Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 40v lapseton ja haluan vauvan

09.02.2017 |

Vaikka tulisin nyt heti raskaaksi, ehdin täyttää 41v ennen synnytystä. Haluan teidän ymmärtävän pari asiaa:

- EN ole nyt vasta havahtunut siihen että lapsenhankinta-aika on loppumassa. En vain löytänyt sopivaa miestä aiemmin. KYLLÄ yritin löytää. En halua tehdä lasta ilman miestä.
- Minä EN voinut tehdä lasta 20v, koska minulla EI ollut silloin vielä miestä. En ollut vielä edes harrastanut seksiä. Kaikki EIVÄT löydä kumppania jo yläasteella.
- Aloimme yrittämään vauvaa HETI kun aloimme seurustella. Vaikka meillä ei vieläkään ole vauvaa niin se EI tarkoita ettemmekö olisi YRITTÄNEET jo pitkään.
- Tiedän oikein hyvin kaikki riskit. Niitä EI tarvitse tulla kertomaan. EN pysty matkustamaan ajassa taaksepäin joten en voi niille riskeille mitään, joten ON TURHAA alkaa paasata niistä.
- En kerro kipeimpiä asioitani edes ystävilleni, joten sinäkään ET välttämättä TIEDÄ jos joku lähelläsi kärsii lapsettomuudesta tai on saanut useita keskenmenoja.

Kiitos!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖK, EN jaksanut EDES lukea jaaritteluasi. N42

Vierailija
2/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on noin kauhean vihaisen hyökkäävä ja puolusteleva asenne?

Tsemppiä teille, toivottavasti vauva kohta ilmoittaa tulostaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tärppää niin paras mennä HETI lääkäriin...aikaa ei ole hukattavaksi asti.

Vierailija
4/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hedelmällisyyshoitoa heti jos oikeasti tuota haluat. Ihan mahdollista vielä mutta todennäköisyys laskee nopeasti. Monet tulevat ikäisenäsi ensi kertaa isäksi, perusterve ja tasapainoinen nainen voi olla ihan hyvä ensisynnyttäjä ja äiti tuon ikäisenä.

Vierailija
5/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ehdit. Minä olin 41 kun sain esikoiseni ja vielä yritetään toistakin.

Vierailija
6/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä asenteeseen vaikuttaa se kun yli kolmekymppisiä ensisynnyttäjiä haukutaan, varmaan osa haukkujista on trolleja. Minulla on sama tilanne tai olen jättänyt ehkäisyn pois, en sitä kauan edes käyttänyt mutta en halua käyttää ylimääräisiä hormoneja muutenkaan.

Vierailija
7/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena terveydenhoitajat halusivat aina puhua ehkäisystä ja tuputtivat pillereitä vaikka en edes harrastanut silloin seksiä. Sitten kun ehkäisy tuli oikeasti ajankohtaiseksi siitä ei kukaan maininnut mitään ja yli kolmekymppisenä tuntui että terveydenhuollon henkilökunta oletti automaattisesti etten tarvitse ehkäisyä koska en tule enää raskaaksi.

Vierailija
8/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ehdottomasti pikaisesti lääkärin pakeille. Hormonitasosi selvitetään ja siitä lähtee mahdolliset hedelmöityshoidot. 

Oudon aggressiivinen sävy kyllä aloituksessasi. Maaninen tarve saada lapsi ei ole hyvä lähtökohta lapselle. Toisaalta tuntien palstan luonteen ymmärrän tietyt defenssit. 

9/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun niin monet luulee että minä olen vain niin tyhmä etten ole aiemmin tajunnut tehdä lapsia. Tänäänkin luin palstalta että monet 40v synnyttäjät ovat ensin olleet "uranaisia" ja sitten vasta tajunneet tehdä lapsen. Mistä tiedätte kuinka kauan sitä lasta oli yritetty ja toivottu?

10/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ehdottomasti pikaisesti lääkärin pakeille. Hormonitasosi selvitetään ja siitä lähtee mahdolliset hedelmöityshoidot. 

Oudon aggressiivinen sävy kyllä aloituksessasi. Maaninen tarve saada lapsi ei ole hyvä lähtökohta lapselle. Toisaalta tuntien palstan luonteen ymmärrän tietyt defenssit. 

Hormonitasot on mitattu ja ovat ok. Aggressiivisuus johtuu siitä että joutuu vähän väliä puolustelemaan ja todistelemaan. Ja tänään on muutenkin huono päivä. Ei tehdä liian hätiköityjä etädiagnooseja, jookos kookos.

Vierailija
11/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on luonnon VALINTA, että et lisäänny. Ehkä se on PAREMPI NÄIN.

Mene karjumaan jonnekin muualle tai unohda koko asia, mene ainakin jollekin tunteiden hallintaan käsittelevälle luennolle tai kurssille.

Vierailija
12/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4259 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun niin monet luulee että minä olen vain niin tyhmä etten ole aiemmin tajunnut tehdä lapsia. Tänäänkin luin palstalta että monet 40v synnyttäjät ovat ensin olleet "uranaisia" ja sitten vasta tajunneet tehdä lapsen. Mistä tiedätte kuinka kauan sitä lasta oli yritetty ja toivottu?

Miksi ihmeessä sua kiinnostaa mitä jotkut tuntemattomat ajattelevat? Monet, varsinkin tällä palstalla, ovat idiootteja, joiden puheista ei kannata välittää.

Ei tuollainen stressaantuneen oloinen räyhääminen ainakaan paranna raskaaksi tulemista. Ota ihan rauhassa, keskity omaan elämääsi ja jätä typerät oletukset ja sanomiset omaan arvoonsa.

Vierailija
13/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette saa lasta. Lasten hankkiminen on moraalisesti väärin.

Vierailija
14/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tulla tsemppaamaan, mutta luettuani viestisi, tuli sellainen olo, ettet kaipaa yhtään mitään. T. 40-vuotiaana iltatähdestä haaveillut. Jäi haaveeksi 😕

Vierailija
15/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea yritykseen! Olen 28v, sain juuri ensimmäisen vakituisen työpaikan. Haluan lapsen, panikoin onko kohta jo liian myöhäistä, ja en viitsisi tulla raskaaksi heti kun olen saanut työn. Ehkä minäkin voin odottaa vielä muutaman vuoden.

Vierailija
16/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukut pystyyn, ap, että onnistaa.

17/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos :-)

Vierailija
18/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Ap ei pärjää edes itsensä, saati muiden kanssa, joten miten hänestä tulisi edes suurinpiirtein hyvä äiti? Miten hänen mielenterveytensä kestäisi? Eivät ne lapset ole mitään palkintoja, jotka tullessaan tuovat loppuiäksi onnellisuuden ja rauhan. Ap varmaan uskoo, että kunhan hän vain raskautuisi, niin sen jälkeen elämä olisi pelkkää hyvyyttä ja hymyä, mutta eivät ne perustavanlaatuiset ongelmat katoa mihinkään valitettavasti. Vauva on nyt hirveä päähänpiintymä. Hoida ap pääsi kuntoon ennen tällaisia isoja asioita. Ei pahalla, vaan hyvällä.

Vierailija
19/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Ap ei pärjää edes itsensä, saati muiden kanssa, joten miten hänestä tulisi edes suurinpiirtein hyvä äiti? Miten hänen mielenterveytensä kestäisi? Eivät ne lapset ole mitään palkintoja, jotka tullessaan tuovat loppuiäksi onnellisuuden ja rauhan. Ap varmaan uskoo, että kunhan hän vain raskautuisi, niin sen jälkeen elämä olisi pelkkää hyvyyttä ja hymyä, mutta eivät ne perustavanlaatuiset ongelmat katoa mihinkään valitettavasti. Vauva on nyt hirveä päähänpiintymä. Hoida ap pääsi kuntoon ennen tällaisia isoja asioita. Ei pahalla, vaan hyvällä.

Et taida tietää ap:sta mitään, joten aika ilkeää kirjoittelua.

20/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyökkäävä asenne. Onnea yritykseen nyt kuitenkin, kyllä moni yli 40v saa lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän