En tule koskaan löytämään miestä
Olen ruma, melko tyhmä/keskiälyinen - miten sen nyt haluaa luokitella, en kuitenkaan fiksu tai sanavalmis. En ole kiinnostava. Myös ujo olen. Meikkaan, pukeudun kivasti, olen hoikka ja hoidan hiukseni hyvin. Syön terveellisesti. Ikää 22. Olen yrittänyt tutustua miehiin alkoholin rohkaisulla, mutta ketään ei kiinnosta. Hyväksynkö sen, että olen loppuelämäni yksin? :(
Kommentit (35)
Miksi luulet olevasi ruma? Et välttämättä ole ja kyllä noilla spekseillä miehen löytää. Ei tosin välttämättä tuollaisella hiirulaismaisella itseinhoasenteella.
Ja sille joka sanoi että nettideitti on vihoviimeinen paikka rumille niin tiedän muutamiakin rumia jotka ovat pariutuneet tinderissä. Ja sen jos minkä pitäisi olla pinnallinen.
Mihin ihmeeseen teillä nuorilla on kiire? Ja miksi ihmeessä pitäisi luopua toivosta noin nuorena? En näe mitään syytä, miksi et voisi löytää hyvää miestä. Et myöskään minusta vaikuta yhtään tyhmältä, turhan itsekriittiseltä vain.
Mutta koska olet noin nuori vielä, ettei oikeasti mitään kiirettä pariutumisen kanssa vielä ole, niin entä jos koittaisit keksiä elämääsi jotain sellaista sisältöä, joka kehittäisi minäkuvaasi ja kohottaisi itsetuntoasi? Onko sinulla ystäviä tai harrastuksia? Mistä asioista olet kiinnostunut? Oletko jossain asiassa lahjakas?
Yritä irrottautua tästä palstasta niin uskon että mies vielä löytyy. Älä ole täällä 2.luokan naisten keskuudessa. Nämä on ihan hirveitä ihmisiä. Kannattaa kiertää kaukaa nämä katkerat elämän ehtoopuolella olevat puolijuopot.
Asenna Kik ja tule jutulle :)
Kik: Janizzzz_
Olen ruma 165cm pitkä kalju mies. Eli et ole ainoa joka ei tulisi kumppania löytämään. Saman ikäinenkin olen.
Käyttäjä3335 kirjoitti:
Miksi luulet olevasi ruma? Et välttämättä ole ja kyllä noilla spekseillä miehen löytää. Ei tosin välttämättä tuollaisella hiirulaismaisella itseinhoasenteella.
Ja sille joka sanoi että nettideitti on vihoviimeinen paikka rumille niin tiedän muutamiakin rumia jotka ovat pariutuneet tinderissä. Ja sen jos minkä pitäisi olla pinnallinen.
Koska minulle on sanottu niin useasti ja on minulla silmätkin päässä itsellänikin. :)
On harrastuksia, töitä ja opiskelua. Tätä palstaa käytän hyvin harvoin. Olisi vaan kiva, jos olisi joku kenen kanssa viettää aikaa ja jakaa ilot ja surut..
Niin ja se kumppani pitäisi löytää nyt tai pian, koska kolmekymppisinä varmaan suuri osa miehistä ryhtyy perheen perustamiseen, ja en usko, että haluan lapsia. Ap
Nykyään ulkonäön suhteen voi tehdä tosi paljon. Se tärkein tyyppi ei tietenkään saa olla pelkästään sitä vailla, mutta oma itsetuntosi kyllä varmasti hyötyisi ulkonäköboostista. Ja totuushan on se, et ensivaikutelma saadaan ulkoisista seikoista, ellet tosiaan ole juhlien sielu.
Hillityt ripsituuhennokset ja hyvä väri/kampaus tekee tosi paljon, monilla myös kevyt päivitys, tarv purkista. -3 kg sopii monelle. Jos ihailet jonkun tutun tyyliä, pyydä häntä stailaamaan. Hymy on myös ilmainen, tosi monen kontaktin esteenä on epävarmuus, joten hymyile baarissa/töissä/kaupassa kaikille ohimennen, joku voi sitten uskaltaa. Se, koetko itsesi viehättäväksi on ihan keskeistä.
Jos et ole Mr. Finlandia vailla, niin varmasti saat treffiseuraa. Ja sieltä sitten saattaa löytyä vakavampikin suhde.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ulkonäön suhteen voi tehdä tosi paljon. Se tärkein tyyppi ei tietenkään saa olla pelkästään sitä vailla, mutta oma itsetuntosi kyllä varmasti hyötyisi ulkonäköboostista. Ja totuushan on se, et ensivaikutelma saadaan ulkoisista seikoista, ellet tosiaan ole juhlien sielu.
Hillityt ripsituuhennokset ja hyvä väri/kampaus tekee tosi paljon, monilla myös kevyt päivitys, tarv purkista. -3 kg sopii monelle. Jos ihailet jonkun tutun tyyliä, pyydä häntä stailaamaan. Hymy on myös ilmainen, tosi monen kontaktin esteenä on epävarmuus, joten hymyile baarissa/töissä/kaupassa kaikille ohimennen, joku voi sitten uskaltaa. Se, koetko itsesi viehättäväksi on ihan keskeistä.
Jos et ole Mr. Finlandia vailla, niin varmasti saat treffiseuraa. Ja sieltä sitten saattaa löytyä vakavampikin suhde.
Käytän oikeasti paljon aikaa ulkonäkööni panostaessa. En halua ripsituuhennuksia sillä minulla on ihan hyvät ripset luonnostaan, ripsiväri riittää. Hiusväri on minulle kaikista sopivin jos ottaa huomioon silmät, ihon ja kasvonpiirteet. Käytän itseruskettavaa (olen kyllä silti aika kalpea). Olen 50,5 kg ja 163 cm, en halua laihduttaa. Oikeasti rumalle naamalle ei vain ole paljoa tehtävissä, olisipa varaa kauneusleikkauksiin. Ap
Sinun pitää siis alkaa katselemaan vanhempia setämiehiä, jotka eivät jälkikasvua halua. Minäkään en ymmärrä tuota kiirettä muutenkaan, 22 vuotiaana en edes halunnut mitään vakituista miesystävää vierelleni, vaan riekuin ystävieni kanssa täysillä. Ystävissäni oli myös saman ikäisiä miehiä ja isolla porukalla matkustelimme ja tottakai siinä oli eri pituisia suhdevirityksiä, mutta mukavampi oli elää nuoruutta kuin jämähtää.
Itseinho, katkeruus ja karmea hätä löytää "edes joku" ovat luotaantyöntäviä asioita naisessa. Kasva siis henkisesti edes vähän, niin ehkä joskus olet valmis parisuhteeseen. Yksikään normaali mies ei halua sinun parantajaksi, he haluavat aidosti ihanan naisen. Epänormaalit epätoivoiset miehet kyllä voivat nykyiseen sinuun tyytyä.
Ehkä sinun ei tarvitse löytää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku vielä auttaa?
Hmm no mulla ollut vain treffejä jotka jäänneet vain yhteen näkemiseen olen vaan erillainen vaikka normaali mies olenkin :D
ikää 27vuotta PK seudulla asun
voidaan vaihtaa asioita s.postin välityksellä jos haluat
looking for women kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku vielä auttaa?
Hmm no mulla ollut vain treffejä jotka jäänneet vain yhteen näkemiseen olen vaan erillainen vaikka normaali mies olenkin :D
ikää 27vuotta PK seudulla asun
voidaan vaihtaa asioita s.postin välityksellä jos haluat
Toi "osaisiko joku vielä auttaa?" ei ollut minun, siis ap:n lähettämä. Mutta kuitenkin.
Sama tunne kyllä muillakin. Et yksinään kamppaile yksinäisyyden hyväksymisen kanssa ainakaan. Itse olen saman ikäinen kanssasi ja tiedän kyllä sen että sitä on vaikeaa jo näin varhain hyväksyä että on ihan oikeasti suuri todennäköisyys että tulen jäämään ilman naista elämässäni. Siihen kohtaloon pitää vaan jotenkin pystyä valmistautumaan henkisesti. En tiedä pystynkö siihen itse mutta toivon sinulle sitä kykyä mikäli koet samallalailla asian. Toivottavasti kuitenkin löytäisit jonkun ja välttyisit tältä kokonaan