Menin uutena oppilaana kouluun ja tyttö otti heti minut ryhmäänsä
Menin uutena oppilaana sitten ammattikouluun ja jakauduttiin "ryhmiin" ja kaunis nainen eturiviltä heti sanoi "mä voin ottaa sut, insert nimeni". Vain 35 min esittelemiseni jälkeen.
Mitä se tarkoittaa? Haluaako hän D:ta? Haluaako hän friendzonettaa minut jotta voi itkeä minulle panemistaan jännämiehistä? Tuntui kilttitytöltä että vaikea sanoa paneeko hän edes jänniksiä.
Miten saan häneltä Vaginaa?
Kommentit (6)
up, aika moinen paniikki. Huomenna ois kiva tietää miten suhtaudun asiaan, sekä että masturboinko tänään vai säästänkö itseäni häntä varten?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ala?
Kokki, saatto olla tyttö tarjoilijakin, minä kokki. (samassa molemmat)
Itse antaisin hänelle D:ta mutta älä missään nimessä alennut friendzoneen. Kun olet friendzonessa olet siellä pysyvästi, et pysty enään nousemaan seksuaaliseksi kumppaniksi.
Eiköhän pyytänyt vaan kohteliaisuuttaan. Miksi hitossa miehet ei tajua, että jos on ystävällinen ja mukava niin se ei yleensä tarkoita että olisi kiinnostunut. Jotkut vain ovat mukavia!
Kertokaa minulle? En ymmärrä sosiaalista protocollaa? Onko hän vain kaverini, halusiko että minulle tulee turvallinen olo uudessa paikassa? Haluaako hän minun D:ta ja voin mennä alasti hänen ovelleen ;)?