Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoden homo -valinnan vastustaja: tiesitkö 15-vuotiaana olevasi hetero?

Vierailija
07.02.2017 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (161)

Vierailija
1/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin mutta en huudellut ja julistanut ympäri Suomea että olen HETERO! Ihan sama onko hetero, homo tai lesbo tai ei mikään. Ja alaikäistä nuorta ei tule valita myöskään vuoden heteroksi.

Vierailija
2/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin mutta en huudellut ja julistanut ympäri Suomea että olen HETERO! Ihan sama onko hetero, homo tai lesbo tai ei mikään. Ja alaikäistä nuorta ei tule valita myöskään vuoden heteroksi.

Jos valinnalla ei ole vaikutusta seksuaalisuuteen, niin miksi ei voi valita vuoden heteroksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla suuri epäilys siihen oli mutta en olisi kyllä sen ikäisenä vielä uskaltanut kaapista ulos tulla.

Vierailija
4/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa kukaan kyseenalaisti heterouttasi?

Vierailija
5/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin jo paljon aiemminkin.

Vierailija
6/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin jo paljon aiemminkin.

Et ole voinut tietää, se voi vielä muuttua.

Vierailija
7/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin mutta en huudellut ja julistanut ympäri Suomea että olen HETERO!

Et ole tiennyt, ei lapsi voi tietää.

Vierailija
8/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
9/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani, paljon myöhemmin tajusin olevani bi.

Vierailija
10/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, mutta olen alaknut kallistua siihen, että olenkin bi.

Vierailija
11/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin tiesin olevani hetero, mutta olisi ollut hirveää jos joku olisi toitottanut, että tässä on vuoden hetero!

Kyllä tama 15v poika saa ihan rauhassa olla homo, mutta miksi häntä täytyy "mainostaa" julkisesti vuoden homoksi? Missä on vuoden hetero 2017? Eipä ole taidettu valita, miksiköhän?

Vierailija
12/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot aina vaatii tasa-arvoista kohtelua ja julistavat homouden olevan normaalia.

Itse sitten korostavat homouttaa joka paikassa. Eikö se olekaan luonnollinen asia ja henkilökohtainen valinta?

Homo ei ole parempi tai erikoisempi kuin hetero ja sama toisinpäin.

Vierailija
13/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin jo ennen kouluikää kumpi kiinnosti enemmän, kun uimarannassa vaihdettiin kledjuja. Olin todella kiinnostunut pimpistä sen ikäisenä ja aina sen jälkeen. joskus 11-12-vuotiaana olin imarreltu kaverien huomiosta ja silloin mietin ettäolenko oikeasti homo. Mutta ei, bondaamisen estämättä seksuaalinen mielenkiinto kohdistui vain naisiin. Siihen aikaan pojat korostivat orastavaa miehisyyttään haukkumalla muita homoiksi. Vain ne joilla oli jotain näyttöä heteroudesta saattoivat suhtautua homouteen luontevasti. Pahoitteli ihan ja anteeksipyyntöni siitä, että voin tuota homoa haukkumasanana aika pitkään, sillä heteronäyttöä tuli vasta tyyliin 18-vuotiaana vaikka mieli oli tehnyt jo kymmenen vuotta.

Vierailija
14/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni 100% heterona. 15v. oli kausi, jolloin haaveilin samasta sukupuolesta. En koskaan edennyt sen pidemmälle eikä naiset enää aikuisena ole kiinnostanut.

Vierailija
15/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkityksetöntä Tuure Boeliuksen tapauksessa.

Kyse ei ole siitä tietääkö 15v tai 16v olevansa hetero tai homo.

Kyse on siitä onko oikein että muut vieraat aikuiset käyttävät tällaista alaikäistä hyväkseen mainostaakseen seksuaalista suuntautumistaan.

Jos heterosedät palkitsisivat 16v pissaliisan vuoden heterona niin monella vuoden homo fanilla olisi täällä kuppi nurin välittömästi.

Eikä siinä auttaisi myöhemmät selittelyt ettei kyse ole vain heteroseksuaalisuudesta vaan "hyvän fiiliksen luomisesta".

Vierailija
16/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä 15 v. homo aloittanut sitten seksielämän jo? Antaisivat nyt teinien kasvaa aikuisiksi ennen tällaisten palkintojen jakoja. Ällöttää tämmöiset nuorten seksualisoinnit.

Vierailija
17/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaana en tiennyt mitä tarkoittaa hetero. Luulin niiden olevan jotain homojakin kummallisempia tyyppejä.

Vierailija
18/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mulla on sellainen tunne että jos joku 15v tyttö olisi valittu vuoden lesboksi, niin siitä olisi syntynyt vielä suurempi haloo.

Vierailija
19/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lesboilin tuon ikäisenä kaverini kanssa, useampaankin otteeseen. Olin kuitenkin kiinnostunut enemmän pojista. Ja aikuisiällä olen ollut vain miesten kanssa.

Vierailija
20/161 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin mulla on sellainen tunne että jos joku 15v tyttö olisi valittu vuoden lesboksi, niin siitä olisi syntynyt vielä suurempi haloo.

Tuo tunne kertoo vain omasta ajattelumaailmastasi, ei yhteiskunnan suhtautumisesta lesboihin tai homoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän