Outo fiilis Kirsi Salosta (50 v)
Tuliko kenellekään muulle outo fiilis tästä Kirsi Salon haastattelusta: http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/50-vuotta-tayttanyt-kirs…
Vaikutti jotenkin levottomalta tai epävakaalta ja vaikka naureskeli, niin kuulosti mun korviin väkinäiseltä tai esitetyltä. En saa kiinni mikä tossa tökki. Saiko joku muu?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kumman kielteinen siihen nähden, että "levittää rakkauden sanomaa".
Viisikymppisten miesten ulkonäön arvostelu on ala-arvoista. Kirsi on ikäisensä näköinen itsekin. Siinä ei ole sinänsä mitään väärää.
t. Nainen 55v.
Kun ton haastattelun kuuntelee, niin näkee miten asiayhteydestä erotettu otsikko on. Otsikoilla usein halutaan vääristää asiat mahdollisimman dramaattisiksi, mistä seuraa väärinymmärryksiä.
Kirsi on aiemminkin kehunut nuoria miehiä (ollessaan oman exänsä kanssa) ja arvostellut vanhempia eli ikäisiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppisten miesten ulkonäön arvostelu on ala-arvoista. Kirsi on ikäisensä näköinen itsekin. Siinä ei ole sinänsä mitään väärää.
t. Nainen 55v.
Missä kohtaa arvosteli viisikymppisten miesten ulkonäköä?
Näin netissä otsikon.
Ja senkö perusteella päättelit, että ulkonäköä haukkui? Vaivautumatta katsomaan itse haastattelua, jotta tietäisit mistä puhut ja mitä haukut ala-arvoiseksi?
Meni meinaan hieman vikaan nuo sinun päättelysi.
http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/50-vuotta-tayttanyt-kirs…
Ei todellakaan ole ensimmäinen juttu, minkä Kirsistä luen.
Mutta hyvin harvoin ikäisistäni viisikymppisistä miehistä löytyy samanlainen elämän kipinä, ennakkoluulottomuus ja intohimo. Sen takia ikäiseni miehet näyttävät pystyyn kuolleilta! Salo täräyttää.
Viittaa kipinän ja intohimon puutteeseen. Ei hauku kenenkään ulkonäköä.
AP vastaa:
Niin ehkä tässä hämäsi mua se, etten ole nähnyt sitä videolla vaan lukenut vaan naistenlehtien haastatteluja. Niiden perusteella kai kuvittelin että henkistyminen olisi näkynyt rauhallisuutena ja levollisuutena myös kehonkielessä. Nyt käsien läpsäyttelyt, heiluminen, hetkessä ihan erilaiseksi vaihtuvat ilmeet, mun korviin metallinen nauru jne olivat ristiriidassa sen "harmonisen" mielikuvan kanssa jonka olin saanut haastatteluista.
Muuten toi yleistys 50 vuotiaista jämähtäneistä miehistä tuntui oudolta, koska mun tuttavapiirissä ja varsinkin sukulaisissa on paljon energisiä ja nuorekkaita 50-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen 55v.
Kun ton haastattelun kuuntelee, niin näkee miten asiayhteydestä erotettu otsikko on. Otsikoilla usein halutaan vääristää asiat mahdollisimman dramaattisiksi, mistä seuraa väärinymmärryksiä.
Eikä Kirsi Salo edes viittaa sillä "pystyyn kuolleella" ulkonäköön. Ei puhu mitään kenenkään ulkonäöstä. Vähän ihmetyttää, että 55-vuotias ei osaa tsekata lähteen sisältöä ennen kuin alkaa sylkeä tietämättömänä tuomioitaan...
Jospa osaa muttei viitsi, koska Kirsi on aiemminkin heittänyt alentuvaa juttua ikäisistään miehistä.
Vaikuttaa epäaidolta, muoviselta tekohipiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen 55v.
Näin netissä otsikon.
Ja senkö perusteella päättelit, että ulkonäköä haukkui? Vaivautumatta katsomaan itse haastattelua, jotta tietäisit mistä puhut ja mitä haukut ala-arvoiseksi?
Mutta hyvin harvoin ikäisistäni viisikymppisistä miehistä löytyy samanlainen elämän kipinä, ennakkoluulottomuus ja intohimo. Sen takia ikäiseni miehet näyttävät pystyyn kuolleilta! Salo täräyttää.
"Näyttävät" pystyyn kuolleilta. Ulkoista olemusta haukkuu, oli kyse väsymyksestä, kipinän puutteesta tms. mistä vain.
Vierailija kirjoitti:
Se on ollut joku sijoitusneuvoja ennen. Ehkä on semmoinen omaisuus itsellään että voi nyt sen turvin hörhöillä.
Joskus jossain lehtijutussa oli, että on varakkaasta perheestä. Olisiko se hulppea talo sitä perua ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Mua on jotenkin aina huvittanut tuo (etenkin) tietyn ikäisten "elämän ja minuuden etsiminen". Mennään johonkin viidakkoon kokemaan hurmoksellisia näkyjä ja kokemuksia, opiskellaan tantraa ja joogaa, ja koetaan yliluonnollisia, tanssitaan sateessa, ollaan luonnon armoilla, ja sieltä se löytyi, yliluonnollinen minuus, taivaan zeniitti ja avaruuden mysteeri.
Kotiin palattua haetaan kissa naapurista hoidosta, heitetään pyykit koneeseen, raahaudutaan kauppaan, mussutetaan Siwan makaronilootaa, napsautetaan telkku päälle ja mennään supisuomalaisittain paskalle. Glooriallista.
Mua jotenkin huvittaa nämä joita huvittaa muiden elämäntapa tai jotka kuvittelee jonkun haastattelun perusteella tietävänsä millä tavalla joku julkkis istuu pöntöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen 55v.
Kirsi on aiemminkin kehunut nuoria miehiä (ollessaan oman exänsä kanssa) ja arvostellut vanhempia eli ikäisiään.
Nyksäkin on 15 vuotta Kirsiä nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on jotenkin aina huvittanut tuo (etenkin) tietyn ikäisten "elämän ja minuuden etsiminen". Mennään johonkin viidakkoon kokemaan hurmoksellisia näkyjä ja kokemuksia, opiskellaan tantraa ja joogaa, ja koetaan yliluonnollisia, tanssitaan sateessa, ollaan luonnon armoilla, ja sieltä se löytyi, yliluonnollinen minuus, taivaan zeniitti ja avaruuden mysteeri.
Kotiin palattua haetaan kissa naapurista hoidosta, heitetään pyykit koneeseen, raahaudutaan kauppaan, mussutetaan Siwan makaronilootaa, napsautetaan telkku päälle ja mennään supisuomalaisittain paskalle. Glooriallista.
Mua jotenkin huvittaa nämä joita huvittaa muiden elämäntapa tai jotka kuvittelee jonkun haastattelun perusteella tietävänsä millä tavalla joku julkkis istuu pöntöllä.
Niinpä. Sitä paitsi monilla joogapalstoilla puhutaan kyykkykakkaamisen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen 55v.
Näin netissä otsikon.
"Näyttävät" pystyyn kuolleilta. Ulkoista olemusta haukkuu, oli kyse väsymyksestä, kipinän puutteesta tms. mistä vain.
Eikö tuo ole nyt vähän nillittämistä? Juutut yhteen sanaan, vaikka haastattelu käsitteli sitä, että hän ei löydä keskusteluyhteyttä viisikymppisten miesten kanssa. Minusta ei haukkunut ulkonäköä, vaan nimenomaan sitä elämänpalon puutetta. On jo elämä koettu ja nähty, eikä enää osata unelmoida. Puhutaan vain työurasta ja saavutuksista.
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika kiva löytää itsensä, mutta budjetti pistää mulla vastaan. Hyvä, että joillain on varaa etsiä itseään eri puolilta maapalloa.
Toi on minusta niin surullista että on palasina maailman eri kolkissa. Minä voisin mennä katsomaan kaukaisia sukulaisia Australiaan ja toisia Argentiinaan jos olisi varaa, itse sen sijaan olen ihan löydyksistä omalla sohvalla, enemmän olen eksyksissä vieraassa kaupungissa, saati maassa.
Ihan samaa mieltä noista viisikymppisistä miehistä Kirsin kanssa.
Eikä Kirsi näytä ulkoisestikaan keskimääräiseltä 50-vuotiaalta. Yleensä ylipainoisia, suunpielet mutrussa olevia. Hiukset mallia lyhyt koska tukka ei enää kasva. Jalassa jotkut terveyskengät ja päällä kaapu, jonka alta vyötäröstä ei ole mitään viitteitä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika kiva löytää itsensä, mutta budjetti pistää mulla vastaan. Hyvä, että joillain on varaa etsiä itseään eri puolilta maapalloa.
Joidenkin pitää mennä kauas, että osaavat nähdä lähelle. Ei sitä kannata ainakaan kadehtia.
Miten voi olla noin syvät urat naamassa vaikka vasta 50 v
Zinzino taitaa olla syy itsensä löytämiseen...
Vierailija kirjoitti:
Oisko viettäny paljon aikaa auringossa ja ulkoilmassa muutenkin?
Vierailija kirjoitti:
Tässä sulle keskimääräisen viisikymppisen naisen kuva. Hiukset https://www.google.fi/search?q=woman+50+years&client=safari&hl=fi-fi&pr… liian hyvässä kunnossa ja runsaat ollakseeen suomalainen.
Oho, väärin tuli linkki. Tämä voisi siis olla suomalainen, viisikymppinen "ruusu":
https://thumbs.dreamstime.com/z/portrait-year-old-woman-engaged-knittin…
Eikä Kirsi Salo edes viittaa sillä "pystyyn kuolleella" ulkonäköön. Ei puhu mitään kenenkään ulkonäöstä. Vähän ihmetyttää, että 55-vuotias ei osaa tsekata lähteen sisältöä ennen kuin alkaa sylkeä tietämättömänä tuomioitaan...