Vuoden homo -valinnan vastustaja: tiesitkö 15-vuotiaana olevasi hetero?
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesin mutta en huudellut ja julistanut ympäri Suomea että olen HETERO! Ihan sama onko hetero, homo tai lesbo tai ei mikään. Ja alaikäistä nuorta ei tule valita myöskään vuoden heteroksi.
Montako kertaa kukaan kyseenalaisti heterouttasi?
Onneksi tuo virhe on nyt korjattu, kun homoutta tyrkytetään kaikille.
Kyllä silloin ajattelin olevani hetero, mutta enää en ole niin varma. N35
Tiesin. Tosin en kuulu homoja vastustaviin persujen taliban-siipeen.
Mikä tää on että hoetaan "ei valittu vuoden heteroa"? Kyllä valittiin siellä samassa gaalassa, aivan niin kuin aiemminkin. Pitäisköhän ottaa asioista selvää taas kerran ennen kuin rupeaa huutelemaan.
Tiesin olevani hetero, kaksvitosena kun olin ollut yksin pitemmän aikaa, mistään ei löytynyt tyttöystävää mutta seksihaluja oli - vastasin nettiilmoitukseen jossa bi-mies haki imuseuraa, siitä lähtien ollaan tavattu silloin tällöin imuttelun merkeissä...tiedän olevani edelleen hetero kun en syty miehistä.
Suikkari on aina kivaa, ja parta kutittaa ihan kivasti ;)
Tiesin tosiaan olevani hetero tuossa iässä.
Sitäpaitsi homous oli rikoslaissa tuomittava rikos. Olisin pitänyt itseni kurissa ja elänyt silti heterona. Minusta homous on sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin tiesin olevani hetero, mutta olisi ollut hirveää jos joku olisi toitottanut, että tässä on vuoden hetero!
Kyllä tama 15v poika saa ihan rauhassa olla homo, mutta miksi häntä täytyy "mainostaa" julkisesti vuoden homoksi? Missä on vuoden hetero 2017? Eipä ole taidettu valita, miksiköhän?
Samassa gaalassa valittiin myös vuoen hetero. Siitä ei tietenkään kirjoiteta mitään, vain homot joutuu aina negatiivisessa mielessä haukkujen kohteeksi. Jos toi jätkä olisi palkittu vuoden heterona niin siitä ei puhuttaisi mitään.
Lapsiasiainvaltuutetun mielestä asia on ok, joten sitten on mullekin.
Seuraava asia.
Minä olen aina tiennyt olevani hetero.
Suurin osa varmasti tietää mikä saa tietyt paikat värisemään, jos ei tiedä niin eipä siitä varmaan netissäkään puhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesin mutta en huudellut ja julistanut ympäri Suomea että olen HETERO! Ihan sama onko hetero, homo tai lesbo tai ei mikään. Ja alaikäistä nuorta ei tule valita myöskään vuoden heteroksi.
Homoseksuaalisuutta on olemassa ja on aina ollut. Jos joku sanoo sanan homoseksuaali, ei se tarkoita että SINUN täytyy muuttua homoksi. Kukaan ei ole tyrkyttänyt sinulle mitään.
Tiesin jo 12-vuotiaana olevani bi, ja sitä olen edelleen kolmekymppisenä. Homouden kanssa synnytään, kyllä sen tietää olevansa "erilainen" jo lapsesta lähtien. Tietenkin on niitä joilla teininä on homovaihe, mutta suurin osa tajuaa hyvin varhain olevansa homo.
En ollut ihan varma, etta mika olin suuntautumiseltani. Enka ole ehka vielakaan. Olen ollut vain heterosuhteissa, mutta olen myos ihastunut tyttoihin/naisiin.
Mita tuohon 'Vuoden homo' valintaan tulee, niin itse vahan ihmettelin alaikaisen (siis jopa suojaikarajan alle menevan) lapsen valitsemista minkaan seksuaalisuuntautumisen edustajaksi. Homous on mulle ihan ok, samaa asiaa olisin kummastellut, jos lapsi olisi valittu vaikkapa 'Vuoden panseksuaaliksi' tai 'Vuoden heteroksi'.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän homoja vastusta kuitenkin kaikista eniten muslimit.
Islamin laki määrää homoseksuaalisuudesta kuolemantuomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän homoja vastusta kuitenkin kaikista eniten muslimit.
Islamin laki määrää homoseksuaalisuudesta kuolemantuomion.
Tunnen muslimihomoja jotka asuvat Suomessa ja hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoseksuaalisuutta on olemassa ja on aina ollut. Jos joku sanoo sanan homoseksuaali, ei se tarkoita että SINUN täytyy muuttua homoksi. Kukaan ei ole tyrkyttänyt sinulle mitään.
Pedofiileja on olemassa ja on aina ollut. Mitä siitä murehtimaan kun ei sitä sulle tyrkytetä??
Niinkö?
Itse ihmettelen yleisesti miksi vuoden homo hetero yms pitää ees valita??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedofiileja on olemassa ja on aina ollut. Mitä siitä murehtimaan kun ei sitä sulle tyrkytetä??
Niinkö?
Vertaat homoutta ja pedofiliaa keskenään. Kyllä vaan, sun päässä heittää nyt pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen yleisesti miksi vuoden homo hetero yms pitää ees valita??
Itse ihmettelen yleisesti miksi mitään pitää tehdä ylipäänsä?? Miksei vaan kuolla heti??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö?Vertaat homoutta ja pedofiliaa keskenään. Kyllä vaan, sun päässä heittää nyt pahasti.
Puolusteltiin homoutta sillä perusteella että sitä on aina ollut... niin on pedofiilejakin, joten vertaus on hyvinkin osuva.
Taitaa siis omassa päässäsi heittää.
Ainainen tuputtaminen? Oletettuna heterona et ilmeisesti näe, miten paljon heteroutta tuputetaan, mutta muiden osaan voi opetella eläytymään. Se, että joskus matikan esimerkkitehtävässä onkin kaksi äitiä voi tuoda edes vähän hyväksynnän ja normaaliuden tunnetta homoseksuaalille teinille heterouden kyllästämässä maailmassa, mutta sinun mielestäsi sekin on jo liikaa ja kääntää kuppisi nurin. Heteroparia tuossa esimerkissä ei katsota seksuaalisuuden korostamiseksi, joten miksi ihmeessä kaksi äitiä kuuluisi vain seksuaaliasioiden käsittelyyn?