Joko olette tehneet työajanpidennyksiä? Miltä on tuntunut?
Mulla oli tänään, 30 min "ylimääräistä", palkatta. Ärsytti yllättävän paljon.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa ihan suunnattomasti. Samoin lomarahojen vähennys. Sitä ennen runnottiin väkisin omaa aikaa olevat ruokikset meille. Mä oon ihan loppu. Ei tahdo jaksaa..
Mikä lomarahojen vähennys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa ihan suunnattomasti. Samoin lomarahojen vähennys. Sitä ennen runnottiin väkisin omaa aikaa olevat ruokikset meille. Mä oon ihan loppu. Ei tahdo jaksaa..
Mikä lomarahojen vähennys?
Lomarahoista (jotka siis on jo vuoden aikana tienattu!) viedään 30%. Siis ryövätään yksipuolisella päätöksellä.
Olisivat jättäneet seuraavat korotukset taaskin antamatta sensijaan että vievät jo tienattuja rahoja. Tätä en hyväksy!
Naurettavalta, aukioloaikoja ei pidennetty (olisi varmaan 6min auttanut tosi paljon!) joten kassavirta on ihan sama kuin ilman tuota pidennystäkin mutta yhtään enempää mitään ei siinä ehdi tehdä, tai vaikka ehtisikin niin ei se kellekään voittoa tuottaisi.
Meidän firmassa ko. asiasta ei ole puhuttu sanallakaan. Että ei kai sitä sitten otettu käyttöön.
Me tehdään 8 min joka päivä ylimääräistä. Se ei käytännössä näy missään kun tähänkin asti on tullut mentyä työpaikalle 6:45 kun työt alkoi 7:00. Menen edelleen 6:45, mutta työpäivä alkaa jo 6:52.
Mä olen tehnyt nyt jo kolmanneksen tunneista. Meillä on sopimus, jonka mukaan puolessa vuodessa saa tehdä vain 12 h. Eli luultavasti tulee jo tässä kuussa täyteen, kun ihmiset sairastaa.
Ootko Danskessa töissä?