Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvästini AV:lle

08.02.2017 |

Nyt viimein sain tarpeekseni tästä paikasta. Ei täällä(kään) ole meikäläisellä mitään mahdollisuutta olla oma itsensä.

Tuli vaan niin sanotusti mitta täyteen tästä jatkuvasta sanomisien vääristelystä, vaikka annoin siihen myös itse mahdollisuuden omalla kirjoittelullanikin. Se on helvetin ärsyttävää kun joutuu jatkuvasti selittelemään omia kirjoituksiaan kun joku vääristelee niiden tarkoitusta. Kaikkein ärsyttävintä siinä kuitenkin on se kun kukaan ei tietenkään usko mitä joku Naispelko23 hätäpäissään selittelee. Helpointa olisi ollut vain pysyä kirjautumattomana kirjoittelijana, silloin näitä muiden kirjoituksia ja mielipiteitä ei olisi ottanut ihan niin henkilökohtaisesti. Osa varmaan sai minusta tietyn kuvan ja osa toisen, toiset olivat oikeassa, mutta kummat? Siinäpä pohtimista johon en tule ikinä vastausta antamaan, kukin sen päättäköön. Ehkä olin Naisvihaaja23, ehkä en.

Olipahan pakko päästä taas purkamaan tuntojaan. Jos jotain hyvää tästä paikasta voi hakea niin se on se, että täällä sai tosiaan purkaa niitä omia tuntojaan ja jakaa niitä muiden kaltaistensa kanssa, välillä jopa ihan täysin asiallisessa hengessä. Hetken jopa tuntui siltä, että löysin paikan jossa minua ymmärretään ja jonne kuulun, mutta eipä sitten näköjään kuitenkaan. Nytpä en enää sitten ole myrkyttämässä palstan jo valmiiksi niin ihanaa ilmapiiriä omalla naisvihaa huokuvalla kirjoittelullani. Olkaa onnellisia. Terve!

Terveisin Naispelko23

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hei!

Vierailija
2/26 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, että nämä lupaukset eivät koskaan pidä. Korkeintaan nimimerkki vaihtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhut!

Olet ollut rohkea, kun uskalsit nimimerkillä keskustella. Minä lopetin nimimerkin käytön siinä vaiheessa, kun mulle tuntemattomat kirjoittajat toivoivat kuolemaa ja senkin jälkeen on väitetty toivoneeni lasten ja vaimoni kuolemaa. Täällä on ihan sairasta porukkaa ja ne tervejärkiset vaan hukkuu massaan. Toivottavasti olet vahva ja pystyt olemaan täältä poissa, niinä yksinäisinäkin hetkinä kun toivoisit seuraa.

Vierailija
4/26 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää on tämän palstan ulkopuolellakin ja sitä ihan oikeaa elämää.

Onnea uudelle elämän vaiheelle!

Vierailija
5/26 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi juttu. Palstalle kaivattaisiin lisää miehiä.

Vierailija
6/26 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kirjoittele nyt edes silloin tällöin ilman nimimerkkiä vaikka. Sulla on oikeesti jopa ihan hauskoja juttuja, silloin kun et liiaksi ylly vain naljailemaan. En tiedä mistä tapauksesta on ollut väärinymmärryksissä kyse, mutta olen pahoillani puolestasi. Vältän oikeastaan itse myös rekisteröityneenä kirjoittelua juuri sen takia, etten halua kenenkään silmätikuksi. Täällä kun liikkuu myös paljon ihmisiä, jotka eivät ole siitä hyväntahtoisimmasta päästä.. :)

Vierailija
7/26 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!!!!!!! 

Vierailija
8/26 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41 kirjoitti:

Totta puhut!

Olet ollut rohkea, kun uskalsit nimimerkillä keskustella. Minä lopetin nimimerkin käytön siinä vaiheessa, kun mulle tuntemattomat kirjoittajat toivoivat kuolemaa ja senkin jälkeen on väitetty toivoneeni lasten ja vaimoni kuolemaa. Täällä on ihan sairasta porukkaa ja ne tervejärkiset vaan hukkuu massaan. Toivottavasti olet vahva ja pystyt olemaan täältä poissa, niinä yksinäisinäkin hetkinä kun toivoisit seuraa.

Vai rohkea.

Ja mitä sinä sanoit, että sinulle tuollaista toivottiin? Toivotit iloista joulua?

Vierailija
9/26 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vauva.fi palstalla nyt ei juuri mitään tapahdu. Jos joskus tapahtuukin, niin kukaan ei sitä usko, sanomisesi vääristetään, tai sensuroidaan jne asia muutetaan negatiiviseksi. Toista se on esim. Ylilaudan porukassa. (Mies) porukoille sattuu ja tapahtuu. Jengiä tuetaan, annetaan neuvoja. Kaikki on positiivisemmin ja paremmin siellä kuin täällä katkerien ja kateellisten av-mammojen seurassa..

Vierailija
10/26 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kirjoittele nyt edes silloin tällöin ilman nimimerkkiä vaikka. Sulla on oikeesti jopa ihan hauskoja juttuja, silloin kun et liiaksi ylly vain naljailemaan. En tiedä mistä tapauksesta on ollut väärinymmärryksissä kyse, mutta olen pahoillani puolestasi. Vältän oikeastaan itse myös rekisteröityneenä kirjoittelua juuri sen takia, etten halua kenenkään silmätikuksi. Täällä kun liikkuu myös paljon ihmisiä, jotka eivät ole siitä hyväntahtoisimmasta päästä.. :)

Ei ollut väärinymmärryksiä vaan ihan suoraa puhetta. Aloittaja on juuri niitä tyyppejä, jotka syttelevät naisia pinnallisiksi ja rahanahneiksi, niin törkeillä haukkumanimillä että en niitä tähän kirjoita. Siitä on jonkin aikaa ja käytös on nyt siistittyä, mutta osa muistaa vielä.

Eli aloittaja on niitä ihmisiä, jotka eivät ole hyväntahtoisimmasta päästä. Mutta ethän sinä usko.

Vierailija
11/26 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutitko nimesi takaisin "Naisvihaaja23":sta?

Vierailija
12/26 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutitko nimesi takaisin "Naisvihaaja23":sta?

Taitaa kyllä olla joku miesvihaajanainen tuon nimimerkin takana aika selkeästi..

Vierailija
13/26 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tällä palstalla jostain vuodesta 2010-11 lähtien, en muista, mutta sen tiedän että samaa paskaahan täällä on aina ollut, vuodesta toiseen. En siis usko että menetät mitään oleellista, täällä jatkuu sama karavaani-kulkee-koirat-haukku-meno mikä aina ennenkin. Se jatkuu varmaan vielä vuonna 2050 täällä. Eli voi olla jopa elämäsi parhaita tekoja irrottautua tästä likaviemäristä, ennen kuin se saastuttaa sinutkin. Tsemppiä!

Vierailija
14/26 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi juttu. Palstalle kaivattaisiin lisää miehiä.

Ei tuollaisia.

Vierailija
15/26 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko23 kirjoitti:

Terveisin Naispelko23

Sun ei ihan totta tarvitse floodata sitä nimimerkkiäsi jokaisen viestisi perään, se näkyy automaattisestikin.

Vierailija
16/26 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut väärinymmärryksiä vaan ihan suoraa puhetta. Aloittaja on juuri niitä tyyppejä, jotka syttelevät naisia pinnallisiksi ja rahanahneiksi, niin törkeillä haukkumanimillä että en niitä tähän kirjoita. Siitä on jonkin aikaa ja käytös on nyt siistittyä, mutta osa muistaa vielä.

Eli aloittaja on niitä ihmisiä, jotka eivät ole hyväntahtoisimmasta päästä. Mutta ethän sinä usko.

Oon mä lukenut jotain tuollaisia kommentteja. On sitä itekin ihan vastaavasti täällä joskus käynyt purkamassa pahaa oloa, kun elämässä on ollut huonompi tilanne, joten vaikee on tuomita. (En ole asiasta ylpeä; anteeksi siitä, arvon kanssapalstailijat.) Se, että ap on kertonut olevansa työtön, sosiaalisesti estynyt, yksinäinen, heikkoitsetuntoinen ja kärsivänsä huomattavan paljon naisettomuudesta, kertoo mielestäni paljon kirjoittelun taustoista. Kuitenkin aina läpi aina silloin tällöin paistaa se tosiasia, että Naispelkokin haluaisi vaan vierelleen jonkun jakamaan elämäänsä. Muutenkin ajattelen, että jokainen ihminen tarvitsee aitoa kohtaamista ja rakkautta. Mitä rikkinäisempi ja huonokäytöksisempi, sitä epätoivoisemmin haluaa tulla nähdyksi. Ollaan ihmisiä toisillemme. ♡

