Olen väkivaltainen nainen, joka on parisuhteessa väkivaltaisen miehen kanssa. Kysyttävää?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ansaitsette toisenne.
MIssä kohtaa tässä on kysymys? Ap
Millä tavoin käytät väkivaltaa? Entä miehesi? Oletteko yrittäneet päästä pois väkivallan kierteestä? Oletteko hakeneet apua?
Naputtelin vastausta ja iski itsesensuuri. Hetki. Ap
Olen ollut kaikissa suhteissa väkivaltainen, enimmäkseen henkisesti. Toinen vanhempani alisti ja kontrolloi toista sekä tuntui ajoittain melkein halveksuvan oman perheensä seuraa. Sieltä on otettu mallia.
Yritän oman huomioni mukaan kiusaamalla ja lyttäämällä kumppaniani ajaa hänet nurkkaan. Saatan myös läpsäistä kumppania. On kuin minun olisi pakko kerjätä verta nenästä. Yhtä tapailumiestä halusin joskus lyödä kun hän oli mielestäni "liian kiltti". Mietin toisaalta, että jos olisin rauhallisen ja kiltin miehen kanssa potisin pahempaa syyllisyyttä, sillä minulla on tarve kostaa jotain kumppaneilleni.
Mies sanoo samaa kuin exät, että ei ole aiemmin ollut väkivaltainen. Joko ne valehtelevat tai sitten provosointini toimii. Saatan nälviä miestä kaikin tavoin kunnes tämä sekoaa ja lyö.
Omalta osaltani epäilen, että minulla on puutteellinen turvallisuudentunne. Olen myös diagnosoitu epävakaa ja miehessä on narsistisia piirteitä. Molemmat juovat liikaa ja se tuo näitä piirteitä vielä enemmän esiin. Ap
Pelkään myös, että jos haen apua omaa väkivaltaisuuttani hyssytellään ja miehen korostetaan. Muut painottavat, että ottaisit mieluummin jonkun rauhallisen, joka ei lyö. Minusta sellainen kuulostaa lähinnä nyrkkeilysäkiltä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ethän aio lisääntyä?
En tosiaan. Jos lapseni saisi mt-ongelmia en kestäisi itseäni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mihin kohtaan sä apua tarvit?
Traumojen ja vihan käsittelyyn kuten mieskin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pelkään myös, että jos haen apua omaa väkivaltaisuuttani hyssytellään ja miehen korostetaan.
Ihan kokemuksesta voin kertoa, että juuri näin se menee. Jopa sosiaalipuolen ammattilaisten on vaikea tunnistaa ja tunnustaa, että nainenkin voi olla väkivaltainen. Minuakin yritettiin pitkään vääntää ja kääntää uhriksi, vaikka nimenomaan minä olin se joka löi ja mies se uhri.
Ex-väkivaltainen N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään myös, että jos haen apua omaa väkivaltaisuuttani hyssytellään ja miehen korostetaan.
Ihan kokemuksesta voin kertoa, että juuri näin se menee. Jopa sosiaalipuolen ammattilaisten on vaikea tunnistaa ja tunnustaa, että nainenkin voi olla väkivaltainen. Minuakin yritettiin pitkään vääntää ja kääntää uhriksi, vaikka nimenomaan minä olin se joka löi ja mies se uhri.
Ex-väkivaltainen N38
Meillä perustilanne voi olla se, että raivoan miehelle puoli tuntia ja haukun kaikin tavoin. Saatan myös käydä kaulaan kiinni. Mies hermostuu ja lyö. Se taas luetaan niin, että lyöminen on se vakavin asia, vaikka väitän ettei kukaan jaksa kuunnella rauhallisena puolen tunnin nälvimisshowta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-väkivaltainen N38
Väkivaltaisuus on siedettävämpi asia käsiteltäväksi jos sen voi ulkoistaa koskemaan toista sukupuolta. Naisen väkivaltaisuus näyttää vain pysyvän tabuja, ehkä äitimyytin takia. Ei uskalleta myöntää, että jos naisesta on äidiksi niin äidistäkin on väkivaltaiseksi. Kuitenkin naiset tuottavat puolet väkivaltarikostilastojen synkistä luvuista. Ja ovat usein väkivaltaisia lapsille. Ap
Koskahan feministit herää tutkistelemaan itseään väkivaltaisuudesta vai aikovatko he tulevaisuudessakin syyttää miehiä omasta väkivaltaisuudestaan?
Australian Daily Mail julkaisi äskettäin artikkelin australialaisesta suljetusta Facebook-ryhmästä missä naiset kehuskelevat miten ovat pahoinpidelleet miehiään samalla kun muut naiset nauravat ja komppaavat postauksia.
Siellä keskustellaan myös kuinka samatien heittäydytään uhreiksi ja itketään vuolaita kyyneleitä kun poliisit tulevat paikalle.
Olisiko naisten aika jo herätä ja ottaa vastuuta tekemisistään?
Naitteko paljon? Ettekö voisi osan tuosta vihaenergiasta siirtää makuuhuoneen puolelle?
Vierailija kirjoitti:
Koskahan feministit herää tutkistelemaan itseään väkivaltaisuudesta vai aikovatko he tulevaisuudessakin syyttää miehiä omasta väkivaltaisuudestaan?
Australian Daily Mail julkaisi äskettäin artikkelin australialaisesta suljetusta Facebook-ryhmästä missä naiset kehuskelevat miten ovat pahoinpidelleet miehiään samalla kun muut naiset nauravat ja komppaavat postauksia.
Siellä keskustellaan myös kuinka samatien heittäydytään uhreiksi ja itketään vuolaita kyyneleitä kun poliisit tulevat paikalle.
Eivätkö nuo kadu mitään? En ole itse ainakaan mitenkään ylpeä itsestäni. Millainen hirviö hehkuttaa julkisesti siippansa pahoinpitelyä? Olen varmaan jäävi sanomaan, mutta nuo ihmiset ovat kammottavia. Vai onko tuo jotain trollien provoilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö nuo kadu mitään? En ole itse ainakaan mitenkään ylpeä itsestäni. Millainen hirviö hehkuttaa julkisesti siippansa pahoinpitelyä? Olen varmaan jäävi sanomaan, mutta nuo ihmiset ovat kammottavia. Vai onko tuo jotain trollien provoilua?
Ei ole mitään trollien provoilua vaan Facebook-tukisivusto 'perheväkivallasta kärsiville naisille'. Koska ryhmä on ollut suljettu on siellä voitu rehvastella omien miesten pahoinpitelyillä. Olkaa onnellisia siitä että artikkeli ei näytä valokuvia, koska naiset postailevat innolla kuvia pahoinpidellyistä miehistään ja sisaret komppaa.
Nyt kun 'tukisivusto' tuli julki, ovat australialaiset miehet tekemässä valituksia huostaanottovirastolle että näiden naisten lapset pääsisivät turvaan äideiltään.
Ei ole kyse vain tästä yhdestä sivustosta, näitä riittää yllin kyllin.
Miksi teistä naisista on tullut niin väkivaltaisia? Milloin naisten tekemät väkivaltarikokset otetaan huomioon?
Sydän syrjällään pelkää kuinka moni äiti pahoinpitelee omia lapsiaan :(
Ansaitsette toisenne.