Mies pihtaa seksissä, apua/vertaistukea?
Mitä te olette tehneet vastaavanlaisessa tilanteessa?
Ollaan oltu 3 vuotta yhdessä. Olemme päälle parikymppisiä molemmat.
Ensimmäinen vuosi pantiin suoraan sanottuna kuin puput. Alkuhuuman ja yhteenmuuton myötä sillä saralla toki hiljeni, mutta seksiä oli kuitenkin normaalisti (ehkä 3-4 kertaa viikossa joka riitti hyvin meille).
Viimeisin vuosi on ollut kuiva. Meillä oli vuosi sitten parisuhteessa muutenkin rankkaa ja oltiin asumuserossa jonkin aikaa. Erottiin muista syistä kuin seksin takia! Saatiin kuitenkin suhde pelaamaan taas pienin askelin ja kesällä 2016 oltiin taas yhdessä. Kuitenkin asumuseron jälkeen seksi on melkein loppunut kokonaan. Mun tekis mieli kyllä, ja ehdottelen sekä teen aloitteita paljon. Tai tein alkuun miehen "pihtailusta" huolimatta, enää en jaksa, koska olen kyllästynyt jatkuvaan torjumiseen ja kieltämättä se kolauttaa itsetuntoon joka kerta ja olen alkanut ajattelemaan että minussa on jotain vikaa - olen ällöttävä ja vastenmielinen eikä minusta enää kiihotuta.
Mies torjuu seksin aina milloin milläkin verukkeella. Yleensä tämä yleinen "olen väsynyt, katsotaan joku muu päivä jos jaksais". Silloin, kun saan hänet mukaan petipuuhiin, homma menee pieleen aina jossain vaiheessa. Vuoden aikana seksikerrat, jotka onnistuivat loppuun asti, mahtuvat yhden käden sormiin.
Homma tyssää yleensä siihen, että meistä jompikumpi tekee tai sanoo jotain "väärää" ja tunnelma latistuu heti. Ennen pystyttiin olemaan rentoja ja nauramaan yhdessä jos jokin meni hassusti. Nyt se on totista suorittamista ja sen pitäis mennä kuin jossain käsikirjassa - jos ei mene, niin homma oli siinä. Miehellä ei siis seiso enää.
Olen yrittänyt saada häntä keskustelemaan asiasta, mutta hän on aika huono puhumaan mistään vakavasta joten keskustelut on yleensä sitä että minä puhun ja mies nyökkäilee. En saa sitä kertomaan omia ajatuksiaan mulle yhtään. Korkeintaan hän on silleen, että "kyllä tää tästä, en tiedä mikä mulla on mutta ei sussa oo mitään vikaa ainakaan". No tuo ei oikein riitä mulle, haluan että tää tilanne selviää.
Vuoden kestänyt kuiva kausi... En tiedä voiko sitä enää sanoa edes "kaudeksi".
MITÄ VOIN TEHDÄ!? Kyselkää multa jos jotain tuli mieleen, en ehkä tajunnut tähän kaikkea kertoa.
Kommentit (6)
No eipä muuta kun tervetuloa kerhoon. Täällä myös haluton mies ja vuoden aikana pantu ehkä 4kertaa, seurustelua tosin takana viisi vuotta. Sama kaava muuten suhteen kulussa aina pupuvaiheesta suhteen ongelmiin, selvittelyyn ja uudelleen lämmittelyyn. Nyt ollaan tässä, näennäisesti ok suhde, mutta intohimo puuttuu täysin. TÄYSIN. Eipä itseäkään enää huvita.
Onko teillä muuta hellyyttä? Miten ilmaisette rakkautta?
N27
Noin se on nyt 2000-luvulla. Mitään 1950-luvun avioliittoja ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
No eipä muuta kun tervetuloa kerhoon. Täällä myös haluton mies ja vuoden aikana pantu ehkä 4kertaa, seurustelua tosin takana viisi vuotta. Sama kaava muuten suhteen kulussa aina pupuvaiheesta suhteen ongelmiin, selvittelyyn ja uudelleen lämmittelyyn. Nyt ollaan tässä, näennäisesti ok suhde, mutta intohimo puuttuu täysin. TÄYSIN. Eipä itseäkään enää huvita.
Onko teillä muuta hellyyttä? Miten ilmaisette rakkautta?
N27
Kiitos vaan kerhoon pääsystä. Tähän kerhoon en toivonut liittyväni!
On meillä. Kyllä me pussaillaan ja halaillaan paljon.. eli ihan täysin läheisyys ei puutu.
Ap
Oletteko pitäneet huolta ulkonäöstänne, eli ette vain ole päässeet pikkuisen pulskistumaan...?
Loppuiko yllättäen vai tapahtuiko jotain mikä vois vaikuttaa?
No one?
Ap