t. se aiempi

Vierailija
17/26 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon mä lukenut jotain tuollaisia kommentteja. On sitä itekin ihan vastaavasti täällä joskus käynyt purkamassa pahaa oloa, kun elämässä on ollut huonompi tilanne, joten vaikee on tuomita. (En ole asiasta ylpeä; anteeksi siitä, arvon kanssapalstailijat.) Se, että ap on kertonut olevansa työtön, sosiaalisesti estynyt, yksinäinen, heikkoitsetuntoinen ja kärsivänsä huomattavan paljon naisettomuudesta, kertoo mielestäni paljon kirjoittelun taustoista. Kuitenkin aina läpi aina silloin tällöin paistaa se tosiasia, että Naispelkokin haluaisi vaan vierelleen jonkun jakamaan elämäänsä. Muutenkin ajattelen, että jokainen ihminen tarvitsee aitoa kohtaamista ja rakkautta. Mitä rikkinäisempi ja huonokäytöksisempi, sitä epätoivoisemmin haluaa tulla nähdyksi. Ollaan ihmisiä toisillemme. ♡

t. se aiempi

Jaa, no sitten en ihmettele. Sinäkään et varmaan sitten ihmettele minun suhtautumistani kun kerron, että minä en ole purkanut pahaa oloani hyökkäämällä täällä satunnaisesti ihmisten kimppuun. Työttömyys - check. Ikisinkkuus - chek. Sosiaalisesti estynyt - check jne. En silti käytä miehistä tuollaista kieltä kuin aloittaja naisista ja mikä tärkeämpää, en edes ajattele niin.

Ja totta kai kertoo paljon aloittajan taustoista että hän kertoo olevansa työtön, sosiaalisesti estynyt, yksinäinen, heikkoitsetuntoinen ja kärsivänsä huomattavan paljon naisettomuudesta. Se kertoo että hän on työtön, sosiaalisesti estynyt, yksinäinen, heikkoitsetuntoinen ja kärsii huomattavan paljon naisettomuudesta. Se, mitä hän luulee olevansa oikeutettu noiden perusteella sanomaan, kertoo että hän ei ole sieltä hyväntahtoisimmasta päästä.

Pitää itse olla ihminen, ennen kuin voi olla sitä muille. Sydän.

Vierailija
18/26 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko23 kirjoitti:

Nyt viimein sain tarpeekseni tästä paikasta. Ei täällä(kään) ole meikäläisellä mitään mahdollisuutta olla oma itsensä.

Tuli vaan niin sanotusti mitta täyteen tästä jatkuvasta sanomisien vääristelystä, vaikka annoin siihen myös itse mahdollisuuden omalla kirjoittelullanikin. Se on helvetin ärsyttävää kun joutuu jatkuvasti selittelemään omia kirjoituksiaan kun joku vääristelee niiden tarkoitusta. Kaikkein ärsyttävintä siinä kuitenkin on se kun kukaan ei tietenkään usko mitä joku Naispelko23 hätäpäissään selittelee. Helpointa olisi ollut vain pysyä kirjautumattomana kirjoittelijana, silloin näitä muiden kirjoituksia ja mielipiteitä ei olisi ottanut ihan niin henkilökohtaisesti. Osa varmaan sai minusta tietyn kuvan ja osa toisen, toiset olivat oikeassa, mutta kummat? Siinäpä pohtimista johon en tule ikinä vastausta antamaan, kukin sen päättäköön. Ehkä olin Naisvihaaja23, ehkä en.

Olipahan pakko päästä taas purkamaan tuntojaan. Jos jotain hyvää tästä paikasta voi hakea niin se on se, että täällä sai tosiaan purkaa niitä omia tuntojaan ja jakaa niitä muiden kaltaistensa kanssa, välillä jopa ihan täysin asiallisessa hengessä. Hetken jopa tuntui siltä, että löysin paikan jossa minua ymmärretään ja jonne kuulun, mutta eipä sitten näköjään kuitenkaan. Nytpä en enää sitten ole myrkyttämässä palstan jo valmiiksi niin ihanaa ilmapiiriä omalla naisvihaa huokuvalla kirjoittelullani. Olkaa onnellisia. Terve!

Terveisin Naispelko23

Terve!

Vierailija
19/26 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli, että nämä lupaukset eivät koskaan pidä. Korkeintaan nimimerkki vaihtuu.

Vierailija
20/26 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE ON LOPPU NYT

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan