Mikä epäterveellinen herkku houkuttelee sinua eniten?
A) Mikä makea (karkki, leivonnainen)?
B) Mikä suolainen (ruoka, snack)?
Kommentit (72)
Ei houkuttele mikään. Mikään ei ole epäterveellistä pienessä määrin.
A) Pullat, munkit, leivokset
B) Sipulirenkaat ja paljon majoneesia
a) jätski
b) sipsit (ei maustetut)
a) irtokarkit, tosin näissäkin suosikkini on ne suolaiset, kirpeät ja happamat karkit
c) kuivaliha (itse tehty), popcorn, sipsit, ranskalaiset, suolakurkku, kiinalainen ja meksikolainen ruoka
A) Mesimarja, vadelma, ahomansikka, karhunvadelma, jäätelö, Fazerina, köyhät ritarit, churrot, kotona paistetut munkit, kokis, sima, laskiaispulla.
B) Juustot, popparit, lihapullat, lämminsavulohi
1. Dominokeksit, joku hyvä jäätelö
2. Hesen juustoateria, sipsit ja dippi
1. Joku ihana juustokakku, Fazerin sininen.
2. Kebab ranskiksilla, sulatejuustolla ja valkosipulisoosilla, sipsit ja ranchdippi.
Vierailija kirjoitti:
A) Mesimarja, vadelma, ahomansikka, karhunvadelma
Ovatko nämä epäterveellisiä? ;)
1.Lindtin suklaa. Voisin varmaan elää sillä
2. Pitsa
Sokerisia mitä himoitsen: Aino-jäätelö karamelli, lätyt kerma ja hillo, juustokakut ja jotkut ihanat kermaleivokset, kotona tehty marjapiirakka, fanta.
Suolaiset: Hampurilaiset, ranskikset, pizza, joku ihana suolainen pitkään kypsytetty juusto, sipsit, suolakurkut.
Listastani ei kyllä uskoisi, että syön pääosin terveellisesti ja nautin myös ihan tavallisista ruoista, kuten puurosta, salaateista, hedelmistä ja kasvispitoisista ruoista.
A. Jelly beans :D lähinnä pelkkää sokeria, mutta niin hyviä.
B. Vuohenjuusto tai valkohomejuusto.
A) Salmiakki, mutakakku ja jäätelö (jäätelöiden suhteen olen tosin nirso, pitää olla laadukas jäätelö ja "onneksi" ne ovat yleensä kalliimpia, muuten söisin varmaan joka päivä :D)
B) Pizza ja salt&vinegar-sipsit
Vierailija kirjoitti:
A) Mesimarja, vadelma, ahomansikka, karhunvadelma, jäätelö, Fazerina, köyhät ritarit, churrot, kotona paistetut munkit, kokis, sima, laskiaispulla.
B) Juustot, popparit, lihapullat, lämminsavulohi
Häh onko noi lihapullat ja lämminsavulohi epäterveellinen herkku? :O Ainakin itse tehtynä miellän ne ihan tavalliseksi arkiruuaksi. Ja noi marjathan on terveellisiä.
1. Täytekakut !!!! Sellainen itse tehty mansikkakakku on parasta mitä tiedän hyvän kahvin kanssa!
2. Krapulassa hampurilaisateria. En tiedä parempaa, kun biletyksen jälkeinen hampurilaislounas. Ja sitten takas nukkumaan...
Ehdottomasti suklaa!!
suolaiset ei niinkään... Ehkä juusto
A. Kermakakut
B. Hesen kalahampurilainen
Täytekakku, erityisesti suklaa- tai mokka-.
Aurajuusto (tai joku hyvä kermajuusto) Ritz-suolakeksien ja päärynän kanssa.
Suklaa
Sipsi ja dippi