Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin uutena oppilaana kouluun ja tyttö otti heti minut ryhmäänsä

Vierailija
08.02.2017 |

Menin uutena oppilaana sitten ammattikouluun ja jakauduttiin "ryhmiin" ja kaunis nainen eturiviltä heti sanoi "mä voin ottaa sut, insert nimeni". Vain 35 min esittelemiseni jälkeen.

Mitä se tarkoittaa? Haluaako hän D:ta? Haluaako hän friendzonettaa minut jotta voi itkeä minulle panemistaan jännämiehistä? Tuntui kilttitytöltä että vaikea sanoa paneeko hän edes jänniksiä.

Miten saan häneltä Vaginaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa minulle? En ymmärrä sosiaalista protocollaa? Onko hän vain kaverini, halusiko että minulle tulee turvallinen olo uudessa paikassa? Haluaako hän minun D:ta ja voin mennä alasti hänen ovelleen ;)?

Vierailija
2/6 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, aika moinen paniikki. Huomenna ois kiva tietää miten suhtaudun asiaan, sekä että masturboinko tänään vai säästänkö itseäni häntä varten?

Vierailija
4/6 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ala?

Kokki, saatto olla tyttö tarjoilijakin, minä kokki. (samassa molemmat)

Vierailija
5/6 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse antaisin hänelle D:ta mutta älä missään nimessä alennut friendzoneen. Kun olet friendzonessa olet siellä pysyvästi, et pysty enään nousemaan seksuaaliseksi kumppaniksi.

Vierailija
6/6 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän pyytänyt vaan kohteliaisuuttaan. Miksi hitossa miehet ei tajua, että jos on ystävällinen ja mukava niin se ei yleensä tarkoita että olisi kiinnostunut. Jotkut vain ovat mukavia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi