Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkittynyt flunssako? Onko muita?

Hehoi
09.02.2017 |

Olen nyt joulusta asti ollut kipeä. Ensin alkoi korvatulehduksella joulukuun puolivälissä. Jouluna outo heikko olo ja ripuli jota kesti n. viikon. Sitten alkoi kova limainen yskä ja kuumeilu. Limainen yskä helpottanut, mutta jatkuu edelleen ja kuumeilua ei enää ole. Poskiontelontulehdus todettiin viikko sitten johon sain antibiootit. Vatsaa turvottaa, eilen oksensin kerran ja vatsakipua ollut vaihtelevissa paikoissa n. viikon ja uloste löysähköä muttei ripulia. Heikko olo ollut sieltä joulusta saakka.

Mitä ihmettä tämä voi olla? Adenovirus tulee itsellä mieleen. Puoliso marraskuussa pitkään keuhkokuumeessa ja siihen päälle hänellä silmä- ja korvatulehdus. Onko muilla samaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yksi talvi vähän samanlainen sairausputki. Kaksi lääkekuuria peräkkäin eikä sekään täysin auttanut. Jälkitauti ja siihen vielä jälkitaudit perään. Varmaan ihan normaalia.

Vierailija
2/4 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli yksi talvi vähän samanlainen sairausputki. Kaksi lääkekuuria peräkkäin eikä sekään täysin auttanut. Jälkitauti ja siihen vielä jälkitaudit perään. Varmaan ihan normaalia.

Kiva kuulla, että jollain muullakin ollut. Tässä jo vaikka mitkä kauhukuvat käyneet mielessä.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa jo flunssassa. Sitä ennen lapsi oli nuhainen, sitten hän parani ja nyt taas on yskässä. Mä olin yli viikon aivan flaati, makasin vain sängyssä ja oli tosi heikko olo. Kuumetta ei juuri ollut, 37 ja reilu vain. Ja olin ihan tukossa. Lääkärissä kävin hakemassa saikkua, totesi että juu nuhaa vaan. Jaa ok.

Nyt on enää nuhaa ja koko ajan väsyttää. Välillä on lämpö noussut vähäsen.

Mietin onkohan tämä influenssaa. Otin rokotteen niin jospa tämä olisi jokin lievä muoto.

Vierailija
4/4 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle iski marraskuun lopussa perinteinen nuhakuume, joka jatkui "pelkkänä" yskänä ja nuhana ihan näihin päiviin asti. Mutta kyllä siinäkin oli kestämistä. :(

Siis yli 2 kuukautta jatkuvaa nenän vuotamista, köhää, hengästymistä, tukkoisuutta, limakalvoturvotusta, onteloturvotusta... liikuntaa ei edes voinut kuvitella harrastavansa kun pelkkä kävelykin tuntui ylivoimaiselta. Öisin ei saanut kunnolla nukutuksi.

nyt lähes terveen oloisena nappaan reilusti maitohappobakteereja ja vitamiineja just in case.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi