Anna<3you ja anniina välirikko
Onko tullut tähän selvennystä miksi heidän välit meni annan avioeron aikaan? Anniina oli snäpissä yksi pv ostamassa kaasoilleen mekkoja ja anna ei kyllä siellä ollut vaikka alunperin anniinan kaaso oli.
Kommentit (16)
Miks Anniina ois naimisiin vielä menossa jos pettänyt olisi? Häh?
Vierailija kirjoitti:
eihän sitä miestä haitannut sekään kun A muutti toisen miehen luo :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täääh?! :D
Pitääkö anna<3you taas blogia? osoite
Vierailija kirjoitti:
Kenestä tässä puhutaan?
Ei mitään tietoa mutta kiva heitellä tänne juttuja sillä lukijat täällä ottavat ne aina todesta :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Mun tietääkseni Anniina ei ollut yhdessä tämän nykyisen miehensä (Peten) kanssa , kun Anniina muutti jonkun miehen luo. Palasivat yhteen kuitenkin ja nyt ovat menossa naimisiin.
Jos Anniina ois paneskellu Crisun kans, niin tuskimpa olisi menossa Peten kans naimisiin tai olisi väleissä Anniinan kans.
Anniina seurusteli peten kanssa kun käänsi takkinsa ja muutti toisen miehen luo. Tuo onni kesti hetken kunnes palasi entiseen koloonsa peten kainaloon.
Siinä vasta kynnysmatto-mies
Vierailija kirjoitti:
Anniina seurusteli peten kanssa kun käänsi takkinsa ja muutti toisen miehen luo. Tuo onni kesti hetken kunnes palasi entiseen koloonsa peten kainaloon.
Siinä vasta kynnysmatto-mies
Kiitti kun korjasit asian. Nyt en yhtään ihmettele, miks Anniina pidetään mahdollisena avioliiton rikkojana. Jos olisin Pete, miettisin kyllä naimisiin menoa Anniinan kans tarkasti.
On kyllä ihan oikeasti pettänyt omaa miestään Crisun kanssa. Kun tää paljastu annalle niin avioero tuli ja annan ja anniinan välit meni. Ihmettelen kyllä todella että anniina ja pete ovat edelleen menossa naimisiin, itse en kyllä pystyisi, oksettavaa......
Anniina meni ja petti Annaa Crisun kanssa ja siksi on Anna hakenut avioeroa. Ja Anniina juuri on jäänyt kiinni pettämisestä taas ja Anniinan ja Peten häät on peruttu! Myös heidän yhteinen häille tekemä hästäg on poistettu kaikkialta!
Itse olen ymmärtänyt, että Annan mies petti Annaa Anniinan kanssa.. :( Kaikki tsemppi Annalle <3