Pesuainepulloja ei avata kaupassa!
Toivottavasti kaupassa haistelua varten kaupassa avattu pesuainepullo valuu avaajan omaan ostoskassiin pilaten leivät ja jauhot ym. mitä ei voi huuhdella puhtaaksi.
Nehän tuoksuu niin voimakkaasti, ettei niitä hajun takia tarvitse edes avata. Jos tuo haistelu on joku yleistymässä oleva tapa niin kauppaan kannattaisi pyytää erikseen testerit :/
Kommentit (113)
Jos ei ole testeriä niin toki avaan haistaakseni! Jos tuoksu miellyttää, otan avaamani pullon itse, jos ei, haistan seuraavaa.
Saatan haistella. Mutta suljen takaisin ja otan itelle sen taaimmaisen pullon jota ei ole availtu :)
Henkilökounnan pitäisi seurata tarkemmin tuollaista toimintaa, ja laittaa tuotepakkausten availijat maksamaan avaamansa tuotteet. Samoin ne ääliöt, jotka jättävät kylmätuotteita niille kuulumattomille hyllyille lojumaan, koska ilmeisesti yhtäkkiä keksivät etteivät haluakaan ko. tuotetta, ja ovat liian laiskoja ja tyhmiä palauttaakseen tuotteen oikealle paikalleen.
Vierailija kirjoitti:
Henkilökounnan pitäisi seurata tarkemmin tuollaista toimintaa, ja laittaa tuotepakkausten availijat maksamaan avaamansa tuotteet. Samoin ne ääliöt, jotka jättävät kylmätuotteita niille kuulumattomille hyllyille lojumaan, koska ilmeisesti yhtäkkiä keksivät etteivät haluakaan ko. tuotetta, ja ovat liian laiskoja ja tyhmiä palauttaakseen tuotteen oikealle paikalleen.
En nyt vaan näe, mitä väärää on jos esim. napsautan Doven suihkusaippuapullon auki ja haistan, miltä tuoksuu ja sitten napsautan takaisin kiinni?
Tuote ei kulu siitä mihinkään.
Kyllä avataan ja haistetaan. Kuluttajana saan valita, minkä tuoksuista ostan. Kuluttajana velvollisuuteni on myös sulkea korkki kunnolla haistettuani. Näin ei kenenkään ostokset pääse sotkeutumaan. Haistamisen jälkeen tuote myös laitetaan takaisin siihen mistä se on otettu. Aivan niin kuin tehdään muillekin tuotteille, joita on kokeiltu, mutta ei osteta. Mikä tässä on ongelma?
Kaikkia pesuaineta, pyykinpesuaineita ymv. joissa EI OLE KORKISSA SINETTIÄ saa kyllä aukaista ja nuuhkaista.
Vierailija kirjoitti:
Saatan haistella. Mutta suljen takaisin ja otan itelle sen taaimmaisen pullon jota ei ole availtu :)
Ja joku saa sen avatun pullon!
Niitä ei kaikki sulje takaisin. Mullakin on tuollainen pullo sattunut ja kyllä se suututti kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Ja me kuluttajat maksetaan nuo kaikki tuotteet kohonneina hintoina :/
Oli kyllä tosi nolonnäköistä, kun joku "fiinimpi" iäkäs rouva turkistakissaan kyykisteli Löytö Texin pesuainehyllylllä tekokynsineen, aukoi siinä niitä pulloja ja haisteli. Meinasin huikata henkilökunnalle, että täällä on joku liimanhaistelija vauhdissa
Se oli jotenkin niin pöyristyttävää muutenkin, että aloin miettiä vasta tilanteesta poistuttuani, että miksi en puuttunut siihen touhuun?!
Mikä helvetin oikeus sillä rikkaalla ämmällä oli toimia niin? Mikä oikeus kellään on mennä aukomaan kaupan omaisuutta?
Ihmiset ovat ihan helvetin sikoja, sosiaaliseen luokkaan katsomatta! >:(
Eikös se olisi kauppiaan "velvollisuus" hoitaa ne testerit tuotteille. Jos testereitä ei ole, niin avaan pullon ja haistan, en halua ostaa sikaa säkissä.
Vierailija kirjoitti:
Think again! Mä avaan etummaisen ja siirrän sen takimmaiseksi ja otan keskeltä :)
Kaupassa saa aukoa ja haistaa niitä puteleita.
TYHMÄ on se, joka ottaa putelin hyllystä eikä varmista että korkki on kiinni, ja muutenkin, kuka idiootti edes ottaa sen ekan siitä hyllystä?
Pitäkää huoli omista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Niitä ei kaikki sulje takaisin. Mullakin on tuollainen pullo sattunut ja kyllä se suututti kovasti.
Miksi otit sitten hyllystä sellaisen pullon, josta joku toinen asiakas haisteltuaan oli laittanut korkin huonosti kiinni? Itse ainakin tarkistan aina pullon korkin, että se on kunnolla kiinni ennen kuin otan tuotteen mukaani.
En mä halua ostaa tuotetta, jonka tuoksu ei miellytä. Pelkän etiketin perusteella on paha päätellä, millainen sisältö todellisuudessa on. Siis haistelen jatkossakin!
Tottakai niitä pitää saada haistella! Mistä sitä muuten tietää minkä tuoksuinen kukin pesuaine on. Itse saan pahan päänsäryn jostakin tuoksusta, joten haluan kyllä etukäteen tietää mitä ostan. Sama pätee deodorantteihin, pyykinpesuaineisiin, shampooseen käsisaippuaan jne. Kaikkiin joissa ei ole sinettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi otit sitten hyllystä sellaisen pullon, josta joku toinen asiakas haisteltuaan oli laittanut korkin huonosti kiinni? Itse ainakin tarkistan aina pullon korkin, että se on kunnolla kiinni ennen kuin otan tuotteen mukaani.
Niin mun syyhän se tietysti on, että te availette niitä. Mietippäs uudelleen. Toisille ei tule edes mieleen alkaa toimia noin ääliösti, saati varoa sitä.
Ihmettelenkin, miksi kaupoissa ei voisi ollakin esim. pyykin huuhteluaineista testerituoksut, niin ei tarvitsisi sitten niitä myynnissä olevia pulloja availla tuoksutallakseen niitä.
En itsekkään osta kyllä ilman, että en nuuhkaise tuotetta, jossa on jokin hajuste, sillä en halua summamutikassa ostaa tuotetta, jossa on valikoimassa erilaisia tuoksuja valikoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mun syyhän se tietysti on, että te availette niitä. Mietippäs uudelleen. Toisille ei tule edes mieleen alkaa toimia noin ääliösti, saati varoa sitä.
Jos itse ostat ihan vaan tuoksuvaihtoehtoja vertailematta omalla nenälläsi nuuhkien, niin ei se ole meidän muiden asiakkaiden vika, jotka haluamme valita tuoksun mukaan esim. sen pyykinhuuhteluaineen. Itse laitan kylläkin korkit kiinni kunnolla nuuhkittuani.
Kai olet huomannut, että ne saa kätevästi napsautettua takaisin kiinni?