Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan haluaa asua tässä kateuden ja katkeruuden maassa?

Vierailija
08.02.2017 |

Suomalaiset on aina kateellisia jos joku menestyy ja menestymistä selitellään tekosyillä ja keksitään syitä miksi menestyi jotta oma itsetunto ei kokisi niin kovaa kolausta. Sitten jos joku asia ei mene niin kuin haluaisi niin suomalainen katkeroituu ja alkoholisoituu.

Kuka tässä hullujen luvatussa maassa haluaa asua?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sairas maa ja sairas kansa. Kohta kaiketi kuolee pois.

Vierailija
2/33 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus ilmoitettu asiattomaksi sen rasistisuuden vuoksi.

Vierailija
4/33 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa jo kummasti kun lopettaa av-palstan ja seiskan lukemisen. Voi myös miettiä, että millaisia kavereita itsellä on. Laita koneet kiinni, mene pihalle ja elä elämääsi. Kateellisia löydät joka paikasta.

Vierailija
5/33 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo merenrannalta kävisi tai sitten mielummin vaikka Espanjasta villa yms.

Vierailija
6/33 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä pyörit väärien ihmisten kanssa jos tuo on joku elämää suurempi ongelma.

Ja olet negatiivinen. Ilmainen korkeakoulutus, kouluruoka, sosiaaliturva jne jne. ei vaikuta yhtään?

Vierailija
7/33 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minä muutin muualle jo kauan sitten.

Vierailija
8/33 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olet negatiivinen. Ilmainen korkeakoulutus, kouluruoka, sosiaaliturva jne jne. ei vaikuta yhtään?

Monessa muussakin maassa on tuo ja valoisampi kansa, joka toimii yhteisöllisesti eikä yritä kampittaa kanssakulkijaansa.

Vierailija
9/33 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun päässä tai elinpiirissä vaan. Luuletko että muissa maissa olisi parempi? :D

Vierailija
10/33 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan. Mihis muutetaan?

Vierailija
11/33 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessa muussakin maassa on tuo ja valoisampi kansa, joka toimii yhteisöllisesti eikä yritä kampittaa kanssakulkijaansa.

Kyllä mua kiinnostaa kunnon sosiaaliturva ja palvelut enemmän.

Käly on hollantilainen ja äityisloma muutama hassu kuukausi, päiväkoti niin kallis, että ei sinne voi lapsia laittaa 5 pv viikossa. Isovanhemmat hoitaa, äiti osa-aikatöissä ja isä tekee 10 h työpäivää, että voi pitää yhden päivän viikossa vapaana.

Joka kuu maksetaan sairausvakuutus vaikka ei terveyspalveluita tarvitse. Työväenopiston kaltaista paikkaa, jossa voi halvalla opiskella vaikka kieliä ei ole olemassa.

Lapset ottavat eväät tai menevät kotiin syömään lounaan. Korkeakoulutus ei ole ilmaista.

Tajuatko?

Vierailija
12/33 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä vähän lisää.

Vierailija
13/33 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä haluan, ja maksan veroja sen verran paljon, että moni muukin kykenee täällä asumaan. USAssa asuneena en kaipaa neighborhood watchia, korkeita aitoja ja jatkuvaa pelon ilmapiiriä, mukavaa päästää lapset ulos liikkumaan omin päin ja luottaa, että se on turvallista. Rakastan takapihalta alkavaa metsikköä jossa kulkea koirien kanssa ja josta ulkomaalaiset ja mummot keräävät mustikoita ja sieniä, me autolliset haemme ne kauempaa. Rakastan sitä aitoutta joka parhaimmillaan vielä suomalaisista välähtää, ulospäin vaikutamme epävarmoilta mutta sisäisesti monesti paremmin jaloillaan seisovilta kuin sliipatummat lähinaapurimme.

Vierailija
14/33 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on viellä selvittämättä ketä vei hapen pois suomen kauniista puista.. oliko se joku valhalla tai läpinäkymätön ufo:ismi? Suomessa on puita jotka ovat kasvaneet ihmisen käpyrauhasesta sinne saatuaan puun siemenen ensin. Valhalla ei todista tätä mutta läpinäkymättömyys todistaa. Sekä jääkiekon kiekon luja rakenne mikä näkyy puristus videossa. Vuonna 95 suomen mestaruus jääkiekossa ei ollut läpinäkymättömyyden takia vaan se oli puhtauden takia. Puhtaan läpinäkymättömyyden eikä kukaan voi todistaa tätä ellei ole ollut läpnäkymätön ennen. Edes minä en voi todistaa sitä koska täällä on perheellisiä ihmisiä kuten minä joiden perhe on parasta jättää rauhaan tai he tappavat sinut. Tämän tekstin pohjalta näkee oikeasti ihmisen rauhallisuuden. Yhdessä aikaisemmassa ketjussa kysyttiin etelä-amerikkalaisista ja minusta he ovat rauhallisia.

Vierailija
15/33 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että olen toisinaan miettinyt millaista olisi asua esim. jossain Välimeren alueella. Yhteisöllisyys, rentous ja miellyttävä ilmasto houkuttelevat.. Tiedän kyllä, että niitä negatiivisiakin puolia löytyy, mutta mikä sitten loppupeleissä tärkeintä. 

Vierailija
16/33 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan. Kaikki mulle tärkeät ihmiset asuvat täällä. Mulla on työ, josta pidän ja josta maksetaan hyvää palkkaa. Kiva koti, jossa viihdyn oikein hyvin. Pidän Suomen luonnosta ja tykkään ulkoilla koirani kanssa. Palveluissakaan ei ole valittamista. Matkustelen ulkomailla mielelläni, mutta kotiin on aina mukava palata. Ehkäpä olen vain tavallista vähempään tyytyväinen, kun keskiluokkainen elämäni riittää mulle oikein hyvin. 

Vierailija
17/33 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua asua suomessa mutta teidän hyvin heikko perhe kuolettaa minun lojaalisuutta tätä maata ja atomia kohtaan.

Vierailija
18/33 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on maailman lyhin työpäivä. Se rento elämä mitä näette jossain Espanjassa on vaan se pinta. Todellisuudessa siellä tehdään töitä iltaan asti.

Vierailija
19/33 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä kohtaa kateutta enkä katkeruutta, vaikka tulen ihan kivasti toimeen. Kateus on halpa nainen luonteenpiirre, ja siksi kohtuullisuutta vaativia ihmisiä mielellään haukutaan kateelliseksi.

En saa ajaa ylinopeutta urheiluautolta/Superveneellä koska kateelliset.

En saa rakentaa rantaan koska kateelliset.

En saa rakentaa motocross-rataa mökilleno koska kateelliset.

Vierailija
20/33 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikki kateelliset ja katkerat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi