Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei flunssaa yli vuoteen?? Syytä huolestua? :(

Vierailija
08.02.2017 |

Minulla oli flunssa viimeksi 10-14.12 2015. Vuonna 2016 ei ollut flunssaa ollenkaan eikä nyt 2017 vuonnakaan ole ollut. Ei mitään merkkiä flunssasta.

Onkohan jotain vialla? Onko teillä muilla ollut aikuisiällä kokonainen vuosi ilman flunssaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut 25 vuotta ilman flunssaa, mikään ei ole vialla ;D

Vierailija
2/10 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D oikeesti oot huolestunut siitä että et ole ollut kipeä? Sehän on ainoastaan hyvä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut flunssa viimeksi 5v. sitten. Sitä ennen vuonna -92.

Ei ole ollut mitään muitakaan tauteja. Omat lapset on sairastanut kyllä mahatauteja, flunssia ja infulenssiakin. Olen pph ja hoitolapsetkin sairastavat säännöllisesti. Ovat mahataudissa nytkin kaikki neljä.

Itse en kyllä ole huolissani siitä etten sairastu, päinvastoin.

Vierailija
4/10 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hel*etti, jos olet tosissasi. Joo, on ollut flunssattomia vuosia, eikä ole tullut mieleenkään murehtia asiaa.

Vierailija
5/10 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään ole kukaan ollut kipeänä vuoteen. Ja meillä asustaa 3 alle kouluikäistä lasta jotka käy päiväkerhossa. Pestään ahkeraan käsiä ja vitamiinit syödään päivittäin. Toissa vuonna oli vähän väliä joku tauti lapsilla joten mahtavaa että nyt ollaan terveinä.

Vierailija
6/10 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olisin huolissani. Ufot ovat todennäköisesti siepanneet sinut ja laittaneet nenääsi istutteen joka estää kaikenlaisien tautien tulemisen.

Vierailija
7/10 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meilläkään ole kukaan ollut kipeänä vuoteen. Ja meillä asustaa 3 alle kouluikäistä lasta jotka käy päiväkerhossa. Pestään ahkeraan käsiä ja vitamiinit syödään päivittäin. Toissa vuonna oli vähän väliä joku tauti lapsilla joten mahtavaa että nyt ollaan terveinä.

No kyllä mekin pestään hyvin ahkerasti ja pitkään ja hartaudella kunnolla saippualla käsiä, että vaahtoaa koko allas, jokaiselle oma käsipyyhe ja vieraille vielä omansa. Lapset pesee varmaan minuutin käsiä ja rasvat päälle, ku kädet kuivuu. Käsipyyhkeet menee pesuun 4 pv välein. Autossa käsidesi, eli aina ku tullaan asioilta, käsidesi jo autossa ja kotona supersaippuapesu. Kaikki syö d-vitamiinia ja maitohappobakteereita.

Silti on flunssia kaikilla joka ikinen vuosi vähintään 4 kertaa ja oksennusvatsataudit kerran vuodessa. Ja kun joku perheenjäsen on flunssassa, hän heittää heti räkäpaperit vessanpönttöön ja pesee kädet niistämisen jälkeen. Kaikki tabletit sun muut yhteiskäytössä olevat vehkeet despataan silloin päivittäin. Ja kaikki osaa yskiä ja aivastaa hihaan / paperiin. Ja silti tarttuu perheen sisällä flunssat ja oksennustaudit. Ainoastaan kesäisin ei ole fllunssia eikä oksennustauteja.

Vierailija
8/10 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sattumoisin lopettanut tupakanpolton? Itse olin flunssassa lähes aina, siirryinsähkötupakkaan ja meni melkein 3 vuotta ilman flunssaa, nytkin erittäin harvoin, ehkä kerran vuodessa

Vierailija
9/10 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mekin pestään hyvin ahkerasti ja pitkään ja hartaudella kunnolla saippualla käsiä, että vaahtoaa koko allas, jokaiselle oma käsipyyhe ja vieraille vielä omansa. Lapset pesee varmaan minuutin käsiä ja rasvat päälle, ku kädet kuivuu. Käsipyyhkeet menee pesuun 4 pv välein. Autossa käsidesi, eli aina ku tullaan asioilta, käsidesi jo autossa ja kotona supersaippuapesu. Kaikki syö d-vitamiinia ja maitohappobakteereita.

Silti on flunssia kaikilla joka ikinen vuosi vähintään 4 kertaa ja oksennusvatsataudit kerran vuodessa. Ja kun joku perheenjäsen on flunssassa, hän heittää heti räkäpaperit vessanpönttöön ja pesee kädet niistämisen jälkeen. Kaikki tabletit sun muut yhteiskäytössä olevat vehkeet despataan silloin päivittäin. Ja kaikki osaa yskiä ja aivastaa hihaan / paperiin. Ja silti tarttuu perheen sisällä flunssat ja oksennustaudit. Ainoastaan kesäisin ei ole fllunssia eikä oksennustauteja.

Olisko ruokavalion korjaamiseen aihetta? Se mitä syö vaikuttaa myös vastustuskykyyn.

Vierailija
10/10 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko ruokavalion korjaamiseen aihetta? Se mitä syö vaikuttaa myös vastustuskykyyn.

Siinä on kyllä parantamisen varaa. Lapset ovat vain tosi nirsoja ja syövät melko vähäisesti, esim. kasviksista menee vain kurkku ja paprika ja niitäki aika vähän.  ja itseki syömisessä on parannettavaa. Lisäksi ei ulkoilla niin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän