Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette jos naapuri on liian kauan suihkussa?

Vierailija
08.02.2017 |

Te suihkuttelun vastustajat. Hakkaatteko seinää, menettekö ovelle riehumaan, jätettekö heippalapun vai mitä teette?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hakeutuvat hoitoon!

Vierailija
2/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa ottaa aikaa kuinka kauan naapurit on suihkussa? Kannattaisko vaikka hankkia elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään, mutta kyllä se silti vituttaa.

Vierailija
4/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen hakkamaan ovea kaksin nyrkein ja karjun niin että vaahtoutuva sylki lentelee oveen. Perhanan kotirauhan häiritsijät.

Vierailija
5/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi täällä omakotitaloalueella ei todellakaan tiedä, mitä naapurit kotonaan tekevät...

Vierailija
6/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietysti "lainaan" huoltomieheltä yleisavainta ja menen katsomaan, ettei hänellä ole mitään hätää. Hänhän on voinut vaikka pyörtyä suihkuun ja siellä sitten makaa veden loristessa. Kun asuntoon mennessä selviää, että hän vain suihkuttelee huvikseen niin kauan, pidän hänelle kirjoittamani tunnin saarnan veden tuhlaamisen vaikutuksista talon rakenteisiin ja luontoon. Lisäksi teen valituksen isännöitsijälle ja mahdolliselle vuokranantajalle sekä luonnollisesti myös rikosilmoituksen ympäristörikoksesta. Johan loppuu se lotraaminen!

Vierailija
7/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa ottaa aikaa kuinka kauan naapurit on suihkussa? Kannattaisko vaikka hankkia elämä.

6 lisää: Minä otan. Sekuntikello kädessä vahdin. Olen laskenut jokaiselle naapurille kohtuulliseksi katsomani suihkuajan huomioiden mm. hiusten pituuden ja paksuuden. Sekunninkin ylitys ja em. toimet alkavat. Minä pidän tarkkaan huolta naapureistani!

Vierailija
8/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole aavistustakaan, kauanko naapurini ovat suihkussa. Ei onneksi kuulu seinien läpi suihkuttelut.

Vierailija
9/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinko tosissasi kysyt? Ei kai nyt naapurin suihkussa käymisiin voi puuttua.

Mutta päätin osallistua keskusteluun, koska naapurin suihkussa käymisestä on meille muuta harmia. Asumme nimittäin rivitalossa, ja jonkin aikaa on ollut jo tilanne, että kun naapuri menee suihkuun, niin veden kohina kuuluu aivan hirvittävän kovana. Näin ei aina ole ollut. Lisäksi kun naapuri avaa tai sulkee hanan, kuuluu voimakas kolahdus.

Otimme isännöitsijään yhteyttä, kun mieheni arveli, että putkissa on jonkinlainen paineentasausongelma. Isännöitsijä ei ottanut asiaan mitään kantaa, joten kärsimme vesiputouksen kohinasta edelleen.

Emme ole sattuneet näkemään noita naapureitamme (jotka ovat ihan mukavia ihmisiä) vähään aikaan ulkona, emmekä ole kehdanneet mennä ovikelloa soittamaan kysyäksemme, että kuuluuko heillekin kova kohina kun muut päästävät vettä.

Eli jatkaisin aloittajan kysymystä tähän suuntaan, että onko muilla samanlaisia ongelmia ja onko löytynyt ratkaisua.

Vierailija
10/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te suihkuttelun vastustajat. Hakkaatteko seinää, menettekö ovelle riehumaan, jätettekö heippalapun vai mitä teette?

Soitan 112. Jos poliisi ei tule lopettamaan aiheetonta suihkuttelua, yhteys oikeusasiamieheen.

Vierailija
11/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun asiani kauanko tuo naapuritalon papparainen suihkussa viettää. Hän maksaa ihan itse vesilaskunsa, joten ei ole minun asiani siihen puuttua. Papparaisella ei onneksi edes ole niin kovaäänistä suihkua, että meille asti kuuluisi. Jos joskus kuuluu, saatan puuttua asiaan, sillä mielestäni ei ole kohtuullista käyttää suihkua, jonka ääni kantaa yli 500m päähän seinien läpi. Se ei varmasti olisi edes turvallista papparaiselle. (Herra itse käyttää tuota papparais-termiä itsestään, joten älkää huolestuko, en loukkaa sillä häntä)

Vierailija
12/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran laitoin ampiaisia postiluukusta. Oppiipahan olemaan!

Vierailija
13/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn soittamassa ovikelloa kunnes avaa oven ja kerron, että nyt riittää suihkuttelu

Vierailija
14/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen laittamaan pääsulun kiinni

Vierailija
15/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeinko tosissasi kysyt? Ei kai nyt naapurin suihkussa käymisiin voi puuttua.

Mutta päätin osallistua keskusteluun, koska naapurin suihkussa käymisestä on meille muuta harmia. Asumme nimittäin rivitalossa, ja jonkin aikaa on ollut jo tilanne, että kun naapuri menee suihkuun, niin veden kohina kuuluu aivan hirvittävän kovana. Näin ei aina ole ollut. Lisäksi kun naapuri avaa tai sulkee hanan, kuuluu voimakas kolahdus.

Otimme isännöitsijään yhteyttä, kun mieheni arveli, että putkissa on jonkinlainen paineentasausongelma. Isännöitsijä ei ottanut asiaan mitään kantaa, joten kärsimme vesiputouksen kohinasta edelleen.

Emme ole sattuneet näkemään noita naapureitamme (jotka ovat ihan mukavia ihmisiä) vähään aikaan ulkona, emmekä ole kehdanneet mennä ovikelloa soittamaan kysyäksemme, että kuuluuko heillekin kova kohina kun muut päästävät vettä.

Eli jatkaisin aloittajan kysymystä tähän suuntaan, että onko muilla samanlaisia ongelmia ja onko löytynyt ratkaisua.

Meillä oli aiemmassa asunnossa samankaltainen ongelma. Isännöitsijä ei tosiaan ottanut asiaan mitään kantaa. Kysyimme sitten naapureilta ja he ystävällisesti tilasivat huoltomiehet asiaa tarkistamaan. En muista, mitä huoltomiehet tekivät, mutta kohina lakkasi heti. Ilmeisesti liittyi vanhaan putkistoon ja vääriin säätöihin jotenkin. Harmi kun on sen verran aikaa tuosta, etten tarkemmin muista.

Vierailija
16/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans kuuluu järjetön kohina jos naapuri käy suihkussa. Olen huomauttanut muutaman kerran ja pyytänyt ettei kävisi suihkussa enne töihin lähtöä. Lähtee töihin klo 4-6 aikana, joten tuona aikana suihkuttelu ei mielestäni ole asiallista.

Vierailija
17/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan pyyhkeen, työnnän sen vessanpönttöön johon imeytän pöntön vedet. Tämän jälkeen työnnän pääni pönttöön ja karjun vittuperkelettä. Tää on vanha ja toimiva vankilapuhelin. Naapuri lopettaa välittömästi suihkun koska luulee suututtaneensa ison tatuoidun linnakundin.

Vierailija
18/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta oli joskus mainos, tais olla joku vesimittari. Eija Vilpas oli riemastuttavan hapan naapurin akka joka hakkas kengällä seinään ja huuteli, että minä maksan.  :D

Vierailija
19/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otan pyyhkeen, työnnän sen vessanpönttöön johon imeytän pöntön vedet. Tämän jälkeen työnnän pääni pönttöön ja karjun vittuperkelettä. Tää on vanha ja toimiva vankilapuhelin. Naapuri lopettaa välittömästi suihkun koska luulee suututtaneensa ison tatuoidun linnakundin.

:D

Ja märällä pyyhkeellä voit sitten huidella jos uskaltaa tulla valittamaan oven taakse.

Vierailija
20/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle liian kauan = kuolee suihkuun. Rojahtaa viemärin päälle, ja vesi alkaa tulvia asuntoon ja sitä kautta minunkin asuntooni. Varmaan soittaisin huoltoyhtiön hätäpäivystykseen.

En tiedä onko täällä vain niin hyvä äänieristys, että en ole kuullut naapureiden käyvän suihkussa. Vai eivätkö he ehkä peseydy ollenkaan? Hajuhaittoja en kumminkaan ole huomannut, kun joskus rappukäytävässä nähdään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi