Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä tuntuu niin järkyttävän tylsältä

Vierailija
08.02.2017 |

Asun pienellä paikkakunnalla, lapset koululaisia, iltaisin harrastavat. Itse käyn jumpalla, kaverin kanssa kävelyllä silloin tällöin. Olen vaihtamassa työpaikkaa ja uudessa paikassa olivat kovin iloisia, että saavat juuri minut sinne. Edes tämä ei tunnu... miltään. Vain tylsältä. Haluaisin elää kivaa elämää, tuntea iloa ja inspiraatiota. Olla energinen ja iloinen. Muttaei, ei tunnu lainkaan siltä.
Yritän ehdotella pieniä reissuja että tästä harmaasta arjesta pääsisi edes hetkeksi pakoon.
Nyt rötkötän sohvalla ja olisin mielummin jossain ihan muualla. Mutta missä? Täällä ei tapahdu mitään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako muidenkaan elämä sen hohdokkaampaa olla? Ihmisille vain tulee sellainen illuusio telkkarista ja somesta, johon kirjoitetaan ja laitetaan kuvia vain niistä hetkittäisistä ilonpilkahduksista.

Aloita joku uusi harrastus tai etsi vaikka netistä joku uusi mielenkiintoinen juttu. 

Vierailija
2/14 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin tylsä elämä, että minulla ei ole elämää. Ei kavereita, ei seurustelu kumppania, ei edes rahaa. Ei töitä, ei koulua. EI MITÄÄN!

En ole nyt syönyt vuorokauteen mitään enkä ole nukkunut. Mullon vaikeet kans

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on liian tasaista ja helppoa. Muistuta itsellesi, että tämä on se hyvä osuus elämässäsi. Kaikki muuttuu sitten, kun joku läheisistäsi sairastuu vakavasti ja/tai kuolee. Älä valita tylsyydestä, se tarkoittaa sitä että sinulla on vapaa-aikaa.

Et tule löytämään onnellisuutta tavaroista tai matkoista, koska et osaa arvostaa sitä mitä sinulla on.

Vierailija
4/14 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mullakaan ei ole töitä, miestä eikä rahaa. Ystäviä on, mutta harvoin nähdään. He kun ovat töissä eikä mulla ole varaa kaikkiin rientoihin. Käyn kyllä kävelyllä yms. Nyt on turhan kylmäkin. Onneks on netti. Kotona on mukavaa, mutta aika tyhjä elämä on.

Vierailija
5/14 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pleikkari ja kivoi pelei

Vierailija
6/14 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan tylsää vaikken tee mitään erityistä. MInä nimittäin osaan nauttia arjen pienistä asioista. Koiran suloisuudesta kun se tuhisee unisena vieressä, luonnon pienistä yksityiskohdista, suihkugeelin hyvästä tuoksusta, erilaisista kehon tuntemuksista. Pelkkä olemassaolemisen tunne tuottaa minulle suurta iloa.

Vierailija
7/14 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pieni matka silloin tällöin piristää, ainakin minua. Voi olla kotimaan matkakin. Päivä tai pari jossain vieraassa kaupungisdä, yö kivassa hotellissa. Tai lyhyt kylpyläreissu. :)

Vierailija
8/14 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla sentään on töitä! Mulla ei ole vuosiin ollut ja nyt työkkärin kautta saamassa hetkeksi töitä, ei edes omalta alalta, joten kokemusta ei ole ollenkaan ja tuskin tulevassa työpaikassa ollaan kovinkaan innoissaan musta. Korkeintaan siksi, kun saavat jonkun tekemään p***hommat.

Elämä on todella tylsää! Kesäisin nautin elämästäni, vaikka silloinkaan en tee paljon mitään. Makaan rannalla, käyn uimassa, tehdään ruokaa grillillä jne.

Kateeksi käy niitä ihmisiä, jotka todella Nauttivat elämästään.

Vierailija
9/14 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ehdotella...? Kenelle?

Vierailija
10/14 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on perhe ja työ kuitenkin, eikö siinä ole jo paljon elämänsisältöä? Monilla ei ole noista kumpaakaan. VAi oletko masentunut?

Vierailija
11/14 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on perhe ja työ kuitenkin, eikö siinä ole jo paljon elämänsisältöä? Monilla ei ole noista kumpaakaan. VAi oletko masentunut?

Ennen vitutti, nykyään masentaa.

Mikä estää sinua esim. lähtemässä reissuun?

Vierailija
12/14 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä miehelle. Ja parille kaverille, heillä taas ei ikinä ole rahaa tehdä mitään. Mulla ois varaa (huom! En ole rikas, mutta töitä tekevä, joten säästöönkin jää), mutta ei seuraa.

Ap

Vierailija
13/14 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä miehelle. Ja parille kaverille, heillä taas ei ikinä ole rahaa tehdä mitään. Mulla ois varaa (huom! En ole rikas, mutta töitä tekevä, joten säästöönkin jää), mutta ei seuraa.

Ap

Mikset lähde yksin reissuun?

Ja lisää vähän vaihtelua arkeen. Käy joskus hierojalla, ala valokuvaamaan tai kirjoita runoja, treenaa maratonia varten. Aseta itsellesi uusia tavotteita, haaveile.

Vierailija
14/14 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikset lähde yksin reissuun?

Ja lisää vähän vaihtelua arkeen. Käy joskus hierojalla, ala valokuvaamaan tai kirjoita runoja, treenaa maratonia varten. Aseta itsellesi uusia tavotteita, haaveile.

En oikein voi jättää lapsia pidemmäksi aikaa, vaikka koululaisia ovatkin. Mies tekee matkatyötä 2-4 pvää viikossa. Juoksua olen harrastanut jo kauan, sekään ei enää tunnu motivoivalta. Ehkä mun pitäisi jättää mies, lapset, talo ja työ ja lähteä reppureissaamaan viidakkoon 3 kk ja etsimään itseäni.

Ap