilasin muutamat. Voihan ne palauttaa, jos eivät käy tarkoitukseen. Paita on tarkoitus myös pukea päälle, suosin muutenkin vähän pidempiä paitoja, joten ei tule vilahtelemaan muille tuo äitiysvyötärökaistale. :)

Ja sinulle, joka olit huolissasi veriarvoista. Ovat kunnossa, kiitos kysymästä. Ylipainoa ei ole, tämä maha vaan on aina ollut tuollainen, jo ennen omia raskauksia (joista on sen verran aikaa, ettei ole tullut äitiyshousuja säilyteltyä).

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi