Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokaisen heteromiehen kannattaisi kerran elämässä kokeilla bi-seksiä

Vierailija
07.02.2017 |

Jotta tietäisi onko varmasti hetero

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan kannattaisi, mutta pelkkä ajatuskin kauhistuttaa. Eikä sillä, ettäkö minulla muuten homoja tai heidän välistä seksiään vastaan mitään olisi. Kunhan minun ei tarvitse osallistua.

Vierailija
2/14 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sitten on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkko ja opetusministeriö saattaa kohta ottaa tämän asian sydämmen asiaksi

Vierailija
4/14 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä viimestään

Vierailija
5/14 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tulisi mieleenkään. Tiedän olevani hetero.

M27

Vierailija
6/14 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tarvitse kokeilla tietääkseen.

Vierailija
7/14 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu oikeesti paremmalle kun saa kalua perseeseenn kuin että panee itse pillua. Ei siinä mitään homoa ole.

Vierailija
8/14 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saattaa tulla pakolliseksi. Kannattaa totutella ajatukseen

Vierailija
9/14 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman logiikan mukaan homojen pitäisi kokeilla heteroseksiä kerran tietääkseen ovatko homoja.

Vierailija
10/14 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Tarkoitatko samaa kuin mitä itse olen täällä joitain kertoja huomauttanut, jonka nyt kertaan. Kulttuurissamme on edelleen paljossa jostain syystä turhan monella käsitys, että miehen tulisi olla ns. kokenut - ettei kenenkään naisen tarvitsisi "tyytyä" kokemattomaan mieheen saati harrastaa seksiä / alistua  kokemattomalle miehelle. Jos jokainen mies olisi ensin suhteessa toisen miehen kanssa ja vasta sitten ryhtyisi "toimeen" naisen kanssa, niin kenenkään naisen ei tarvitsisi "tyytyä" kokemattomaan kumppaniin.    

Vierailija
11/14 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pannu kahta bi-seksuaalia naista peräkkäin ja sen jälkeen tiesin että olen varmasti hetero. Meinaa ei tarvinnu mitään lataus periodia, sen kun vaihto kortsua ja siirty pillusta toiseen. Ja spermaa tuli aivan saatanasti.

Vierailija
12/14 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu oikeesti paremmalle kun saa kalua perseeseenn kuin että panee itse pillua. Ei siinä mitään homoa ole.

Tässä on kyllä pätevä logiikka. Minä dildotan itseäni perseeseen silloin tällöin ja se tuntuu kyllä paremmalta kuin tyttöystävän paneminen. Ei se ole homoa, vaan puhdasta vertailua kehon tuntemuksista erilaisten ärsykkeiden perusteella.

Ihan samahan se olisi pomppia oikean kyrvän päällä. Tuskin se niin paljon huonommalta tuntuu kuin dildo perseessä, että pillun paneminen alkaisi yhtäkkiä vaikuttaa nautinnollisemmalta.

Vierailija
13/14 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Tarkoitatko samaa kuin mitä itse olen täällä joitain kertoja huomauttanut, jonka nyt kertaan. Kulttuurissamme on edelleen paljossa jostain syystä turhan monella käsitys, että miehen tulisi olla ns. kokenut - ettei kenenkään naisen tarvitsisi "tyytyä" kokemattomaan mieheen saati harrastaa seksiä / alistua  kokemattomalle miehelle. Jos jokainen mies olisi ensin suhteessa toisen miehen kanssa ja vasta sitten ryhtyisi "toimeen" naisen kanssa, niin kenenkään naisen ei tarvitsisi "tyytyä" kokemattomaan kumppaniin.    

Just näin! Se kun on niin vanhanaikaista olla hetero. Olis kuulkaas hienoa kehua naapurin rouvalle, että on mun mies niin kova hmo

Vierailija
14/14 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman logiikan mukaan homojen pitäisi kokeilla heteroseksiä kerran tietääkseen ovatko homoja.

Ei vaan bi-seksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän