Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemallani miehellä on watsappin profiilikuvassa joku tissiämmä

Vierailija
09.02.2017 |

Joku netistä poimittu kuva. Ja yhtäkkiä meni maku koko miehestä. Tuntuu että se on täys kakara ja typerä juntti. Nyt ei kiinnosta edes vastata sille enää.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä provo

Vierailija
2/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo provo. miksi ihmeessä ois?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Älä vastaa...

Vierailija
4/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika juntti tosiaan. Unohda noin typerä häiskä.

Vierailija
5/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin kateellinen ämmä

Vierailija
6/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita itse kuva jostakin isokikulisesta mallipojusta.

Vierailija
7/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että ajattelen ihan samalla tavalla kuin sinä, ap. En jatkaisi tapailua, koska en pidä junteista miehistä.

Vierailija
8/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Harrastan mm. teatteria, kaunokirjallisuutta ja kuvataidetta sekä kilpatasolla salsaa ja crossfittia. Koulutukseltani olen lääketieteen tohtori ja DI (teknillinen fysiikka) ja ammatiltani liikkeenjohdon konsultti. Vaihtelen whatsapp-kuvia usein vaihtelun vuoksia ja huvittaakseni laajaa ystäväpiiriäni. Tällä hetkellä profiilissa on netistä poimittu vähäpukeinen kaunis nainen.

Vierailija
9/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siihen loppuisi mielenkiinto itselläkin. Ei junttius koulutusta katso.

Vierailija
10/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja pitäisin tuollaista profiilikuvaa todella junttina.

Vierailija
11/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Harrastan mm. teatteria, kaunokirjallisuutta ja kuvataidetta sekä kilpatasolla salsaa ja crossfittia. Koulutukseltani olen lääketieteen tohtori ja DI (teknillinen fysiikka) ja ammatiltani liikkeenjohdon konsultti. Vaihtelen whatsapp-kuvia usein vaihtelun vuoksia ja huvittaakseni laajaa ystäväpiiriäni. Tällä hetkellä profiilissa on netistä poimittu vähäpukeinen kaunis nainen.

Buahhahahahaa!

Vierailija
12/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui kamala xd millä tavalla tuo tekee ihmisestä juntin jos se on vain (tai no ainakin toivottavasti) huumorimielessä siihen lätkäisty :D älkää ihmiset jaksako olla noin tosikkoja

Vierailija
13/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eihän profiilikuva ole mikään taulu, jota vaihdellaan omien mieltymysten mukaan, kun itselle se ei edes näy. Profiilikuva edustaa sinua niille muille keskustelijoille. Miksi haluat, että "käyntikortissasi" on vähäpukeinen nainen?

Ja miksi lääketieteen tohtori toimii liikkeenjohdon konsulttina?

Vierailija
14/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, ettö niin sovinistinen mies ei ottaisi huumorilla, jos ap:llä olisi profiilikuvanaan joku huks.

Vierailija
15/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kiinnostuisi miehestä joka on noin hemmetin juntti. Peräkammarinpojat noita tissikuvia harrastaa.

Yäk mikä nolous.

Vierailija
16/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hui kamala xd millä tavalla tuo tekee ihmisestä juntin jos se on vain (tai no ainakin toivottavasti) huumorimielessä siihen lätkäisty :D älkää ihmiset jaksako olla noin tosikkoja

Juntti onkin vähän väärä sana, ap ilmeisesti tarkoittaa, että miehestä saa sovinistisen ja naisia esineellistävän mielikuvan. Se on yleistä fiksujen ja koulutettujenkin parissa, mutta sivistyneempi yleensä osaa peittää epäkorrektit asenteensa paremmin.

Vierailija
17/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli oot juntti. Case closed.

Vierailija
18/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi lääketieteen tohtori toimii liikkeenjohdon konsulttina?

Parempi liksa? Mäkkärillä tai BCC:llä junnutkin hankkii yli satkun vuodessa, seniorit puoli miltsiä ja partnerit miljoonan. Lääkäreillä on kysyntää lääke- ja hyvinvointialojen konsultteina.

Vierailija
19/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se huumori sitten on? "Höhöö, leikitään, että olen hyvännäköinen nainen"? Jos kyse olisi huumorista, pitäisi siihen liittyä jokin juju.

Eräs ystäväni kerran laittoi fb-profiilikuvakseen vitsillä erään julkkiksen kuvan, kun häntä monet ihmiset ovat sanoneet tämän julkkiksen näköiseksi. Ja luulen, että myös kaikki hänen ystävänsä heti tajusivat, miksi se kuva oli siihen laitettu, joten siinä tapauksessa se toimi hyvin vitsinä.

Vierailija
20/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oot juntti. Case closed.

Et kai uskonut kirjoittajan todella olevan korkeasti koulutettu liikkeenjohdon konsultti? Joka pitää naisen kuvaa whatsappissa ja käyttää aikaansa Vauva-palstalla? Hei haloo, herätys! :-DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme