Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksanko ihan liikaa Turkin lomasta?

Lumia35
07.02.2017 |

Ollaan menossa syksyllä turkkiin all inclusive lomalle viiden tähden hotelliin. 2 aikuista ja 5 lasta. Maksaa 3500 euroa . Maksetaanko ihan liikaa. En saanu mistään matkatoimistosta halvemmalla ja haluttiin nyt ihan valmismatka. Tottakai erikseen ostettuna sais halvemmalla . Viikko ollaan. Mitä hintaa ootte maksanu?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 500€/pää on ihan kohtuullinen hinta.

Vierailija
2/43 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä ei reissaa Turkkiin nyt kun siellä on epävakaata... ihan sama kuinka halvalla matkan sais...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ok hinta. 5 tähteä on ainoa josta kannattaa maksaa.

Vierailija
4/43 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos valmismatka. Kuten jo sanoitkin, niin itse varaamalla olisit saanut paljon halvemmalla.

Vierailija
5/43 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ok hinta. 5 tähteä on ainoa josta kannattaa maksaa.

Mikä ihmeen 5 tähteä? Tiedätkö mistä viiden tähden hotellin tähdet koostuvat?

Vierailija
6/43 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pienellä paikkakunnalla niin en usko et mitään vaaraa... vesipuistohotelli rannalla. Lapsille paljon aktiviteetteja

Ap

Vierailija
7/43 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä oli 2 aikuista + 2 lasta neljän tähden hotellissa Alanyassa All Inc syyslomaviikko 2000 euroa, joten ihan linjassa varmaan. Erittäin turvallinen olo oli koko ajan, mitään uhkaavaa tms. negatiivista ei koettu. 

Vierailija
8/43 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen tässä katsellut all inclusivematkojen hintoja, ja olen huomannut että Turkin matkat on niitä halvimpia. Joten siltä pohjalta kyllä sanoisin, että maksat ihan liikaa. Varsinkin kun Turkin tilanne on mikä on, enkä todellakaan itse uskaltaisi sinne edes lähteä lasten kanssa. 

Tuohon maksamaasi hintaan olisi päässyt jo Espanjaankin all inclusiveen. 

Vierailija
9/43 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hotellista onko 5* vai "5*"... Ja paikasta mihin ootte menossa... Onko oma ranta, onko hiekkaranta jne... En kyllä lähtisi Turkkiin nyt, mistään hinnasta.

Vierailija
10/43 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

all inclusive, voi elämä, parempi ostaa kebabbia kojuista ja kaikki on valmista eli heletin tylsää

ja katsoin juuri sääteidotteen....9.2. alaen turkissa sataa vettä

eli onnea matkaan

Vierailija
11/43 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 euroa läsi ei ole kovin paha jos kyseessä on 5 tähden all inclusive. Halpoja lentoja on välillä vaikea saada tiettyihin rantakohteisiin jopa itse varaamalla. Joskus tuollaisiin pikkukohteisiin paketti tulee halvemmaksi. Tietenkin halvemmallakin voi saada, mutta listahintana toi nyt ei ole mikään ihan järjetön.

Turkissa nyt ei todellakaan ole niin turvatonta etteikö kannattaisi matkustaa. Terroristi-iskun uhriksi joutuminen on tilastollisesti erittäin epätodennäköistä. Turkissa asuu 75 miljoonaa ihmistä ja iskuissa on viime vuosina kuollut muutamia kymmeniä.

Vierailija
12/43 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu espanjassaki ja siellä ei löydy vastaavia vesipuistohotelleja. Ollaan vuokrattu talo ja oltu kaks viikkoa. Nyt halutaan ihan valmiille. Rannalla on tämä hotelli.

Ap

Vierailija
13/43 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusadasiinko olette menossa?

Vierailija
14/43 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuulostaa todella edulliselta, enkä ite usko että erikseen ostettuina olis juuri edes hinnassa säästänyt. 

Vierailija
15/43 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incekumiin

Ap

Vierailija
16/43 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matkustaisin lapsiperheenä, niin ehdottomasti 4-5 tähden hotelli ja all inclusive. Ja tämä kaikki vielä matkatoimiston kautta. Kävimme muutama vuosi sitten Turkissa ja nuorin sairastui tietysti korvatulehdukseen heti perillä. Oli kätevää kun hotellilla oli omaa lääkäri ja sairaanhoitaja. Antibiootit haki meille hotellin lähetti apteekista ja saimme ne suoraan huoneeseen. Ei tarvinnut lähteä seikkailemaan pitkin Konaklia etsimässä lääkäriä ja apteekkia. Lisäksi hotellilla oli muutamana päivänä paikalla suomalaiset oppaat ja heiltä saimme monta hyvää vinkkiä loman viettoon ko. paikassa.

Aikuisten lomalla en ottaisi all inciä.

Vierailija
17/43 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä maksa liikaa, vaan tuo hinta on ihan linjassa, ellei ole alle 4 tähden hotelli ilman täysihoitoa.

16

Vierailija
18/43 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muut ootte maksanu? Ap

Vierailija
19/43 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/43 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen tässä katsellut all inclusivematkojen hintoja, ja olen huomannut että Turkin matkat on niitä halvimpia. Joten siltä pohjalta kyllä sanoisin, että maksat ihan liikaa. Varsinkin kun Turkin tilanne on mikä on, enkä todellakaan itse uskaltaisi sinne edes lähteä lasten kanssa. 

Tuohon maksamaasi hintaan olisi päässyt jo Espanjaankin all inclusiveen. 

Ai 7 henkeä viiden tähden hotelliin all inclusive Espanjaan 3500€?!? No ei todellakaan pääse! Espanja viisi tähteä AI n 1500€/ henkilö/ vko! Ei pääsisi edes 3 siihen hintaan! Katsopa huviksesi joku viiden tähden AI matka Espanjaan seitsemälle ja laita linkki tänne mitä maksaa!