Kauheat ulkonäköpaineet aiheuttaa minulle kohta anorexian
Pakko puputtaa salaattia ja tehdä pirun paljon kyykkyjä koska en halua olla ruma miesten keskuudessa. Kaikki kauniit ystäväni saavat miestä miten sattuu mutta minä olen yksin, en usko että tulen saamaan edes avioliittoa saati sitten irtoseksiä :(
En enää edes muista miltä kunnollinen rasvainen ruoka maistuu koska en uskalla syödä sitä. Ahdistaakin syödä sitä.
N23
Kommentit (5)
Kun et ota paineita, tiedät ainakin olevasi fiksu kun et tanssi toisten pillin mukaan. Kaunis vai tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi janoat miesten hyväksyntää?
Haluan lisääntyä heidän kanssa, haluan panna heitä, haluan miestä, haluan että miehet haluavat minua, haluan lapsia mahdollisesti heidän kanssaan, haluan puhua heille, haluan lähestyä heitä, haluan haluan haluan kaikkea miesten kanssa.
Olen täysin hetero nainen jolla pakottava tunne saada miestä johon olen myös attracted eikä mitään ylipainoista rumilusta
Hae apua ja laita itsetuntosi kuntoon ennen kuin mietit parisuhteen etsimistä.
Oletko ylipainoinen tai muuten vaan huonossa kunnossa? Eivät kaikki miehet pidä vain hoikista naisista. Jos ylipainoa on kunnolla niin sitten kannattaa ehdottomasti aloittaa myös elämäntapojen muutos.
Miksi janoat miesten hyväksyntää?