Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääköhän jotkut oikeasti kiinni syrjähypystä esimerkiksi sängyn alle unohtuneiden sukkien tai korujen takia

Vierailija
08.02.2017 |

?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin käräyttänyt tyttöystävälle tai vaimolle jokaisen varatun miehen jonka kanssa olen ollut. Netin kautta on pienellä salapoliisityöllä aika helppo ottaa selvää, kuka on miehen puoliso..

Eli ensin pokaat varatun miehen ja saat siltä seksiä, sitten kostat varmistamalla kärsimyksen täysin viattomalle ulkopuoliselle. Oletpa mahtava tyyppi. Mikä sinut ajaa tekemään noin? Jos sinua vituttaa, että mies pettää, niin miksi et kosta hänelle?

En ole tämä, mutta kokemusta on myös. Ensinnäkin 100% omissa tapauksissa mies on VALEHDELLUT olevansa sinkku! En olisi muuten ollut mukana koko hommassa ! Törkeää sekä minua että omaa naistansa kohtaan! Kaikissa tapauksissa avo/aviovaimo on saanut miehen kiinni. Ja itse olen laittanut heti välit poikki. Ja haukkunut miehen pystyyn. Saatanan kusipäät.

Edelleen kysyn: Miksi kostat miehen valehtelun vaimolle? Ei se ole hänen vikansa. Kostaisit miehelle.

Eikö se vaimokin ole ihan aikuinen ihminen, joka tietää että suhde ei ole turvassa pettämiseltä? Mikä olisikaan parempi kosto miehelle kun kertoa vaimolle? Jos vaimo on niin tyhmä, että luulee ettei minun mies petä niin tyhmyydestä saakin sakottaa.

Miten ihmeessä se kosto edelleenkään kohdistuu mieheen, jos vaimolle kertoo? En usko että tiedät itsekään.

Vierailija
22/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies jäi kiinni kun makuuhuoneen lattialla oli laajahkoja veritahroja (yöks), jota yritti selittää sormihaavoilla, joita ei siis ollut, Meidän todella tilava vesiboileri oli tyhjä, mies oli sottapytty, joka kävi pari kertaa viikossa suihkussa, joten joku muu siellä suihkussa viettänyt runsaaasti aikaa. Tämä siis yhden yön aikana. Lienekkö ollut neitsyt vai oliko peräti raiskannut jonkun.

Siis hyi hitto. Eikö se mies ollut huomannut, että makuuhuoneen lattialla on veritahroja? YÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK!! Sillä muijalla on ollut varmaan menkat. Olitko tuollaisen miehen kanssa sitten pitkäänkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän