Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat vaimot ja äidit tuntuu olevan monesti niitä joille vauvat, häät, koti ja sisustus yms. ei ole ollut aina kaikki kaikessa. Onko paras aviomiesaineskin samalla lailla hieman piilossa?

Vierailija
07.02.2017 |

.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että on. Ei miehestä päälle päin näe, onko se huomaavainen ja rauhallinen, joku harrikkahemmo voi olla huolehtivainen iskä.

Vierailija
2/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Pitää osta valita jyvät akanoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhailla miehillä on hyvä itsetunto, suuri sydän ja pieni ego.

Yhteinen tekijä=ulkoiset seikat eivät ole tärkeintä.

Vierailija
5/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että on. Ei miehestä päälle päin näe, onko se huomaavainen ja rauhallinen, joku harrikkahemmo voi olla huolehtivainen iskä.

Aivan kuin nuori ja missin näköinen nainenkin voi olla hyvä äiti.

Vierailija
6/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
7/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta. Siis parhaat äidit ovat niitä joille vauva ei ole tärkein? Parhaat vaimot niitä jotka eivät halua häitä?

Vierailija
8/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä aloitusta. Siis parhaat äidit ovat niitä joille vauva ei ole tärkein? Parhaat vaimot niitä jotka eivät halua häitä?

Jos oikeasti et ymmärrä pointtia, voisin lyödä viiden vuoden bruttopalkkani vetoa ettet ole hyvä vaimo tai sellaiseksi potentiaalista materiaalia.

Vierailija
9/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä miehiä, joiden mielestä vaimojen ei tulisi imettää vauvaa ja seksiinkin pitää olla valmis viikko synnytyksestä. Eli miehen pitää tulla ykkösenä ja vauvan kakkosena.

Vierailija
10/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti et ymmärrä pointtia, voisin lyödä viiden vuoden bruttopalkkani vetoa ettet ole hyvä vaimo tai sellaiseksi potentiaalista materiaalia.

En itsekään ymmärtänyt pointtia ja olen esimerkillinen vaimo ja äiti. Onko siis jotain tutkimusta nyt tuollaisen naurettavan.väitteen tueksi?

Vierailija
11/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No uu, sinä oletkin niin URAUTUNUT, sinulla on elämässä muutakin sisältöä, koska olet tärkeä työmies :))) katsokaa kuinka sujuvasti hän käyttää sanoja brutto ja potentiaalinen, katsokaa!

Vierailija
12/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa.. Minulla on pieni vauva ja olen äitiyslomalla, eli tällähetkellä vauva ja kodista huolehtiminen ovat minulle tärkeimpiä asioita. Ja siksi olen huono äiti? Mikä sitten pitäisi olla tärkeintä?

Vierailija
13/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kuuluu olla lyhyt ja ytimekäs ja sisältö vasta viestikentässä. Ei mulla muuta.

Vierailija
14/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa.. Minulla on pieni vauva ja olen äitiyslomalla, eli tällähetkellä vauva ja kodista huolehtiminen ovat minulle tärkeimpiä asioita. Ja siksi olen huono äiti? Mikä sitten pitäisi olla tärkeintä?

"...ei ole ollut AINA kaikki kaikessa..." Ei kai sitä ymmärrä, jos ei lue koko lausetta.

Vierailija
15/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että suurin osa äideistä ja isistä on lapselleen just parhaita. Varsinkin, jos muistaa elää tässä ja nyt. Kun muistaa kuunnella ja puhua, täyttää perustarpeet, kuuntelee myös itseään, ei mieti sitä, mitä joku satunnainen kulkija tai naapuri on mieltä valinnoista. Eli ymmärtää, että jokaisen elämä on omanlaisensa kokonaisuus, jossa on monia sävyjä ja säikeitä. Ja jokaisen pitää koota niistä itselleen sopiva kokonaisuus.

Joku voi olla hyvä äiti vain kun saa kaiken pysymään järjestyksessä ja langat käsissään, toinen voi olla hyvä äiti sekamelskan keskellä.. me ollaan kaikki erilaisia. Tärkeintä on hyväksyä itsensä ja sanoa joskus, että minä olen hyvä tällaisena ihan lapsenkin kuullen.

Vierailija
16/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että suurin osa äideistä ja isistä on lapselleen just parhaita. Varsinkin, jos muistaa elää tässä ja nyt. Kun muistaa kuunnella ja puhua, täyttää perustarpeet, kuuntelee myös itseään, ei mieti sitä, mitä joku satunnainen kulkija tai naapuri on mieltä valinnoista. Eli ymmärtää, että jokaisen elämä on omanlaisensa kokonaisuus, jossa on monia sävyjä ja säikeitä. Ja jokaisen pitää koota niistä itselleen sopiva kokonaisuus.

Joku voi olla hyvä äiti vain kun saa kaiken pysymään järjestyksessä ja langat käsissään, toinen voi olla hyvä äiti sekamelskan keskellä.. me ollaan kaikki erilaisia. Tärkeintä on hyväksyä itsensä ja sanoa joskus, että minä olen hyvä tällaisena ihan lapsenkin kuullen.

Hyvän äidistä tekee se, että hän kohtelee lastaan kaikin puolin hyvin. Kaikki naiset eivät ole hyviä äitejä lapsilleen.

Vierailija
17/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"...ei ole ollut AINA kaikki kaikessa..." Ei kai sitä ymmärrä, jos ei lue koko lausetta.

Juujuu, no kertokaa nyt joku mikä sitten pitäisi olla elämässä tärkeintä?

Vierailija
18/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ajatus häistä ja vauvoista ällöttää. Koti kiinnostaa sen verran että laitan sen itselleni mukavaksi, sen ei ole tarkoitus olla työleiri eikä asunto-/sisustusmessut. Joo en ole vaimoainesta. Miehiä kyllä riittäisi, vaan enpä kelpuuta.

N24

Vierailija
19/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miehen näkökulmasta naisten häähössötys saa pallit surkastumaan. Exässä oikein haistoi sen epätoivon. Nykyinen ottaa elämän ja yhdessäolon mutkattomasti, eikä se tarkoita ettei oltaisi tosissaan.

Vierailija
20/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ajatus häistä ja vauvoista ällöttää. Koti kiinnostaa sen verran että laitan sen itselleni mukavaksi, sen ei ole tarkoitus olla työleiri eikä asunto-/sisustusmessut. Joo en ole vaimoainesta. Miehiä kyllä riittäisi, vaan enpä kelpuuta.

N24

Tämä aloituksen mukaan sinusta tulisi täydellinen äiti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi