Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alapeukutatko erimielisyydestä vai inhosta?

Aloitteleva ajatteljija
07.02.2017 |

Luin tuon "Haluavatko miehet oikeasti seksiä kaikkien kauniiden naisten kanssa?"

Moni miehisestä näkökulmasta itsestäänselvä toteamus oli saanut runsaasti alapeukkuja. Aloin miettimään, että oliko alapeukuttajat sitä mieltä, ettei väite ollut totta? Vai uskoivat väitteen, mutta lopputulema on vastenmielinen.

Esimerkiksi: Mies tekee mielessään temput vastaantulevan kauniin naisen kanssa. Etkö usko, että se on totta vai uskot, mutta asia on mielestäsi vastenmielinen.

Alapeukutatko erimielisyydestä vai inhosta?

Vaihtoehdot

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/4 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutan asiattomuuksia, surkeaa kielioppia ja väärien totuuksien laukomista tietävänä.

Sen sijaan en alapeukuta esim. viestiä, jossa joku linkittää ihannemiehensä kuvan, vaikka kuva ei vastaisikaan minun ihannemiestäni. Aika moni tuntuu niin tekevän, mikä on mielestäni epäloogista. Jos kerron, mistä minä pidän, niin miten joku random av-mamma voi olla asiasta eri mieltä, siitä mistä minä pidän? Minähän en puhunut siitä, mistä tämä kyseinen av-mamma pitää.

Silti kaikkein epäloogisimmat alapeukuttajat on niitä, jotka alapeukuttaa ajatuksella "voi kun kurjaa kun talosi paloi, painanpa alapeukkua :("

Vierailija
4/4 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutan jos olen eri mieltä.