Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten toimia asun Ruotsissa ja näin Kånkenin

kjhjjkkkk
08.02.2017 |

Siis apua, myös paljaita nilkkoja täällä. En kestä, luulen nähneeni myös av mammoja ja helnycin :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti hullu vai vaan tyhmä?

Vierailija
2/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä pahasti mt-ongelmainen hullu et ole koskaan Suomen rajojen ulkopuolelle edes poistunut, harvoin edes kotisi seinien ulkopuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen huumorintajuinen ehkä tyhmäkin:-)

Vierailija
4/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hhjjv kirjoitti:

Siis olen huumorintajuinen ehkä tyhmäkin:-)

Sulla on omituinen huumorintaju.

Vierailija
5/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kjhjjkkkk kirjoitti:

Siis apua, myös paljaita nilkkoja täällä. En kestä, luulen nähneeni myös av mammoja ja helnycin :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Kirjoitapa sama ruotsiksi, odotan.

Vierailija
6/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen poistunut kotoani useastikin. En halunnut ärsyttää.

Vierailija
7/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta huolesi on ohi! Juuri Äsken Radio Helmessä kerrottiin, että Pohjoismaiden suurimmilla muotimessuilla oli esitelty uutta muotia ja suuri tulevaisuuden trendi on sukat. Kohta nikat eivät ole paljaana kuin epämuodikkailla wt-pimuilla.

Vierailija
8/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kjhjjkkkk kirjoitti:

Samma.

Vierailija
9/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

bknl kirjoitti:

Onneksi olen poistunut kotoani useastikin. En halunnut ärsyttää.

Älä jauha paskaa, et tee muuta kuin jankutat tuota samaa Kånkenpaskaa tänne kaikki päivät, hullu.

Vierailija
10/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vet bara inte vad en av mamma är på svenska:) men är säkert att det var en äkta kånken

Vierailija
11/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånkenin  ????

Vierailija
12/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oo se kånken hullu. Eikä mua haittaa mitkään muutkaan reput, nycit y.m

Vierailija
13/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kjhjjkkkk kirjoitti:

Samma.

Ehe ehe. Todistit juuri ettet osaa ruotsia kun et kyennyt edes aloitustasi kirjoittamaan ruotsiksi. Et siis edes asu siellä. Suomessa elät sossun elättinä ja pahasti mt-ongelmeisena.

Vierailija
14/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kbvkö kirjoitti:

Vet bara inte vad en av mamma är på svenska:) men är säkert att det var en äkta kånken

Google translatorissa on näemmä taas vikaa kun suoltaa noin paskaa ruotsia.

Vierailija
15/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kjhjjkkkk kirjoitti:

Samma.

Ehe ehe. Todistit juuri ettet osaa ruotsia kun et kyennyt edes aloitustasi kirjoittamaan ruotsiksi. Et siis edes asu siellä. Suomessa elät sossun elättinä ja pahasti mt-ongelmeisena.

Ruotsissa itseasiassa asuu aika paljon suomalaisia jotka kommunikoi vaan englanniksi ja suomeksi. Sivuhuom.

Vierailija
16/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kjhjjkkkk kirjoitti:

Samma.

? En minä sitä aloitusta kirjoittanut. En minä ikinä ole väittänyt asuvani Ruotsissa! Sinä pyysit kirjoittamaan saman ruotsiksi ja niin tein.  Älä nyt ihminen hyvä rupea luokittelemaan ihmisiä joista et tiedä mitään. Olet töykeä ja et omaa käytöstapoja!

Vierailija
17/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kjhjjkkkk kirjoitti:

Samma.

Ruotsissa itseasiassa asuu aika paljon suomalaisia jotka kommunikoi vaan englanniksi ja suomeksi. Sivuhuom.

No tuo mt-ongelmainen ei siellä kuitenkaan asu.

Vierailija
18/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo sossuelättihän se täällä. Kyllä vain täällä ihan töitä teen, ja vitsillä aloituksen kirjoitin. Enkä todellakaan osaa täydellistä ruotsia, mutta jokapäivä kyllä toimeen tulen ruotsilla.

Vierailija
19/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jkllkj kirjoitti:

No joo sossuelättihän se täällä. Kyllä vain täällä ihan töitä teen, ja vitsillä aloituksen kirjoitin. Enkä todellakaan osaa täydellistä ruotsia, mutta jokapäivä kyllä toimeen tulen ruotsilla.

Joopa joo. Kellään normaalilla, työssäkäyvällä ihmisellä ei ole aikaa roikkua täällä spämäämässä jotain ihan saatanan väsynyttä Kånken"läppää". (Haulla näkee, että tätä sun Kånken-paskanjauhantaa on täällä aika pirusti). Ja aika heikoissa on sun ruotsintaitosi, kun et kykene aloitusta kirjoittamaan ruotsiksi. Ihan paskapuhetta siis sekin, että osaisit sitä sillä tasolla, että jokapäiväisesti tulisit toimeen. 

Eiköhän se ollut siinä, turha sössöttää siinä Suomessa asuva sossunelätti enää yhtään mitään. Hae jo apua pahoihin mt-ongelmiisi jotka laittavat sinut suoltamaan tuota Kånkenpaskaa tänne kaikki päivät.

Vierailija
20/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

If there's something strange in you neighborhood,

Who you gonna call? Kånken!

If there's something weird and it don't look good,

I ain't afraid of no ghost.

I ain't afraid of no ghost.

If you're seeing things running through your head,