Näyttääkö jälkivuoto hyytymät pieniltä lihankappaleilta??
Jos niitä paperin kanssa painaa niin eivät hajoa kokonaan?
Reilu 2 viikkoa synnytyksestä ja nyt vasta ekan kerran tuli tuollaisia, pyyhkiessä ja pyyhkisin vielä uudestaan niin tuli toinenkin. Sellaisia peukalonpään kokoisia. Onko normaalia että tässä vaiheessa tulee tuollaisia?
Kommentit (8)
Näyttää, se on hyytynyttä verta. Itselläni kun on hyvin runsas menkkavuoto, tuollaisia kivoja köntsiä tulee ihan parina runsaimpana vuotopäivänäkin joka kuukausi...
Luumua pienemmät on ok, jos isompia klönttejä tulee, mene lääkäriin. Ja jos alkaa haista oksettavan pahalle, on kyseessä kohtutulehdus.
No entäs sellainen venyvä jälkivuoto? Rusehtavaa.
Kakalla kun olin ja ponnistin niin jojo oli melkein pönttöön saakka. Yhdessä vaiheessa vuoto oli jo melkein loppu ja nyt tulee sitten tällaista.
No just. Nyt vuoto on taas ihan mitäänsanomatonta, hyvä että pyyhkiessä näkyy yhtään mitään paperissa. Onko normaalia että se vaihtelee vielä yli 2 viikon jälkeenkin näin? Kohta 3vk
Mammat nyt vähän tsemii, ei kaikesta tarvi avautuu yökks mulla meni ruokahalut
Vierailija kirjoitti:
No entäs sellainen venyvä jälkivuoto? Rusehtavaa.
Kakalla kun olin ja ponnistin niin jojo oli melkein pönttöön saakka. Yhdessä vaiheessa vuoto oli jo melkein loppu ja nyt tulee sitten tällaista.
Missä sä oikein ponnistelit jos jojo oli melkein pönttöön asti? Katossa?
Kaikki kököt ja muut on ihan normaalia mutta jos tulee kipuja tai vuoto alkaa haista hirveälle, niin äkkiä lääkäriin.
Nostan
Onhan normaalia???