Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hivin mahdollisuus!??

Vierailija
17.03.2006 |

Ystäväni harrasti seksiä tuntemattoman miehen kanssa ja käytössä oli koko ajan kondomi..nyt ystäväni pelkää kuitenkin hivin mahdollisuutta! Kuinka suuri mahdollisuus siis on että ystävälläni olisi tuo tauti?? Itse olen yrittänyt sanoa ettei hänellä ole mitään hätää ja aidstukikeskuksessakin sanoivat että jos kondomi on ollut koko ajan eikä ole rikkoutunut, niin ei ole syytä huoleen!

Hän kävi kyllä testissä ja odottaa nyt tulosta aivan hysteerisen...pitänee kai vielä lisätä että hän sairastaa paniikkihäiriötä!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että se anto ihmiselle kellä sitten on hiv?

Vierailija
2/5 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika klassinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuten voit aids-tukikeskuksen ym. sivuilta käydä lukemassa, hiv ei tartu ihan pienestä. Hyvä että on käyny testissä, ei hiv ole enää kuolemantuomio. Ja tosi pien mahis että kaverillas se olis, jos on niin lääkkeet hyvät nykyään. Tupakointikin tappaa ennemmin ku hiv, näin sanottu eräälle hiv-potilaalle.

Vierailija
4/5 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois kai sitä nimettömänä sanoa että itse se oli eikö vain....

jos et saa mielenrauhaa, ni me aids-tukikeskuksen ilmaseen testiin. Hiv tartuu muuten tosi huonosti...

Vierailija
5/5 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja meteoriitti voi osua päähän. Ensinnäkin se tarttuu ilmeisesti vain vierailta:)) Jos on tarttuakseen kumin kera niin se voi ihan yhtähyvin tarttua naapurin villeltä tai pirkolta:))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä