Miksi naiset ovat romantisoineet esim. irtosuhteet, vaikka niissä mennään saman kaavan mukaan.
Kaava: Mies panee ja nainen vikisee.
Naisen tussu nussitaan puhki. :D
Kommentit (17)
En tiedä. Sen sijaan kysyn sinulta, miksi fwb-hoitoni yrittää romanttista suhdetta kanssani vaikka itse haluaisin vain panna. Minä olen nainen ja hän mies. Nytkin pyytelee elokuviin ja syömään kanssaan, minä haluaisin suoraan sänkyyn ja aamulla taas jatkaisin omaa elämääni. Loukkaantuu jos ehdotan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Sen sijaan kysyn sinulta, miksi fwb-hoitoni yrittää romanttista suhdetta kanssani vaikka itse haluaisin vain panna. Minä olen nainen ja hän mies. Nytkin pyytelee elokuviin ja syömään kanssaan, minä haluaisin suoraan sänkyyn ja aamulla taas jatkaisin omaa elämääni. Loukkaantuu jos ehdotan.
Sama kokemus. Kyllä näitä romanssinnälkäisiä miekkosiakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen huomannut, etä miehet usein rakastuvat, jos saavat seksiä.
Ja siksi mietin, miten sen tutun miehen saisi kannustettua pelkkään seksisuhteeseen, koska vaikutan ns kiltiltä tytöltä ja hän varmaan luulee, että haluaisin enemmän ja voi kieltäytyä pelkästään siksi. Vaikka olen sanonut miehille, että haluan pelkkää seksiä, niin ne eivät ikinä usko sitä, koska minusta muka "näkee, etten ole sellainen". Olen kuitenkin!
Nro 1
Kyllä. Viime fwb suhde kaatui miehen mustasukkaisuuteen...halusi käydä syömässä ym itselleni olisi kelvannut pelkkä tulinen seksi..
Huh. Mikä tuota ihmistä vaivaa? :O
Aikas miesmäisiä juttuja irtosuhteet ja rajut panemiset. Kokeilkaa jonkun alfan kanssa, mutta ne on tietty niin varattu etteivät ehti.
Vierailija kirjoitti:
Huh. Mikä tuota ihmistä vaivaa? :O
Sanopa muuta. Ihmettelen myös mikä minua vaivaa kun luin tämän aloituksen vaikka arvasin että se olisi ihan kuraa.
Jotenkin naisesta häviää kaikki raikkaus kun puhkinaitu. Se lutkamaisuus näkyy kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miten romantisoineet?
Haluaisin pelkän tunteetonta rajua panemista sisältävän irtosuhteen tutun miehen kanssa, en vaan tiedä miten ehdottaa sitä, jos hän ei olekaan kiinnostunut, kumpikin olemme naimisissa tahoillamme.
Nieletkö?
Miksette käy maksullisilla miehillä?
Tai alkakaa myydä seksiä itse.
Vierailija kirjoitti:
Miksette käy maksullisilla miehillä?
Tai alkakaa myydä seksiä itse.
En viitsi maksaa kun ilmaiseksikin saa enkä viitsi maksua ottaa kun minulla on jo yksi työpaikka.
En usko että naiset mitään irtosuhteita romantisoi, siinä vaan käy niin että nainen on etsimässä parisuhdetta ja isää tuleville lapsilleen, ja mies irtosuhdetta, mies esittää olevansa etsimässä parisuhdetta jotta saa naisen sänkyynsä, ja koska nainen ei tiedä olevansa irtosuhde, hän pettyy katkerasti että taas oli yksi mulkkeromies joka valehteli ja petti luottamuksen lopettamalla parisuhteen heti seksin jälkeen...
Jos molemmille on täysin selvää onko kyseessä parisuhteen aloittaminen vai irtoseksi, niin en usko että kumpikaan sitä romantisoi, ei kukaan oikeasti rakastu yhdessä illassa.
Kuka niitä muka romantisoi? Silloin kun panettaa, niin pannaan. Enemmän miehillä tuntuu olevan sitten näitä romanttisia kuvitelmia ja takertuvat.
Vierailija kirjoitti:
Kaava: Mies panee ja nainen vikisee.
Naisen tussu nussitaan puhki. :D
En nähnyt perusteluja väitteellesi. Naiset eivät romantisoi irtosuhteita sen enempää kuin miehetkään, joten heittosi on täysin vailla perusteita ja kertoo että sinulla on kovin naisvihamielinen asenne.
Tiedoksesi että t*ssua ei voi n*ssia puhki. Tämän tietäisit jos joskus lukisit muutakin kuin herkku.netin seksinovelleja. Pukillehan sinä raasu et ole päässyt ja se tekstistäsi huokuukin, jälleen kerran. Et siis edes tiedä mistä kirjoitat.
Tietämättömät ja kokemattomat pitävät suurinta meteliä.MOT.
Vierailija kirjoitti:
No oletko tehnyt hänelle selväksi, että et koskaan tule haluamaan mitään muuta kuin seksiä? Veikkaanpa että leikit hänen tunteillaan.
Miten romantisoineet?
Haluaisin pelkän tunteetonta rajua panemista sisältävän irtosuhteen tutun miehen kanssa, en vaan tiedä miten ehdottaa sitä, jos hän ei olekaan kiinnostunut, kumpikin olemme naimisissa tahoillamme.