Mies sanoi äsken että kaakaota pitäisi jemmata johonkin vaikka iham vähän, ei kuulema paljon tartte.
Niin sitä olisi aina kun hän tarvii.
Aamulla kun oli taas kaikki juomiset loppu, ei limsaa mehua eikä kaakaota.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vettä saa hanasta.
Ei sitä voi juoda, kun kalat nussivat siinä. Kaakaota olla pitää.
Ei tämä ap:n päänsärky ole. Mieshän voi ihan vapaasti tehdä kaakaojemman vaikka autotalliin...
Tää ei ikävä kyllä ollut trolli. Mieheni juo vain limsaa. Jos sitä ei ole niin kaakaota. Mehua mutta sitä meillä on harvoin. Pelkkä maito on pahaa kuulema.
Vettä juo vain jos todella muuta ei ole ja kova jano. Sitä juo suoraan hanasta. Ja valittaa.
No mikset sitten jemmaa!?! Jos miehesi herättää sinut yöllä klo 3 ja haluaa kaakaota, niin et varmaan monesti ole kieltäytynyt. Ja ihan kivaakin on ollut.
No hyhhyh. Terveessä kunnossa taitaa olla ukkosi sisuskalut.
Onko sun ukkos hampaaton, kun vain limsaa ryystää?
Kyllä se ihan terve on ja hampaatkin omat. Huoltaa hampaitaan ja käy lääkärissä. Ärsyttää vaam se että voisi ostaa niitä limsojaan ja kaakaoitaan itse eikä odota mun venyttävän niiden riittämistä hänelle. Ei muilla perheenjäsenillä oo sen enempi omia juomiaan. Itse juon vettä teetä kahvia ja itse ostan ne
Herranjumala, eikö miehesi juo olutta ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ihan terve on ja hampaatkin omat. Huoltaa hampaitaan ja käy lääkärissä. Ärsyttää vaam se että voisi ostaa niitä limsojaan ja kaakaoitaan itse eikä odota mun venyttävän niiden riittämistä hänelle. Ei muilla perheenjäsenillä oo sen enempi omia juomiaan. Itse juon vettä teetä kahvia ja itse ostan ne
Mistä te oikein löydätte näitä joka naisen unelmia? :D
Juo olutta muttei sentään päivittäin tai viikottain. Emme kumpikaan läträä alkoholilla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikuinen mies juo kaakaota?
No vaikka ne jotka eivät pidä teestä/kahvista, mutta haluavat juoda jotain lämmintä. Aikuinen mies juo vaikka tuttipullosta, jos vaan haluaa.
Ongelma tässä oli? Antaa miehen sitten ostaa kaakaot jemmaan :D tai sitten ostatte puokkiin ja juotte niitä yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Juo olutta muttei sentään päivittäin tai viikottain. Emme kumpikaan läträä alkoholilla.
Onko miehesi jättänyt joskus jonkun asian tekemättä saadakseen kaakaota? Aloittaako miehesi useinkin päivän lasillisella kaakaota? Kuinka monta annosta kaakoata miehesi juo päivässä tai viikossa? Ovatko hänen läheisensä tai joku muu huomauttanut hänelle hänen kaakaon juonnistaan?
Mieheni juo kaakaon kylmänä. Ei lämpimämä. Lähinnä leipien ja sellasten kanssa. Yleensä juo aamulla vaan limsaa eikä syö mitään. Riippuu niin työpäivästä. Syö vasta iltapäivisin. Joskus vasta illalla. Muun ajan elää limsalla karkilla munkeilla teemakkaralla ja kun on viikon reissuissa käy absilla.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni juo kaakaon kylmänä. Ei lämpimämä. Lähinnä leipien ja sellasten kanssa. Yleensä juo aamulla vaan limsaa eikä syö mitään. Riippuu niin työpäivästä. Syö vasta iltapäivisin. Joskus vasta illalla. Muun ajan elää limsalla karkilla munkeilla teemakkaralla ja kun on viikon reissuissa käy absilla.
Aika WT-meininkiä :) Kannattaa opetella etukäteen diabetes-piikin käyttöä.
Tämä palsta kuolisi parissa päivässä jos tänne ei kirjoiteltaisi näitä "mies sanoi..." trolleja.