Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoden homo -valinnan vastustaja: tiesitkö 15-vuotiaana olevasi hetero?

Vierailija
07.02.2017 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pete1256 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homot aina vaatii tasa-arvoista kohtelua ja julistavat homouden olevan normaalia.

Itse sitten korostavat homouttaa joka paikassa. Eikö se olekaan luonnollinen asia ja henkilökohtainen valinta?

Homo ei ole parempi tai erikoisempi kuin hetero ja sama toisinpäin.

Tämä. Olen ihmetellyt näitä Tom Of Finland-tuotteita. Löytyykö vastaavia heteroparin kuvalla varustettuja kangaskasseja ja essuja, lakanoita ym joissa mies olisi heppi pystyssä ja naisen nännit nöpöttäisivät vaatteiden läpi mitä ihmeellisimmissä konteksteissa? Niinpä. Ja niitä pidettiin suvaitsevaisuuden merkkinä ja niiiin taiteellisena että :O

Ei sillä etteikö laaksonen oli ollut taitava tai että olisi jotain homoja vastaan, mutta tuo asenne..

Joo enpä ole nähnyt yhtään seksuaalissävytteistä kuvaa naisesta missään ikinä, esim. bussipysäkillä telkkarissa lakanoissa kalenterissa kahvikupissa pyyhkeessä suihkusaippuamainoksessa...

Asutko siis Pohjois-Koreassa?

Vierailija
102/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kampanja olisi hyvä jossa muistutettaisiin että jokainen joka masturboi on oman elämänsä omahomo, ellei sitten kuvittele sen käden olevan toisen sukupuolta olevan käsi, mutta sama käsi se silti käytännössä on.

Aikoinaan kirkko kehoitti nuoria riparilla pidättäytyä masturboinnista koska siinä on suuri homoseksuaalinen vivahde. Siitä on lyhyt matka siihen että pyytää parasta toveria tekemään vastapalveluksen. Siksi kirkon mielestä masturbointi oli sodomiaa.

Onneksi nykyään kirkko ei tuomitse homoja eikä masturbaatiota.

Jokainen ihminen on bi-seksuaali. Suurin osa vain kieltää sen.

Miksi sinä puhut homoista jos heitä ei ole? Hehän ovat bi-seksuaaleja mielestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin hetkellä homot rakastelevat intohimoisesti kynttilöiden valossa kun konservatiivit ja uskikset tärisevät tällä palstalla raivon vallassa oman fobiansa kourissa.

Minulla on neuvo. Älkää miettikö asiaa. Keskittykää omaan elämäänne. Hallitkaa ajatuksianne ja kutokaa vaikka villasukat.

Homous tulee kasvamaan ja menestymään markkinoilla. Tulevaisuudessa voi olla jopa omia homoyliopistoja joissa voi opiskella myös heterot.

Miten se homous tulee kasvamaan? 

Faktahan on että homoseksuaaleja on noin 3 % ihmisistä? 

Homothan eivät voi lisääntyä joten joten ei se ainakaan geeneissä lisäänny. Kysynkin että aiotteko kasvattaa lisää homoja... siltähän tämä vaikuttaa. 

Faktahan on että.... yhyy! Kysyisinkin että ... että että... yhyyy!

Faktahan on ettet osaa argumentoida joten yhyy.  Olet tyhmä joten lisää yhyy... yhyyy. 

Eipä siinä mitää ei tuo ainakaan homojen oikeuksia paranna, kasvattaa vaan vihaa.  

Hahhahahahah. 

Sua vihaisemmaksi ei varmaan ihminen tule. :D "Argumentointi" ja "debatti" oli ihan oikein kirjoitettu mutta siihen se sitten jäikin. :D

Tarkastusnumero: 666. :D

Voi voi, yhyy.

En ole kuule lainkaan vihainen. Mene sinä haistelemaan ulosteelta tuoksuvaa suolenpätkää.  Yhyy. 

Vierailija
104/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin hetkellä homot rakastelevat intohimoisesti kynttilöiden valossa kun konservatiivit ja uskikset tärisevät tällä palstalla raivon vallassa oman fobiansa kourissa.

Minulla on neuvo. Älkää miettikö asiaa. Keskittykää omaan elämäänne. Hallitkaa ajatuksianne ja kutokaa vaikka villasukat.

Homous tulee kasvamaan ja menestymään markkinoilla. Tulevaisuudessa voi olla jopa omia homoyliopistoja joissa voi opiskella myös heterot.

Homothan eivät voi lisääntyä joten joten ei se ainakaan geeneissä lisäänny. Kysynkin että aiotteko kasvattaa lisää homoja... siltähän tämä vaikuttaa. 

Mitä jos kasvaisit aikuiseksi?

-eri

Vierailija
105/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on ettet osaa argumentoida joten yhyy.  Olet tyhmä joten lisää yhyy... yhyyy. 

Eipä siinä mitää ei tuo ainakaan homojen oikeuksia paranna, kasvattaa vaan vihaa.  

Hahhahahahah. 

En ole seurannut keskustelua, mutta ainakin sinä vaikutat sekopäiseltä homofoobikolta. Elätkö jossain menneisyyden 2000-luvun alun persulandiassa?

Sinä tässä taidat olla sekopää. Puhut fobiasta jota ei ole edes olemassakaan.

Fobia on nimittäin sairaus ja "homofobia" ei näihin kuulu.  Taidat olla vähän tyhmä. 

Mikä se sellainen persulandia on? Ei löydy sellaistakaan kartalta. Taidat olla vähän tyhmä. 

Vierailija
106/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt olevani mitään erityistä, millä olisi ollut joku nimi. Olin minä, ja minulla oli fantasioita pojista ja miehistä, ei koskaan naisista. Olen siis itse nainen. En halunnut kenenkään tietävän omista seksuaalisista asioistani ja olisin kuollut häpeästä, jos jotain niihin liittyvää olisi tuotu julkisuuteen. Se olisi pilannut koko jutun.

Tämä aika on toinen. En silti oikein ymmärrä, miksi ihmisen seksuaalisuudesta pitää tulla tuollainen torilla huudeltava asia. Jos nuori mies on homo, olkoon. Ei kiinnosta minua ja miksi sen pitäisi kiinnostaa ketään muuta. Ymmärrän, että seksuaaliset vähemmistöt ovat olleet rikollisia ja nyt he nauttivat tasa-arvosta.

Mutta miksi tuoda koko seksuaalisuusasiaa koko ajan esille? Ennen kaikkea, miksi vielä keskenkasvuisen pitää mainostaa jotain suuntausta? Jos hän tekee sen itse, eivätkä vanhemmat neuvo olemaan varovaisia julkisuuden suhteen, olen vain pahoillani. Toivottavasti hän ei joudu vaikeuksiin. Homot ovat nyt muotia, samoin julkisuushakuisuus. Minusta piispa ja lapsiasiain valtuutettu toimivat lapsen etua huomioimatta.

Vierailija
107/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhahahahah. 

Sua vihaisemmaksi ei varmaan ihminen tule. :D "Argumentointi" ja "debatti" oli ihan oikein kirjoitettu mutta siihen se sitten jäikin. :D

Voi voi, yhyy.

En ole kuule lainkaan vihainen. Mene sinä haistelemaan ulosteelta tuoksuvaa suolenpätkää.  Yhyy. 

Vaikutat sekopäiseltä. Oletko talebani?

Vierailija
108/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palstasta on tullut näemmä lopullisesti teinien mellastuspaikka. Harmi, toisaalta säästyypi aikani muuhun. Hyvästi av, olit joskus viihdyttävä.

Vierailija
109/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pete1256 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homot aina vaatii tasa-arvoista kohtelua ja julistavat homouden olevan normaalia.

Itse sitten korostavat homouttaa joka paikassa. Eikö se olekaan luonnollinen asia ja henkilökohtainen valinta?

Homo ei ole parempi tai erikoisempi kuin hetero ja sama toisinpäin.

Tämä. Olen ihmetellyt näitä Tom Of Finland-tuotteita. Löytyykö vastaavia heteroparin kuvalla varustettuja kangaskasseja ja essuja, lakanoita ym joissa mies olisi heppi pystyssä ja naisen nännit nöpöttäisivät vaatteiden läpi mitä ihmeellisimmissä konteksteissa? Niinpä. Ja niitä pidettiin suvaitsevaisuuden merkkinä ja niiiin taiteellisena että :O

Ei sillä etteikö laaksonen oli ollut taitava tai että olisi jotain homoja vastaan, mutta tuo asenne..

Joo enpä ole nähnyt yhtään seksuaalissävytteistä kuvaa naisesta missään ikinä, esim. bussipysäkillä telkkarissa lakanoissa kalenterissa kahvikupissa pyyhkeessä suihkusaippuamainoksessa...

Mutta sehän oli bi-seksuaali??  

Vai eikö tämä teoria pidäkään paikkaansa? 

Vierailija
110/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jokainen ihminen on bi-seksuaali. Suurin osa vain kieltää sen."

Ei todellakaan ole.

Sinä taidat olla liskoihminen... sinä vain kiellät sen. 

Mitähän mieltä esim. kansanedustajat Jani ja silvia tai muuan bb-Niko on tuosta väitteestä... Etteivät he olekaan homoseksuaaleja. Pitäisikö jonkun käydä kertomassa heille että he ovatkin bi-seksuaaleja?

Vierailija
111/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhahahahah. 

Voi voi, yhyy.

Vaikutat sekopäiseltä. Oletko talebani?

Oletko muslimi? Uskotko satuolentoihin.  

Vierailija
112/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhahahahah. 

En ole seurannut keskustelua, mutta ainakin sinä vaikutat sekopäiseltä homofoobikolta. Elätkö jossain menneisyyden 2000-luvun alun persulandiassa?

Sinä tässä taidat olla sekopää. Puhut fobiasta jota ei ole edes olemassakaan.

Fobia on nimittäin sairaus ja "homofobia" ei näihin kuulu.  Taidat olla vähän tyhmä. 

Mikä se sellainen persulandia on? Ei löydy sellaistakaan kartalta. Taidat olla vähän tyhmä. 

Ei persuistakaan löydy noin hullua. Ei edes Kiemunki kopsuissaan pysty samaan. :D

Vierailija
113/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu. 

Ilmeisesti on vain homoja sekä bi-seksualeja. Heteroita ei ole. 

Vierailija
114/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut ihan varma, etta mika olin suuntautumiseltani. Enka ole ehka vielakaan. Olen ollut vain heterosuhteissa, mutta olen myos ihastunut tyttoihin/naisiin.

Mita tuohon 'Vuoden homo' valintaan tulee, niin itse vahan ihmettelin alaikaisen (siis jopa suojaikarajan alle menevan) lapsen valitsemista minkaan seksuaalisuuntautumisen edustajaksi. Homous on mulle ihan ok, samaa asiaa olisin kummastellut, jos lapsi olisi valittu vaikkapa 'Vuoden panseksuaaliksi' tai 'Vuoden heteroksi'.

Tuon ikäisenä harrastetaan jo seksiä ja ainakin masturbointia on jo kokeiltu. Masturbointihan on melko mielenkiintoista siitä syystä että se suoritetaan samaa sukupuolta olevalla kädellä joten siinä on homoseksuaalisuuden henki taustalla.

Teineille myös jaetaan kondomeita ja on jaettu viimeiset 30 vuotta.

Seksi on normaalia.

En ymmartaakseni vaittanytkaan, etta seksi ei olisi normaalia!

Vierailija
115/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kampanja olisi hyvä jossa muistutettaisiin että jokainen joka masturboi on oman elämänsä omahomo, ellei sitten kuvittele sen käden olevan toisen sukupuolta olevan käsi, mutta sama käsi se silti käytännössä on.

Aikoinaan kirkko kehoitti nuoria riparilla pidättäytyä masturboinnista koska siinä on suuri homoseksuaalinen vivahde. Siitä on lyhyt matka siihen että pyytää parasta toveria tekemään vastapalveluksen. Siksi kirkon mielestä masturbointi oli sodomiaa.

Miksi sinä puhut homoista jos heitä ei ole? Hehän ovat bi-seksuaaleja mielestäsi?

Tavallaan on ihmisiä joiden mielestä homot on ihan jees mutta näillä ihmisillä on tarve aina kovaan ääneen muistuttaa että HE OVAT KYLLÄ HETEROITA. Silti heidän mielestään homot on jees ja hyväksyvät heidät.

Tämä hyväksyvä heteroporukka ei silti ole koskaan kokeillut. Eli he eivät todellakaan tiedä mistä puhuvat kun eivät ole edes kokeilleet homoseksiä.

Tämä on se pointti.

Jos ei ole kokeillut niin ei silloin voi sanoa olevansa hetero. Kokeilemalla se selviää pitääkö jostain asiasta vai ei. Ei kokeilu tapa tai muuta sinua. Sitten vain tietää että tykkääkö asiasta ja onko silloin jees homo jos tykkää.

Tajuatteko te heteroiksi itseänne kutsuvat. Maailma ei ole sitä miltä se näyttää. Teidän sisällä on homo joka haluaa ulos mutta kristinuskoinen kultuuri on kahlinnut sen sinne ja te itse pidätte lukkoa sydämellänne ettekä uskalla vapautua ;( Auttakaa itseänne ja kokeilkaa edes.

Ei tarvitse enää pelätä stigmaa.

Vierailija
116/161 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin jo paljon aiemmin. Parikymppisenä huomasin, että voin tuntea eroottista vetoa myös omaa sukupuolta kohtaan, mutta en seksiin asti. Noin kolme tällaista ihmistä olen elämässäni tavannut. En tiedä miten tällainen virallisesti määritellään, mutta ei myöskään kiinnosta. Olen sinut omien viehtymysteni ja eroottisuuteni kanssa.

Vierailija
117/161 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkuruus on yksi syy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan on ihmisiä joiden mielestä homot on ihan jees mutta näillä ihmisillä on tarve aina kovaan ääneen muistuttaa että HE OVAT KYLLÄ HETEROITA. Silti heidän mielestään homot on jees ja hyväksyvät heidät.

Tämä hyväksyvä heteroporukka ei silti ole koskaan kokeillut. Eli he eivät todellakaan tiedä mistä puhuvat kun eivät ole edes kokeilleet homoseksiä.

Tämä on se pointti.

Jos ei ole kokeillut niin ei silloin voi sanoa olevansa hetero. Kokeilemalla se selviää pitääkö jostain asiasta vai ei. Ei kokeilu tapa tai muuta sinua. Sitten vain tietää että tykkääkö asiasta ja onko silloin jees homo jos tykkää.

Tajuatteko te heteroiksi itseänne kutsuvat. Maailma ei ole sitä miltä se näyttää. Teidän sisällä on homo joka haluaa ulos mutta kristinuskoinen kultuuri on kahlinnut sen sinne ja te itse pidätte lukkoa sydämellänne ettekä uskalla vapautua ;( Auttakaa itseänne ja kokeilkaa edes.

Eli homokaan ei ole homo jos ei ole kokeillut vastakkaista sukupuolta. Jos kaikki on bi-seksuaalisia, ei silloin ole homoja ja heteroita. Samat säännöt vaan kaikille.

Kyllä olen tiennyt olevani hetero aina. Päiväkerhossa neljän vanhana ihastuin poikaan ensimmäisen kerran. Aina olen katsonut vain poikia ja haaveillut pojista. Missään kohtaa ei ole tarvinnut miettiä kummasta sukupuolesta olen kiinnostunut.

Enkä aio kokeilla naista, niinku sinun mielestä pitäisi tehdä. Ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Inhottaa ajatuskin toisen naisen sukupuolielimiin koskemisesta. Ei ole mun juttu. JA SEKIN ON IHAN OK.

Vierailija
118/161 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin tiesin olevani hetero, mutta olisi ollut hirveää jos joku olisi toitottanut, että tässä on vuoden hetero!

Kyllä tama 15v poika saa ihan rauhassa olla homo, mutta miksi häntä täytyy "mainostaa" julkisesti vuoden homoksi? Missä on vuoden hetero 2017? Eipä ole taidettu valita, miksiköhän?

Ensinnäkin kyseinen poika on mm youtubessa tuonut homoutensa julki, sillä hän halusi tulla asian kanssa julkisuuteen.

Toisekseen vuoden heteroksi valittiin Juho Pylvänäinen.

Vierailija
119/161 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkuruus on yksi syy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se pointti.

Miksi et kirjoittanut homoista samallalailla?

Ensin te biseksuaalit/homot vähättelette heterojen seksuaalista suuntautumista ja sitten ihmettelette miksi teitä vihataan. Olisiko peiliin katsomisen paikka?

Vierailija
120/161 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kysymykseen vastaten: En tiennyt, elin etsikkoaikaa ja olin kiinnostunut tytöistäkin. Myöhemmin huomasin, että vain miehet kiinnostaa niin paljon, että niiden kanssa voisi seurustella ja olla sängyssä. Jotkut naiset toki ovat helvetin hyvännäköisiä, tai muuten kiehtovia ihmisiä, saatan hiukan ihastua, mutta en voisi kuvitella mitään seksuaalista heidän kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän