Tapailemallani miehellä on watsappin profiilikuvassa joku tissiämmä
Joku netistä poimittu kuva. Ja yhtäkkiä meni maku koko miehestä. Tuntuu että se on täys kakara ja typerä juntti. Nyt ei kiinnosta edes vastata sille enää.
Kommentit (45)
No ei oo provo. miksi ihmeessä ois?!
Aika juntti tosiaan. Unohda noin typerä häiskä.
Laita itse kuva jostakin isokikulisesta mallipojusta.
Pakko sanoa että ajattelen ihan samalla tavalla kuin sinä, ap. En jatkaisi tapailua, koska en pidä junteista miehistä.
Olen mies. Harrastan mm. teatteria, kaunokirjallisuutta ja kuvataidetta sekä kilpatasolla salsaa ja crossfittia. Koulutukseltani olen lääketieteen tohtori ja DI (teknillinen fysiikka) ja ammatiltani liikkeenjohdon konsultti. Vaihtelen whatsapp-kuvia usein vaihtelun vuoksia ja huvittaakseni laajaa ystäväpiiriäni. Tällä hetkellä profiilissa on netistä poimittu vähäpukeinen kaunis nainen.
Joo siihen loppuisi mielenkiinto itselläkin. Ei junttius koulutusta katso.
Olen mies ja pitäisin tuollaista profiilikuvaa todella junttina.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Harrastan mm. teatteria, kaunokirjallisuutta ja kuvataidetta sekä kilpatasolla salsaa ja crossfittia. Koulutukseltani olen lääketieteen tohtori ja DI (teknillinen fysiikka) ja ammatiltani liikkeenjohdon konsultti. Vaihtelen whatsapp-kuvia usein vaihtelun vuoksia ja huvittaakseni laajaa ystäväpiiriäni. Tällä hetkellä profiilissa on netistä poimittu vähäpukeinen kaunis nainen.
Buahhahahahaa!
No hui kamala xd millä tavalla tuo tekee ihmisestä juntin jos se on vain (tai no ainakin toivottavasti) huumorimielessä siihen lätkäisty :D älkää ihmiset jaksako olla noin tosikkoja
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Eihän profiilikuva ole mikään taulu, jota vaihdellaan omien mieltymysten mukaan, kun itselle se ei edes näy. Profiilikuva edustaa sinua niille muille keskustelijoille. Miksi haluat, että "käyntikortissasi" on vähäpukeinen nainen?
Ja miksi lääketieteen tohtori toimii liikkeenjohdon konsulttina?
Olen varma, ettö niin sovinistinen mies ei ottaisi huumorilla, jos ap:llä olisi profiilikuvanaan joku huks.
En ikinä kiinnostuisi miehestä joka on noin hemmetin juntti. Peräkammarinpojat noita tissikuvia harrastaa.
Yäk mikä nolous.
Vierailija kirjoitti:
No hui kamala xd millä tavalla tuo tekee ihmisestä juntin jos se on vain (tai no ainakin toivottavasti) huumorimielessä siihen lätkäisty :D älkää ihmiset jaksako olla noin tosikkoja
Juntti onkin vähän väärä sana, ap ilmeisesti tarkoittaa, että miehestä saa sovinistisen ja naisia esineellistävän mielikuvan. Se on yleistä fiksujen ja koulutettujenkin parissa, mutta sivistyneempi yleensä osaa peittää epäkorrektit asenteensa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Eli oot juntti. Case closed.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi lääketieteen tohtori toimii liikkeenjohdon konsulttina?
Parempi liksa? Mäkkärillä tai BCC:llä junnutkin hankkii yli satkun vuodessa, seniorit puoli miltsiä ja partnerit miljoonan. Lääkäreillä on kysyntää lääke- ja hyvinvointialojen konsultteina.
Vierailija kirjoitti:
Missä se huumori sitten on? "Höhöö, leikitään, että olen hyvännäköinen nainen"? Jos kyse olisi huumorista, pitäisi siihen liittyä jokin juju.
Eräs ystäväni kerran laittoi fb-profiilikuvakseen vitsillä erään julkkiksen kuvan, kun häntä monet ihmiset ovat sanoneet tämän julkkiksen näköiseksi. Ja luulen, että myös kaikki hänen ystävänsä heti tajusivat, miksi se kuva oli siihen laitettu, joten siinä tapauksessa se toimi hyvin vitsinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oot juntti. Case closed.
Et kai uskonut kirjoittajan todella olevan korkeasti koulutettu liikkeenjohdon konsultti? Joka pitää naisen kuvaa whatsappissa ja käyttää aikaansa Vauva-palstalla? Hei haloo, herätys! :-DDD
Typerä provo