Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen elämän suunta määrittyy ennen 20:ntä ikävuotta

Vierailija
07.02.2017 |

Jos siihen mennessä on saanut naissuhteita, niin on oletettavissa että tällainen mies tulee pärjäämään opiskeluissaan, työssään, sosiaalisissa suhteissa, harrastuksissa yms. Mutta jos on poikana/miehenä jostain syystä jäänyt tämän normaalin kehityskulun ulkopuolelle, niin ennustettavissa on suurella todennäköisyydellä ongelmia. Masennusta, syrjäytymistä, työmarkkinoiden ja parisuhteiden ulkopuolelle jäämistä. Riskiryhmässä ovat etenkin ujommat ja hiljaisemmat sekä ns. ei-pintaliitoelämää viettävät nuoret miehet.

Lopuksi selvennyksenä: sinä voit toki tuntea jonkun yksittäistapauksen, jonka kohdalla tämä kaava ei ole pätenyt, mutta se ei muuta yleisiä todennäköisyyksiä, tai sitä miten enemmistön kohdalla tulee käymään.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko teknillisen korkeakoulun nörtit jotain naistenmiehiä?? Eivät todellakaan,joten miten tuo liittyy opiskeluihin tai töihin?

No siinä on se logiikka, että naisia saaneella miehellä todennäköisyys onnistua muualla elämässään on ainakin 90%, naisia saamattomalla taas ehkä joku 20-30% korkeintaan.

Huono menestys naisten parissa johtuu samasta asiasta kuin huono menestys missä tahansa muussa asiassa.

Vierailija
22/51 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan tämän itsekin. Olen juuri 20 vuotias ja tunnen kyllä että olen ihan hukassa jo. Ei ole mitään tietoa mitä haluaisin opiskella, työtön, aika kroonista masennusta ja tietysti se pahin että naista en taida koskaan tavata. Oli jo vaikeaa naisten kanssa teininäkin kun en ole mikään komistus ja kärsin aika pahasta hiustenlähdöstä nykyään mikä on vienyt minulta toivon täysin niiden suhteen

Tuossa on elämänhallinta ihan täysin hukassa joka tasolla. Siinä ei nainen auta vaan pahentaa asiaa. Jätetyksi tulee kuitenkin jo tapailun alkuvaiheessa, jos ei kiinnosta opiskelu eikä työ, masennus on hoitamatta ja pahoja ulkonäkökomplekseja. Kuka sellaisen kanssa kauan jaksaa? Ja sitten kun se nainen lähtee, masennutaan lisää. Tilanteen korjaaminen pitää aloittaa ihan muualta kuin naisen etsiskelystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestähän tuo on kiinni. Oma mieheni sai ensimmäisen tyttöystävän vasta kolmikymppisenä, mutta on tohtoristasoinen koulutukseltaan ja nykyisin onnellinen ja varakas perheenisä.

Miten se on itsestä kiinni, jos haluaisi seurustella, mutta kukaan nainen ei kelpuuta?

Vierailija
24/51 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsestähän tuo on kiinni. Oma mieheni sai ensimmäisen tyttöystävän vasta kolmikymppisenä, mutta on tohtoristasoinen koulutukseltaan ja nykyisin onnellinen ja varakas perheenisä.

Miten se on itsestä kiinni, jos haluaisi seurustella, mutta kukaan nainen ei kelpuuta?

Tuohon auttaa sen yksinkertaisen asian sisäistäminen, että itseään voi muuttaa, muita ei voi. Ja jos nyt lopputulos ei miellytä, sille on itse tehtävä jotain. Sen sijaan odottaa että muut tekevät. Sillä tavalla se on itsestä kiinni.

Vierailija
25/51 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon auttaa sen yksinkertaisen asian sisäistäminen, että itseään voi muuttaa, muita ei voi. Ja jos nyt lopputulos ei miellytä, sille on itse tehtävä jotain. Sen sijaan odottaa että muut tekevät. Sillä tavalla se on itsestä kiinni.

Mistä tietää miten itseä pitää muuttaa? Ei naiselta tule pakkien yhteydessä raporttia siitä mikä on vialla

Vierailija
26/51 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei pidä paikkaansa, meillä on poika 19 v, jolla ei ole ollut tyttöystävää koskaan. Hän ei käy missään, eikä ole oikein kavereitakaan ja harrastuksetkin ovat jääneet. Koulu sujuu hyvin ja tietää, mitä pyrkii opiskelemaan.

Veljeni oli naistenmies, tuossa iässä oli seurustellut jo varmaan 10 kertaa. Oli pitkä ja komea, naisten keskuudessa hyvin suosittu, oli kavereita ja harrastuksia. Sitten kuitenkin syrjäytyi kaikesta, masentui vaikeasti ja päätyi kolmekymppisenä itsemurhaan. :(

Vierailija
27/51 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää miten itseä pitää muuttaa? Ei naiselta tule pakkien yhteydessä raporttia siitä mikä on vialla

No ei naisten takia vaan ihan itsensä kannattaa ensin huolehtia, AP:tä mukaillen:

- että pärjää opiskeluissaan, työssään, sosiaalisissa suhteissa, harrastuksissa yms

- että ei ole masennusta, syrjäytymistä, työmarkkinoiden ulkopuolelle jäämistä.

Vierailija
28/51 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei naisten takia vaan ihan itsensä kannattaa ensin huolehtia, AP:tä mukaillen:

- että pärjää opiskeluissaan, työssään, sosiaalisissa suhteissa, harrastuksissa yms

- että ei ole masennusta, syrjäytymistä, työmarkkinoiden ulkopuolelle jäämistä.

No mulla on tutkinto, työpaikka, kavereita ja harrastuksia (henkisiä ja fyysisiä) ja silti olen naisille näkymätön romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä

Vierailija
29/51 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten vieläkään ymmärtänyt. SINUN kuuluu se tietää, mitä pitää muuttaa. Ei sitä kukaan muu voi sinulle sanella etkä sinä voi muuttua sanelun mukaiseksi. Kyllä elämäsi valitettavasti on ihan kokonaan sinun vastuullasi.

Vierailija
30/51 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijoiden vastausten perusteella taitaa mennä tasan päinvastoin eli mitä enemmän on sitä sutinaa naisten kanssa, sitä vähemmän menestystä on muilla markkinoilla.

Juuri tämä.Aloittaja yrittää väittää luuta lihaksi ja mustaa valkoiseksi.

Vierailija
31/51 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko teknillisen korkeakoulun nörtit jotain naistenmiehiä?? Eivät todellakaan,joten miten tuo liittyy opiskeluihin tai töihin?

No siinä on se logiikka, että naisia saaneella miehellä todennäköisyys onnistua muualla elämässään on ainakin 90%, naisia saamattomalla taas ehkä joku 20-30% korkeintaan.

Missä "muualla"?

Vierailija
32/51 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei pidä paikkaansa, meillä on poika 19 v, jolla ei ole ollut tyttöystävää koskaan. Hän ei käy missään, eikä ole oikein kavereitakaan ja harrastuksetkin ovat jääneet. Koulu sujuu hyvin ja tietää, mitä pyrkii opiskelemaan.

Veljeni oli naistenmies, tuossa iässä oli seurustellut jo varmaan 10 kertaa. Oli pitkä ja komea, naisten keskuudessa hyvin suosittu, oli kavereita ja harrastuksia. Sitten kuitenkin syrjäytyi kaikesta, masentui vaikeasti ja päätyi kolmekymppisenä itsemurhaan. :(

Minä olin 24 eikä ollut ollut poikaystävää koskaan. Pidin äitiäni idioottina, kun murehti asiaa. Minulla oli kuviot selvillä ja tiesin mitä halusin. Ja mitä en.

Vierailija
33/51 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä yritin sanoa.Ne naistenmiehet päätyvät matalapalkkatöihin,vankilaan tai päihdekierteeseen.Mitenkähän ap voi väittää mustaa valkoiseksi.

Vierailija
34/51 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sekopään aloitus.

Vierailija
35/51 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä edes yksi tietoliikenneinsinööri joka on alle kaksikymppisenä ollut naistenmies.Vankilasta niitä kyllä löytyy...

Vierailija
36/51 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi huijata itseäsi sanomalla, että oli 19v mennessä seurustellut 10 kertaa. Tuossa iässä voi olla vain yksi oikea seurustelu takana. Loput (tai todennäköisesti kaikki) tytöt olivat hänelle vain runkkunukkeja.

