Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo fiilis Kirsi Salosta (50 v)

Vierailija
08.02.2017 |

Tuliko kenellekään muulle outo fiilis tästä Kirsi Salon haastattelusta: http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/50-vuotta-tayttanyt-kirs…

Vaikutti jotenkin levottomalta tai epävakaalta ja vaikka naureskeli, niin kuulosti mun korviin väkinäiseltä tai esitetyltä. En saa kiinni mikä tossa tökki. Saiko joku muu?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on jotenkin aina huvittanut tuo (etenkin) tietyn ikäisten "elämän ja minuuden etsiminen". Mennään johonkin viidakkoon kokemaan hurmoksellisia näkyjä ja kokemuksia, opiskellaan tantraa ja joogaa, ja koetaan yliluonnollisia, tanssitaan sateessa, ollaan luonnon armoilla, ja sieltä se löytyi, yliluonnollinen minuus, taivaan zeniitti ja avaruuden mysteeri.

Kotiin palattua haetaan kissa naapurista hoidosta, heitetään pyykit koneeseen, raahaudutaan kauppaan, mussutetaan Siwan makaronilootaa, napsautetaan telkku päälle ja mennään supisuomalaisittain paskalle. Glooriallista.

Vierailija
2/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas ei tullut outoa fiilistä. Hmm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kumman kielteinen siihen nähden, että "levittää rakkauden sanomaa".

Viisikymppisten miesten ulkonäön arvostelu on ala-arvoista. Kirsi on ikäisensä näköinen itsekin. Siinä ei ole sinänsä mitään väärää.

t. Nainen 55v.

Vierailija
4/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika kiva löytää itsensä, mutta budjetti pistää mulla vastaan. Hyvä, että joillain on varaa etsiä itseään eri puolilta maapalloa.

Vierailija
5/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas ei tullut outoa fiilistä. Hmm.

Kirsi on hyvä vaan.

Vierailija
6/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttanut lämpimältä ja positiiviselta. Mun mielestä viiskymppiset miehet on ihania, miksi pitää haukkua heitä?

Vierailija
7/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on jotenkin aina huvittanut tuo (etenkin) tietyn ikäisten "elämän ja minuuden etsiminen". Mennään johonkin viidakkoon kokemaan hurmoksellisia näkyjä ja kokemuksia, opiskellaan tantraa ja joogaa, ja koetaan yliluonnollisia, tanssitaan sateessa, ollaan luonnon armoilla, ja sieltä se löytyi, yliluonnollinen minuus, taivaan zeniitti ja avaruuden mysteeri.

Kotiin palattua haetaan kissa naapurista hoidosta, heitetään pyykit koneeseen, raahaudutaan kauppaan, mussutetaan Siwan makaronilootaa, napsautetaan telkku päälle ja mennään supisuomalaisittain paskalle. Glooriallista.

No parempi niin, kuin se että  täälläkin ulostettaisiin afrikkalaisittain tai intialaisittain...

Vierailija
8/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppisten miesten ulkonäön arvostelu on ala-arvoista. Kirsi on ikäisensä näköinen itsekin. Siinä ei ole sinänsä mitään väärää.

t. Nainen 55v.

Missä kohtaa arvosteli viisikymppisten miesten ulkonäköä?

Vierailija
9/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan "normaali" oma itsensä vaikuttaa olevan.

Vierailija
10/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut joku sijoitusneuvoja ennen. Ehkä on semmoinen omaisuus itsellään että voi nyt sen turvin hörhöillä.

Vierailija
11/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tuo zen-henkisen esittäminen jo rasittaa. On Kirsi ihan ok myöntää että new age bullcrapissa tykkäsi oikeasti vain tantrasta.

Vierailija
12/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika kiva löytää itsensä, mutta budjetti pistää mulla vastaan. Hyvä, että joillain on varaa etsiä itseään eri puolilta maapalloa.

Mikään ulkomaanmatka tuskin takaa "itsensä löytämistä". Esim. Youtube on pullollaan asiaan liittyvää materiaalia.

Vierailija
13/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nainen 55v.

Näin netissä otsikon.

Vierailija
14/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ois niin kivaa. Mun rahulit ei riitä kuin ehkä Viikkarin halpisristeilyyn, enkä jaksa uskoa, että sieluni syvin olemus avautuisi minulle Tukholman ihmisvilinässä.

Vierailija
15/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Nainen 55v.

Kun ton haastattelun kuuntelee, niin näkee miten asiayhteydestä erotettu otsikko on. Otsikoilla usein halutaan vääristää asiat mahdollisimman dramaattisiksi, mistä seuraa väärinymmärryksiä.

Vierailija
16/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No parempi niin, kuin se että  täälläkin ulostettaisiin afrikkalaisittain tai intialaisittain...

Kyykkypaska on kyllä ihan tutkistusti parempi tapa kuin supisuomalainen pönttöpaska, jossa suoli taitetaan umpeen.

Vierailija
17/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nainen 55v.

Näin netissä otsikon.

Ja senkö perusteella päättelit, että ulkonäköä haukkui? Vaivautumatta katsomaan itse haastattelua, jotta tietäisit mistä puhut ja mitä haukut ala-arvoiseksi?

Meni meinaan hieman vikaan nuo sinun päättelysi.

Vierailija
18/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tuo zen-henkisen esittäminen jo rasittaa. On Kirsi ihan ok myöntää että new age bullcrapissa tykkäsi oikeasti vain tantrasta.

New age ja zen buddhalaisuus ovat varmasti kaksi hieman eri asiaa vaikka new age -piirit ovat ottaneet vaikutteita zeniläisyydestä.

Jokainen voi kokeilla tehdä esim. 6kk eteenpäin 2 x 15 min meditaatiota päivässä (pitää olla joka päivä) ja tulla sen jälkeen sanomaan ettei sillä ollut mitään vaikutusta mihinkään. Oman mind chatterin sammuttaminen edes 30 minuutiksi vuorokaudessa on hyvä alku.

Vierailija
19/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika globaalia on jo Suomessakin ulosteleminen. Kukin tyylillään. Ja jokainen huvittukoon mistä lystää.

Vierailija
20/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nainen 55v.

Näin netissä otsikon.

Ja senkö perusteella päättelit, että ulkonäköä haukkui? Vaivautumatta katsomaan itse haastattelua, jotta tietäisit mistä puhut ja mitä haukut ala-arvoiseksi?

Meni meinaan hieman vikaan nuo sinun päättelysi.

http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/50-vuotta-tayttanyt-kirs…

Ei todellakaan ole ensimmäinen juttu, minkä Kirsistä luen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi