Kivaa kyttäystä. Kävin eilen s-ryhmän ravintolassa. Tänään tuli sähköposti, että kävit eilen siellä, vastaa kyselyyn tms.
Kommentit (31)
oranki kirjoitti:
Tyrkkykaupat ja kyttääjämarketit kierrän nykyään kaukaa. Minä kaipaan sellaisen asiakaskokemuksen, jossa saan ihan rauhassa ostaa mitä haluan, eikä kukaan jälkikäteen kysele mitään. Kiitos vaan S-ryhmä ja K-ryhmä, mutta aikuisena ihmisenä tiedän mitä tarvitsen, eikä minulle tarvitse tyrkyttää mitään turhaa tavaraa.
Kauppiaiden kannattaa pitää hyllyt pullollaan turhaa tavaraa varoiksi, että saadaa kuluttajahinnat oikein kunnolla ylös. Eikä esim. seurata asiakkaiden kulutustottumuksia ja toiveita esim. ravintolalta.
Vierailija kirjoitti:
oranki kirjoitti:
Tyrkkykaupat ja kyttääjämarketit kierrän nykyään kaukaa. Minä kaipaan sellaisen asiakaskokemuksen, jossa saan ihan rauhassa ostaa mitä haluan, eikä kukaan jälkikäteen kysele mitään. Kiitos vaan S-ryhmä ja K-ryhmä, mutta aikuisena ihmisenä tiedän mitä tarvitsen, eikä minulle tarvitse tyrkyttää mitään turhaa tavaraa.
Kauppiaiden kannattaa pitää hyllyt pullollaan turhaa tavaraa varoiksi, että saadaa kuluttajahinnat oikein kunnolla ylös. Eikä esim. seurata asiakkaiden kulutustottumuksia ja toiveita esim. ravintolalta.
Kahvi, tee, riisi, jauheliha... Jos kauppias ei noita osaa pitää hyllyssä ilman kallista tietojärjestelmää, niin kannatta vaihtaa suosiolla alaa. Kummasti vaan tuntuu olevan varaa pitää kaikkea turhaa killutinta hyllyt pullollaan. Nuo järjestelmät ne taitaa olla ilmaisia hankkia ja ylläpitää...
oranki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oranki kirjoitti:
Kahvi, tee, riisi, jauheliha... Jos kauppias ei noita osaa pitää hyllyssä ilman kallista tietojärjestelmää, niin kannatta vaihtaa suosiolla alaa. Kummasti vaan tuntuu olevan varaa pitää kaikkea turhaa killutinta hyllyt pullollaan. Nuo järjestelmät ne taitaa olla ilmaisia hankkia ja ylläpitää...
Kulutustottumukset ovat paljon monimuotoisemmat kuin jauheliha ja riisi. Ei tässä Neuvostoliitossa eletä. Miksi joku hankkii S-etukortin tai K-plussan, jos ei halua kenenkään tietävän asiointitavoistaan? Etukortit kuten pankin valinta ovat täysin vapaavalintaisia.
oranki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oranki kirjoitti:
Jos sinun kulutustottumukset on nuo, se ei ole vielä koko totuus. Kaikkea turhaa killutinta, hmm esim. mitä? Onko sinulla paljonkin kokemuspohjaa esim. minuna ja olet tietoinen mikä on minulle turhaa?
Ei niihin kyselyihin tarvitse vastata, jos ne ahdistavat sinua.
Kyselyitä tulee paljon, mutta vastaan joihinkin niistä saadakseni parempaa palvelua, toivomaani ruokaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Jätä myös puhelin kotiin, S-pankin sovellus tallentaa missä liikut. (Itse olen estänyt sen puhelimen asetuksista)
Onko oikeesti joku ladannut sen vakoilusoftan? Minä en ole.Juuri tuosta syystä. Puh on kiinni kaupppareissuilla muutenkin.
Mistä saa muodin mukaisia foliohattuja ilman etukortteja?
Jokaiseen rekisteriin voi halutessaan ilmoittaa että kieltää tutkimuskyselyt. Riittää varmaan soitto asiakaspalveluun tms. Menee pienemmällä vaivalla kuin palstoille kirjoittelu.
Aikoinaan vakoiltiin salaa.
Nykyään vakoillaan julkisesti.
Multa kyseli posti kun hain paketin
Jep ja k-marketit on jo pitkän aikaa lähettänyt kohdistettuja plussa-alennuksia. Siis GAUHEETA.