Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kivaa kyttäystä. Kävin eilen s-ryhmän ravintolassa. Tänään tuli sähköposti, että kävit eilen siellä, vastaa kyselyyn tms.

Vierailija
07.02.2017 |

Hemmetti, nyt loppui s-kortin käyttäminen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja k-marketit on jo pitkän aikaa lähettänyt kohdistettuja plussa-alennuksia. Siis GAUHEETA. 

Vierailija
22/31 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oranki kirjoitti:

Tyrkkykaupat ja kyttääjämarketit kierrän nykyään kaukaa. Minä kaipaan sellaisen asiakaskokemuksen, jossa saan ihan rauhassa ostaa mitä haluan, eikä kukaan jälkikäteen kysele mitään. Kiitos vaan S-ryhmä ja K-ryhmä, mutta aikuisena ihmisenä tiedän mitä tarvitsen, eikä minulle tarvitse tyrkyttää mitään turhaa tavaraa.

Kauppiaiden kannattaa pitää hyllyt pullollaan turhaa tavaraa varoiksi, että saadaa kuluttajahinnat oikein kunnolla ylös. Eikä esim. seurata asiakkaiden kulutustottumuksia ja toiveita esim. ravintolalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oranki kirjoitti:

Tyrkkykaupat ja kyttääjämarketit kierrän nykyään kaukaa. Minä kaipaan sellaisen asiakaskokemuksen, jossa saan ihan rauhassa ostaa mitä haluan, eikä kukaan jälkikäteen kysele mitään. Kiitos vaan S-ryhmä ja K-ryhmä, mutta aikuisena ihmisenä tiedän mitä tarvitsen, eikä minulle tarvitse tyrkyttää mitään turhaa tavaraa.

Kauppiaiden kannattaa pitää hyllyt pullollaan turhaa tavaraa varoiksi, että saadaa kuluttajahinnat oikein kunnolla ylös. Eikä esim. seurata asiakkaiden kulutustottumuksia ja toiveita esim. ravintolalta.

Kahvi, tee, riisi, jauheliha... Jos kauppias ei noita osaa pitää hyllyssä ilman kallista tietojärjestelmää, niin kannatta vaihtaa suosiolla alaa. Kummasti vaan tuntuu olevan varaa pitää kaikkea turhaa killutinta hyllyt pullollaan. Nuo järjestelmät ne taitaa olla ilmaisia hankkia ja ylläpitää...

Vierailija
24/31 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oranki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oranki kirjoitti:

Kahvi, tee, riisi, jauheliha... Jos kauppias ei noita osaa pitää hyllyssä ilman kallista tietojärjestelmää, niin kannatta vaihtaa suosiolla alaa. Kummasti vaan tuntuu olevan varaa pitää kaikkea turhaa killutinta hyllyt pullollaan. Nuo järjestelmät ne taitaa olla ilmaisia hankkia ja ylläpitää...

Kulutustottumukset ovat paljon monimuotoisemmat kuin jauheliha ja riisi. Ei tässä Neuvostoliitossa eletä. Miksi joku hankkii S-etukortin tai K-plussan, jos ei halua kenenkään tietävän asiointitavoistaan? Etukortit kuten pankin valinta ovat täysin vapaavalintaisia.

Vierailija
25/31 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oranki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oranki kirjoitti:

Jos sinun kulutustottumukset on nuo, se ei ole vielä koko totuus. Kaikkea turhaa killutinta, hmm esim. mitä? Onko sinulla paljonkin kokemuspohjaa esim. minuna ja olet tietoinen mikä on minulle turhaa?

Vierailija
26/31 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin kyselyihin tarvitse vastata, jos ne ahdistavat sinua.

Kyselyitä tulee paljon, mutta vastaan joihinkin niistä saadakseni parempaa palvelua, toivomaani ruokaa tms.

Vierailija
27/31 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä myös puhelin kotiin, S-pankin sovellus tallentaa missä liikut. (Itse olen estänyt sen puhelimen asetuksista)

Onko oikeesti joku ladannut sen vakoilusoftan? Minä en ole.Juuri tuosta syystä. Puh on kiinni kaupppareissuilla muutenkin.

Vierailija
28/31 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa muodin mukaisia foliohattuja ilman etukortteja?

Vierailija
29/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiseen rekisteriin voi halutessaan ilmoittaa että kieltää tutkimuskyselyt. Riittää varmaan soitto asiakaspalveluun tms. Menee pienemmällä vaivalla kuin palstoille kirjoittelu.

Vierailija
30/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan vakoiltiin salaa.

Nykyään vakoillaan julkisesti.

Vierailija
31/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kyseli posti kun hain paketin