Mistä löytäisi 20-25 positiivisen ja sosiaalisen naisen?
Tuon ikäiset tuntuvat melkein kaikki olevan sellaisia ja lisäksi pukeutuvat paljon paremmin kuin naiset silloin aikoinaan, kun minä olin sen ikäinen. Etsin siis sellaista pelastajaa, että pääsisin taas elämän syrjään paremmin kiinni. En mitään seksiorjaa, kuten useimmat miehet.
- Pitkäaikaistyötön m35
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäiset tuntuvat melkein kaikki olevan sellaisia ja lisäksi pukeutuvat paljon paremmin kuin naiset silloin aikoinaan, kun minä olin sen ikäinen. Etsin siis sellaista pelastajaa, että pääsisin taas elämän syrjään paremmin kiinni. En mitään seksiorjaa, kuten useimmat miehet.
- Pitkäaikaistyötön m35
Pitkään duunittomana olleena ansaitsisit tosi positiivisen nuoren naisen sulostuttamaan arkista aherrustasi.
Niinpä tosiaan. Kyllä tämä raskaampaa on kuin töissä käyminen. Työllistettynä miehellä ei ole huolen häivää.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Pitkäaikaistyötön m35
Pitkään duunittomana olleena ansaitsisit tosi positiivisen nuoren naisen sulostuttamaan arkista aherrustasi.
Niinpä tosiaan. Kyllä tämä raskaampaa on kuin töissä käyminen. Työllistettynä miehellä ei ole huolen häivää.
-ap
Arvaan, joten naiset: ilmoittautukaahan!
Jaa. Varmaan sieltä sun kämpästä pyörimästä löydät. Ulos ei ainakaan kannata mennä tai mihinkään sellaisiin rientoihin, joissa nuoret yleensä ovat tai ihmisiä tavataan. Kaikki semmoiset elämännälkäiset iloiset ihmiset ovat aina sisällä.
Olet mahdottoman yhtälön edessä: sellaisia ei ole edes olemassa! Eli naisettomuutesi ei johdu pitkäaikaistyöttömyydestäsi.