Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisi 20-25 positiivisen ja sosiaalisen naisen?

Vierailija
08.02.2017 |

Tuon ikäiset tuntuvat melkein kaikki olevan sellaisia ja lisäksi pukeutuvat paljon paremmin kuin naiset silloin aikoinaan, kun minä olin sen ikäinen. Etsin siis sellaista pelastajaa, että pääsisin taas elämän syrjään paremmin kiinni. En mitään seksiorjaa, kuten useimmat miehet.

- Pitkäaikaistyötön m35

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäiset tuntuvat melkein kaikki olevan sellaisia ja lisäksi pukeutuvat paljon paremmin kuin naiset silloin aikoinaan, kun minä olin sen ikäinen. Etsin siis sellaista pelastajaa, että pääsisin taas elämän syrjään paremmin kiinni. En mitään seksiorjaa, kuten useimmat miehet.

- Pitkäaikaistyötön m35

Pitkään duunittomana olleena ansaitsisit tosi positiivisen nuoren naisen sulostuttamaan arkista aherrustasi.

Vierailija
2/9 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sut löytää ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Pitkäaikaistyötön m35

Pitkään duunittomana olleena ansaitsisit tosi positiivisen nuoren naisen sulostuttamaan arkista aherrustasi.

Niinpä tosiaan. Kyllä tämä raskaampaa on kuin töissä käyminen. Työllistettynä miehellä ei ole huolen häivää.

-ap

Vierailija
4/9 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Pitkäaikaistyötön m35

Niinpä tosiaan. Kyllä tämä raskaampaa on kuin töissä käyminen. Työllistettynä miehellä ei ole huolen häivää.

-ap

Arvaan, joten naiset: ilmoittautukaahan!

Vierailija
5/9 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita jotain yhteystietoja?

Vierailija
6/9 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan tältä palstalta.

Vierailija
7/9 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Varmaan sieltä sun kämpästä pyörimästä löydät. Ulos ei ainakaan kannata mennä tai mihinkään sellaisiin rientoihin, joissa nuoret yleensä ovat tai ihmisiä tavataan. Kaikki semmoiset elämännälkäiset iloiset ihmiset ovat aina sisällä.

Vierailija
8/9 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittesi ikäisistä voisit löytääkin

Vierailija
9/9 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mahdottoman yhtälön edessä: sellaisia ei ole edes olemassa! Eli naisettomuutesi ei johdu pitkäaikaistyöttömyydestäsi.