Vierailija
37/51 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi huijata itseäsi sanomalla, että oli 19v mennessä seurustellut 10 kertaa. Tuossa iässä voi olla vain yksi oikea seurustelu takana. Loput (tai todennäköisesti kaikki) tytöt olivat hänelle vain runkkunukkeja.

No mulle nyt on ihan sama mitä sanaa käyttää, tytöt käsipuolessa kuitenkin vaihtuivat tiheään tahtiin, enkä todellakaan ollut ylpeä veljestäni. Kaverini aina sanoivat mulle jotain että "hei taas sun veljellä oli uus tyttö" ja mua ärsytti ihan suunnattomasti. Miksei voinut seurustella pidempään kenenkään kanssa. Sillä oli eka tyttöystävä jo 13-vuotiaana.

Naimisiin kuitenkin sitten meni ja melko nuorena, lapsiakin ehti syntyä ja petti vaimoaan niin paljon kuin kerkesi. Itse sanoi mulle, että hän on riippuvainen naisista ja seksistä. Vaimo lähti lasten kanssa ja siitä se alamäki alkoi. Ensin masennus, siihen viinaa ja lääkärin määräämiä lääkkeitä, sitten potkut hyvästä työpaikasta, lisää viinaa ja lääkkeitä. Hän sanoi mulle, että inhoaa ja vihaa itseään. Lopuksi purkillinen diapameja ja iso pullo viinaa.

Vaikka veljeni oli täysin epäonnistunut elämässään, niin silti surin ja itkin pitkään ja kaipaan edelleenkin. Hän oli silti mun veli ja mulle läheinen ja aina hyvä mulle ja auttoi monella tavalla. Yritin minäkin häntä auttaa, mutta en osannut :(.

Vierailija
38/51 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset aina väittävät, että naisettomuus ei ole se ongelma, vaan ne naisettomuuteen johtavat asiat? Netistä on luettu useaan otteeseen, että naimisissa olevat miehet ovat onnellisempia ja elävät pidempään kuin naimattomat.

Myös omasta puolestani osaan kertoa, että olen aina ollut naisen kanssa ollessani tyytyväisempi elämään kuin ilman naista. Siitäkin huolimatta, että nainen on ollut vähän vaikeampi tapaus. En ole koskaan jättänyt naista, vaan minut on aina jätetty.

Onneksi olen aluksi naisten mielestä niin kiinnostava, että he haluavat lähteä kimppaan. Etsin aina nopeasti uuden, koska elämä ilman naista on paskaa ja tarpeetonta. Olen paljon aktiivisempi elämän jokaisella osa-alueella silloin kun minulla on nainen. En saa mitään aikaan ilman naista, joten voisi sanoa, että nainen on ajankäytön kannaltakin taloudellinen ratkaisu.

Vierailija
39/51 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naiset aina väittävät, että naisettomuus ei ole se ongelma, vaan ne naisettomuuteen johtavat asiat? Netistä on luettu useaan otteeseen, että naimisissa olevat miehet ovat onnellisempia ja elävät pidempään kuin naimattomat.

Myös omasta puolestani osaan kertoa, että olen aina ollut naisen kanssa ollessani tyytyväisempi elämään kuin ilman naista. Siitäkin huolimatta, että nainen on ollut vähän vaikeampi tapaus. En ole koskaan jättänyt naista, vaan minut on aina jätetty.

Onneksi olen aluksi naisten mielestä niin kiinnostava, että he haluavat lähteä kimppaan. Etsin aina nopeasti uuden, koska elämä ilman naista on paskaa ja tarpeetonta. Olen paljon aktiivisempi elämän jokaisella osa-alueella silloin kun minulla on nainen. En saa mitään aikaan ilman naista, joten voisi sanoa, että nainen on ajankäytön kannaltakin taloudellinen ratkaisu.

Jostainhan se (vastentahtoinen) naisettomuus johtuu eli taustalla ovat nimenomaan ne naisettomuuteen johtavat asiat. Sinulla sellaisia ei ilmeisesti ole, koska löydät aina nopeasti uuden.

Vierailija
40/51 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vain harvat saavat naisia.

Siitä on tullut jo normaalia ettei saa naisia, vaikka se vielä onkin melkoinen tabu ja miehiä pilkataan jos ei saa naisia. Pilkkaajissakin on tosin niitä jotka eivät itsekään saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme