Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette jos naapuri on liian kauan suihkussa?

Vierailija
08.02.2017 |

Te suihkuttelun vastustajat. Hakkaatteko seinää, menettekö ovelle riehumaan, jätettekö heippalapun vai mitä teette?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeinko tosissasi kysyt? Ei kai nyt naapurin suihkussa käymisiin voi puuttua.

Mutta päätin osallistua keskusteluun, koska naapurin suihkussa käymisestä on meille muuta harmia. Asumme nimittäin rivitalossa, ja jonkin aikaa on ollut jo tilanne, että kun naapuri menee suihkuun, niin veden kohina kuuluu aivan hirvittävän kovana. Näin ei aina ole ollut. Lisäksi kun naapuri avaa tai sulkee hanan, kuuluu voimakas kolahdus.

Tämä veden erittäin kova kohina ja putkien kolahtelut ovat ongelmana meidänkin kerrostalossa. Päiväsaikaan sitä ei noteeraa, mutta aamuyölliset pitkät suihkut..Tämä talo on tosin rakennettu vuonna 1961. Itse olen asunut tässä talossa vasta 5 vuotta, ja joskus aiemmin jo oli tehty jotain putkiremonttia, joten en tiedä, tuliko kohina pahemmaksi sen remontin jälkeen, vai onko tämä alkuperäistä vikaa.

Vierailija
22/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapurini oli ennen suihkuterroristi, joka oli joka päivä suihkussa 30-45 minuuttia. Nykyään hän ei uskalla olla suihkussa kuin 5 minuuttia viikossa, kun satuin hänen kanssaan samaan aikaan rappukäytävään, näytin hänelle mukanani olevaa veristä kirvestä (jolla olin paloitellut ampumaani hirveä) ja sanoin, että jos se jatkuva suihkuttelu lopu, niin hän saa kirveen keskelle naamaa. Oppipahan kusipää hinttihomo olematta häiritsemättä tosimiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä milloin ja miten meidän naapurit käy suihkussa, eikä kiinnosta.

Ilmeisesti täällä ei sitten kuulu äänet? Ja huom : slummitalossa asutaan, kuten monet täällä mieltää Hki, kaupungin asunnot.

Ihan tavallista porukkaa asuu, varmasti käyvät suihkussa ja me käymme.

Vierailija
24/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaan muistiin kellon ajat ja kuinka usein toistuu