Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parempi, että mies vain hyväksyy kaljuuntumisensa vai että hän pitää hiukset päässä jonkin toimenpiteen ja/tai lääkityksen avulla?

Vierailija
08.02.2017 |

Jos puhutaan 30-45-vuotiaasta miehestä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla parempi? Oikeasti AP sinun ongelma ei ole kaljuuntuminen tai sen lääkitseminen, vaan tuo helvetin huono itsetunto. Jos oikeasti teet elämäsi päätökset perustuen siihen mitä naiset (tai miehet) sinun kaljuuntumisvalinnoistasi ajattelee olet niin nolo että on oikeasti ihan sama kumpaan päädyt. Suosittelen kasvattamaan itsetuntoa ja tekemään niin kuin hyvältä tuntuu, naiset seuraavat perässä.

En oikeasti halua olla ilkeä, yritän vain auttaa. 

Parhaiten autat keskittymällä argumentoimaan ketjun aiheesta ketjun aloittajan sijaan. 

Ap

Minähän juuri keskityn aiheeseen? Ei ole loppupeleissä hirveästi väliä onko sulla kalju vai hiuksia, molemmilla on omat fanikuntansa. Kaikista tärkeintä on että teet mitä _sinä_ haluat. Haluatko olla kalju vai et? Jos et halua olla kalju, sen hoitamisessa ei ole mitään noloa. 

Sinä keskustelet henkilötasolla, vaikka sille ei ole mitään tarvetta. Keskustele aiheesta yleisellä tasolla.

Ap

No jos oikeasti minun mielipiteeni haluat, minä valitsisin kaljuuntumisen lääkitsemisen. Voit aina lopettaa sen lääkityksen jos tajuat ettei se olekaan sun juttu, mutta toisinpäin se on suunnilleen mahdotonta. Kun hiukset on lopullisesti lähteneet et saa niitä takaisin vaikka olisit miljonääri. 

Vierailija
22/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nuorilla on muotia päälakikaljun kanssa kasvattaa sivulle pidempää hiusta ja vetää se kaljun yli. Etenkin suurisankaisten pillifarkkuisten hipstereiden piireissä tämä on nykyään se "juttu" jolla saadaan yhteiskuntatieteilijämäistä tunnelmaa. Samalla ollaan myös kevyesti muodikkaasti huumorintajuisia.

Tässä eräs saman henkinen oldschooll viritelmä johon on saatu mukaan sporttisuutta.

http://3.bp.blogspot.com/-85sPykLZQ10/UDX_dznhJ2I/AAAAAAAABGI/jwMHc0GFY…

Olen siis parturikampaaja opiskelija ja juuri tänään tein onnistuneen comb overin nuorelle kaljulle miehelle. Näitä tulee tehtyä kymmeniäkin viikossa.

Kaikille jotka nyt pyytävät ananaskampausta niin tiedostakaa että se on vanhaa muotia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään nuorilla on muotia päälakikaljun kanssa kasvattaa sivulle pidempää hiusta ja vetää se kaljun yli. Etenkin suurisankaisten pillifarkkuisten hipstereiden piireissä tämä on nykyään se "juttu" jolla saadaan yhteiskuntatieteilijämäistä tunnelmaa. Samalla ollaan myös kevyesti muodikkaasti huumorintajuisia.

Tässä eräs saman henkinen oldschooll viritelmä johon on saatu mukaan sporttisuutta.

http://3.bp.blogspot.com/-85sPykLZQ10/UDX_dznhJ2I/AAAAAAAABGI/jwMHc0GFY…

Olen siis parturikampaaja opiskelija ja juuri tänään tein onnistuneen comb overin nuorelle kaljulle miehelle. Näitä tulee tehtyä kymmeniäkin viikossa.

Kaikille jotka nyt pyytävät ananaskampausta niin tiedostakaa että se on vanhaa muotia.

http://home.bt.com/images/IMAGENAME-136392232714302601

Jos esimerkiksi tuolle herralle yrittäisi pitkää sivutukkaa kaljun yli niin tarvittaisiin muodikkaat vaatteet ja silmälasit jolloin vaikutelma olisi pop ja hullu samalla.

Vierailija
24/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pään kaljuksi ajaminen ja pukinparran kasvattaminen on ainut oikea tapa suhtautua alkavaan kaljuuntumiseen.

Miksi sinulla on niin negatiivinen suhtautuminen siihen, että mies parantaa ulkonäköään? 

Miksi näet negatiivisena jos mies parantaa ulkonäköään yo. viestissä kuvatulla tavalla?

Se, että tuo olisi "ainut oikea tapa" rajoittaa aika lailla miehen vaihtoehtoja. Miksi ei saisi pitää tukkaa päässään lääketieteen avulla? 

Et nyt oikein tainnut hiffata viestin pointtia. Kalju on "the ainoa oikea tapa" koska mies tietää mitä haluaa ja hänen silmäänsä kalju näyttää hyvältä. Kenties olet itse toista mieltä ja niinpä sulle ainoa oikea tapa on jotain ihan muuta. Mutta tärkeintä on että mitä ikinä valitsekin ja mitä ikinä teetkin, tee se asenteella. Ei miehen pidä eikä tarvitse kerjätä mammapalstoilta hyväksyntää hiustyylilleen.

Kyllä, itsekin olen kolmevitonen mies ja tällä hetkellä hiukset ulottuu olkapäille. Kuitenkin olen jo päättänyt että kun aika koittaa ja päälaelta alkaa sisuskumi paistaa, seuraava hiusmallini tulee olemaan todennäköisesti ihan rehellinen täyskalju. Miksikö? Mielestäni asennekalju näyttää paremmalta kuin hiipuva ja peitelty kaljuuntuminen. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
25/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pään kaljuksi ajaminen ja pukinparran kasvattaminen on ainut oikea tapa suhtautua alkavaan kaljuuntumiseen.

Miksi sinulla on niin negatiivinen suhtautuminen siihen, että mies parantaa ulkonäköään? 

Miksi näet negatiivisena jos mies parantaa ulkonäköään yo. viestissä kuvatulla tavalla?

Se, että tuo olisi "ainut oikea tapa" rajoittaa aika lailla miehen vaihtoehtoja. Miksi ei saisi pitää tukkaa päässään lääketieteen avulla? 

Et nyt oikein tainnut hiffata viestin pointtia. Kalju on "the ainoa oikea tapa" koska mies tietää mitä haluaa ja hänen silmäänsä kalju näyttää hyvältä. Kenties olet itse toista mieltä ja niinpä sulle ainoa oikea tapa on jotain ihan muuta. Mutta tärkeintä on että mitä ikinä valitsekin ja mitä ikinä teetkin, tee se asenteella. Ei miehen pidä eikä tarvitse kerjätä mammapalstoilta hyväksyntää hiustyylilleen.

Kyllä, itsekin olen kolmevitonen mies ja tällä hetkellä hiukset ulottuu olkapäille. Kuitenkin olen jo päättänyt että kun aika koittaa ja päälaelta alkaa sisuskumi paistaa, seuraava hiusmallini tulee olemaan todennäköisesti ihan rehellinen täyskalju. Miksikö? Mielestäni asennekalju näyttää paremmalta kuin hiipuva ja peitelty kaljuuntuminen. Mutta kukin tyylillään.

Ei kannata leikata pois pitkää tukkaa. Sen voi vetää kaljun päälle. Katuisit sitä koska se tulee olemaan vuoden päästä yhtä yleinen kaljuilla kuin ananastukka viimevuosina miehillä.

Vierailija
26/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitys lisää estrogeeniä ja siksi sivuvaikutuksena on "naisistuminen", eli esimerkiksi rintojen kasvu ja impotenssi.

Eli oikea kysymys kuuluu: Kumpi on tärkeämpää, hiukset vai mieheys?

Vierailija
27/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyminen miljoonasti parempi vaihtoehto. Jotenkin säälittää ne miehet, jotka reppanoina roikkuvat niissä harvoissa karvoissaan... tai hankkivat hiussiirteitä tai mitä tahansa. Ei se kalju oikeasti ole paha, eikä ainakaan niin paha kuin Trump-combover tai se takaraivokranssi.

Sori kun tulen sanomaan toisin. Tuo on nykyään euroopassa jo muotia ja tännepäin tulossa myös. Eli sivulta tai takaa kaljun päälle.

T: se parturikampaaja opiskelija

Vierailija
28/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta ajaa kaljuksi! Tunnen monta kaljupäätä (osalla kasvaisi tukka mutta ajelevat sen vapaaehtoisesti pois), enkä ole koskaan ajatellut, että kalju mies olisi jotenkin ruma. Mieluummin kalju kuin pitkätukka.

Nainen 33 v.

Vierailija
29/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko ne lääkkeet tai hiustensiirrot? Onko hiustensiirrot pysyviä, epäonnistuuko toimenpide usein, onko lopputulos luonnoton? Ainakaan ei kannata pitää mitään Juice-tukkaa tai hankkia tupeeta, ne ovat naurettavia.

Juicella se juicetukka ei ollut naurettava vaan pikemminkin rock.

Hän itse mainosti olevansa pitkätukkaisin kalju tms.

Vähän asenteesta kiinni miten sitä kampausta pitää päässään. Pelkurit vetää tukan pois kun päälaki alkaa kiiltää.

Vierailija
30/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni oli kaljuuntumassa. Ei se minua häirinnyt koska pidin hänestä tyyppinä. Hän itse halusi pitää hiuksensa ja istuttu hiuksia kaljuuntuneelle alueelle. Paremmalta näytti hiusten kanssa, en voi kiistää!

Tutustumisvaiheessa kalju on minulle ongelma eli sinkkumiehille suosittelen kyllä ongelmaan tarttumista. Osa naisista toki pitää kaljua merkityksettömänä seikkana mutta tuntuu, että kaljuista vanhemmista miehistä yllättävän moni on sinkku. Tai heillä on vähemmän kaunis naisystävä. Mutua silti vain.

Vierailija
31/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitys, tupee tai hiustensiirto. Itse aion varmaan tässä pian kääntyä tupeeseen sillä hiustensiirtoa en voi tehdä ja kalju sopii vain hyvännäköisille miehille ja sitten sitä pitäisi kokoajan höylätä. Muuten ei itselläni olisi mitään saumaa naisten kanssa

Vierailija
32/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni oli kaljuuntumassa. Ei se minua häirinnyt koska pidin hänestä tyyppinä. Hän itse halusi pitää hiuksensa ja istuttu hiuksia kaljuuntuneelle alueelle. Paremmalta näytti hiusten kanssa, en voi kiistää!

Tutustumisvaiheessa kalju on minulle ongelma eli sinkkumiehille suosittelen kyllä ongelmaan tarttumista. Osa naisista toki pitää kaljua merkityksettömänä seikkana mutta tuntuu, että kaljuista vanhemmista miehistä yllättävän moni on sinkku. Tai heillä on vähemmän kaunis naisystävä. Mutua silti vain.

Tekisin kyllä mitä vain juuri minun iässäni että saisin hiukset päähäni. Vaikka sitten tupeeta koska selviävän on että ei kai kukaan nainen ainakaan parikymppisenä halua rumaa miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän